Ihan vain sivuhuomautuksena, että vety yleensä erotetaan vedestä, ja polttokennossa se palaa alkuperäiseen muotoonsa, eli ei se veden määrä lisäänny vetytalouden myötä. Ja luulisi polttokennon tuottaman lämmön pitävän putken lämpöisenä, ja ei varmaan ole kovin vaikeaa tarvittaesa kytkeä putkeen lämpövastusta joka saa virtansa polttokennosta...Jamac kirjoitti:Asiasta mitään konkreettista tietämättä, niin vetyautohan tupruttaa vesihöyryä pakoputkesta. Ennen kun vesihöyry sataa maahan sateena, on sen oltava ilmakehässä jokin aika. Vesihöyry on erittäin voimakas kasvihuonekaasu, verrattuna vaikka hiilidioksidiin. Entä miten autojen pakoputkien talvella? Ne pitänee lämmittää kuiviksi ennen seisontaa.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)