Voimia painia painonpudotuksen kanssa!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja lemantra »
Viesti Kirjoittaja masamainio »
There there, näinhän tuo mennee...amanita kirjoitti:Tehokkain laihdutus on hidas painon pudotus ja uusien ruokailutapojen opettelu sekä runsas liikunta. Nopea ja suuri pudotus ei ole laisinkaan terveellistä elimistölle. Oma painoindeksi ollut aina alle 22, geeneilläkin lienee osansa lihomattomuuteen.
Viesti Kirjoittaja sami81 »
amanita kirjoitti:Tehokkain laihdutus on hidas painon pudotus ja uusien ruokailutapojen opettelu sekä runsas liikunta. Nopea ja suuri pudotus ei ole laisinkaan terveellistä elimistölle. Oma painoindeksi ollut aina alle 22, geeneilläkin lienee osansa lihomattomuuteen.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oli yleinen kommentti, eikä sun painonpudotuksen kesto oikein tullut ilmi. Hienoa joka tapauksessa edistymisesi.sami81 kirjoitti:amanita kirjoitti:Tehokkain laihdutus on hidas painon pudotus ja uusien ruokailutapojen opettelu sekä runsas liikunta. Nopea ja suuri pudotus ei ole laisinkaan terveellistä elimistölle. Oma painoindeksi ollut aina alle 22, geeneilläkin lienee osansa lihomattomuuteen.
ei toi mikän niin nopea painon purotus ole jos mää olen koko viime kesästä lähtien olen purotanut painoa eli aika kauvan on kestänyt tää mun pudotus
Viesti Kirjoittaja sami81 »
amanita kirjoitti:Oli yleinen kommentti, eikä sun painonpudotuksen kesto oikein tullut ilmi. Hienoa joka tapauksessa edistymisesi.sami81 kirjoitti:amanita kirjoitti:Tehokkain laihdutus on hidas painon pudotus ja uusien ruokailutapojen opettelu sekä runsas liikunta. Nopea ja suuri pudotus ei ole laisinkaan terveellistä elimistölle. Oma painoindeksi ollut aina alle 22, geeneilläkin lienee osansa lihomattomuuteen.
ei toi mikän niin nopea painon purotus ole jos mää olen koko viime kesästä lähtien olen purotanut painoa eli aika kauvan on kestänyt tää mun pudotus
Viesti Kirjoittaja Toveri Kaimapoikani »
Maaginen indeksiluku 30 lähestyy. Painoindeksi ei tosin kerro koko totuutta.masamainio kirjoitti:There there, näinhän tuo mennee...amanita kirjoitti:Tehokkain laihdutus on hidas painon pudotus ja uusien ruokailutapojen opettelu sekä runsas liikunta. Nopea ja suuri pudotus ei ole laisinkaan terveellistä elimistölle. Oma painoindeksi ollut aina alle 22, geeneilläkin lienee osansa lihomattomuuteen.
Itse keikun indeksin alarajalla (19-20), ja on täysi työ pitää paino ylhäällä. Koko päivän saa syödä ihan sikana, että pysyy paino kurissa.
Urheilu on kallista, kun menee koko opintotuki ruokaan
Viesti Kirjoittaja grafiitti »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Oma tavoitteeni ei ole mitattavissa kiloissa vaan peilikertoimella. Parin(sadan) oluen verran mahaa pois ja muutamat vatsalihakset tilalle niin voi ottaa rantalentistä ilman paitaa.Anniel kirjoitti:Nostellaampa tätäkin ketjua ylöspäin.
On nimittäin aika taas tarkastaa talven aiheuttamat tuhot ja ottaa askelia kohti kesäkuntoa. Omaan kroppaan on kertynyt vähän liikaakin turhaa painolastia ja siitä olisi nyt tarkoitus päästä eroon, mielellään mahdollisimman nopeasti mutta silti mahdollisimman terveellisesti ja ennen kaikkea pysyvästi. Tavoitteena -15 kg kesään mennessä.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja ossy »