Limudisko
-
Re: Limudisko
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »

-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »

-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kauanko kesti...?tuomaril kirjoitti:Tuli tuossa äsken lennettyä Boeing 777:lla Helsingistä Tokioon.![]()
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Tähän limudisko-osastoon sopinee tämä!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Kun äiti poikansa kanssa haastatteluun tuli
..työnantajan voi olla helpompi palkata nuori, jonka lähtökohdat hän tietää ja tuntee.
..pätevä äiti tai isä voidaan mieltää eräänlaiseksi vakuutukseksi lapsen tolkullisuudesta.
...
..vanhemmat tai jopa isoäidit soittavat, että nuorelle pitäisi saada työpaikka.
– On vähän silmiinpistävää, että he kuvittelevat soiton olevan eduksi. Kehotamme nuorta itseään ottamaan yhteyttä, jotta hän oppisi hakemaan töitä.
..paapominen luo mielikuvan saamattomasta nuoresta.
..tällainen on karhunpalvelus lapselle, sillä työnantajat arvostavat oma-aloitteisuutta.
..kertoo yksittäistapauksesta, jossa äiti tuli poikansa kanssa työhaastatteluunkin. Äiti meni työhuoneeseen, poika jäi ulkopuolelle.
– Siinä kohtaa peli oli menetetty, ...
...
joissain yksittäistapauksissa korkeakouluopiskelijallekin on ollut yllätys, että jos työaika on vaikkapa kahdeksasta neljään, töihin pitää joka päivä mennä kahdeksaksi.
– Tietyt työelämän pelisäännöt, velvollisuudet ja vastuut olisi hyvä oppia jo nuorena...
Jaahas - ei sitten kymppikäyttiksen versioissa tarvitse ihan vielä felis domesticatusta ottaa käyttöön, kun tuommoinenkin löytyy!M.P.T kirjoitti:En tiedä sitten millainen olisi Neofelis nebulosa lemmikki kissana.

Vaimikäkattiseoli
-
Oletko jo saanut monet kintaat valmiiksi?KunkkuJ kirjoitti:Meidän naapurustosta on tänä talvena kadonneet kaikki kissat, jäljelle on jäänyt vain isomman kissan jäljet. Meille ilvekset eivät jostain syystä ole tulleet käymään.
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
tuomaril kirjoitti:Tuli tuossa äsken lennettyä Boeing 777:lla Helsingistä Tokioon.![]()
Reilu tunti. Nopeutin simulaattoria jossain vaiheessa. Oikeasti olisi mennyt melkein 9 tuntia.arisel kirjoitti: Kauanko kesti...?![]()
-
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
No autopilotti on keksitty.arisel kirjoitti:^ Vähän tuota epäilinkin; mahtaisi olla tylsää nousun ja laskun välillä, semmoinen kahdeksisen tuntia...
-
Autopilotti 11 500 metriin ja kurssi Tokioon ja menoksi! 8)vinouma kirjoitti:No autopilotti on keksitty.arisel kirjoitti:^ Vähän tuota epäilinkin; mahtaisi olla tylsää nousun ja laskun välillä, semmoinen kahdeksisen tuntia...
-
Laskun ja nousun hoidan itse, mutta yläilmoissa autopilotti päälle ja nopeus 16x kertaiseksi.arisel kirjoitti:^ Vähän tuota epäilinkin; mahtaisi olla tylsää nousun ja laskun välillä, semmoinen kahdeksisen tuntia...
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »

On ollut kiva kouluviikko. Tänään peruttiin tekninen (päästiin 11.35) ja eilen kuvis (päästiin 13.00). Normaalistihan oltaisiin päästy kolmelta noina päivinä.
Ärsyttää vaan kun mummi kokoajan kyselee, mitä sä siellä koneella teet, mitä noilla kuulukkeilla tehään mitämitämitä...

-
Onneksi mun mummi ei kyselly sillon paljon mitään. Se vaan teki omia juttujaan alakerrassa.iPadi kirjoitti:Huomenna on jo perjantai
On ollut kiva kouluviikko. Tänään peruttiin tekninen (päästiin 11.35) ja eilen kuvis (päästiin 13.00). Normaalistihan oltaisiin päästy kolmelta noina päivinä.
Ärsyttää vaan kun mummi kokoajan kyselee, mitä sä siellä koneella teet, mitä noilla kuulukkeilla tehään mitämitämitä...
-
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Olisikin noin lyhyet päivät. Naamani säteilisi kuin Turun aurinko, jos tunnin päästä kotiin pääsisin. 7h päivät olisivat mukavia ja juuri sopivia.tuomaril kirjoitti:Vielä tunti koulua!
-
Liian pitkiä ne on. 5 tuntia on hyvä.M.P.T kirjoitti:Olisikin noin lyhyet päivät. Naamani säteilisi kuin Turun aurinko, jos tunnin päästä kotiin pääsisin. 7h päivät olisivat mukavia ja juuri sopivia.tuomaril kirjoitti:Vielä tunti koulua!
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Rupea säkin hamppariksi, niin ei huolet paina!tuomaril kirjoitti: Liian pitkiä ne on. 5 tuntia on hyvä.

-
Vaikka sanotaan, että vanha koira ei uusia temppuja opi niin kerro lisää hamppari elämästä. Mäkkiin on matkaa liikaa, että onnistuuko se ilman roskaruokaa? Eikös fruittari olisi luontoystävällisempi ja terveellisempi vaihtoehto?vinouma kirjoitti:Rupea säkin hamppariksi, niin ei huolet paina!tuomaril kirjoitti: Liian pitkiä ne on. 5 tuntia on hyvä.Luepa mun allekirjoitus...
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
M.P.T kirjoitti:Eikös fruittari olisi luontoystävällisempi ja terveellisempi vaihtoehto?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Millä tavalla typerännäköisten merkkivaatteiden ja hiusgeelin ylenmääräinen käyttö olisi luontoystävällisempi ja terveellisempi vaihtoehto?

-
Eikös se ollutkaan hedelmiä syövä urospuolinen ihminen? Kuulin tuon radiosta ja rupesin nauramaan ja siitä tulikin tuo mieleen. Mistä lie sana saanut alkunsa?mercury kirjoitti:M.P.T kirjoitti:Eikös fruittari olisi luontoystävällisempi ja terveellisempi vaihtoehto?![]()
Millä tavalla typerännäköisten merkkivaatteiden ja hiusgeelin ylenmääräinen käyttö olisi luontoystävällisempi ja terveellisempi vaihtoehto?
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Oletko ehtinyt julistaa kylillä olevasi hedelmäkakku-poikaM.P.T kirjoitti:Eikös se ollutkaan hedelmiä syövä urospuolinen ihminen? Kuulin tuon radiosta ja rupesin nauramaan ja siitä tulikin tuo mieleen. Mistä lie sana saanut alkunsa?mercury kirjoitti:M.P.T kirjoitti:Eikös fruittari olisi luontoystävällisempi ja terveellisempi vaihtoehto?![]()

JL
-
Tänään olin Hesessä kaverin kanssa. Mentiin ihan normaalisti pöytään syömään. No pari sen kaverin kaveria tuli siihin pöytään istumaan. Sitten ovesta tuli sen kaverin kaverin kaveri ja tuli myös siihin istumaan. Sitten tuli kaksi sen kaverin kaverin kaverin kaveria siihin istumaan. Oli aika jännä, kun viisi tuntematonta ihmistä siinä katteli kun me syödään
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Roskaruokaa.iPadi kirjoitti:Oon taas sängyssä MacBookkini kanssa ja juon Rainbow Colaa.
Tänään olin Hesessä kaverin kanssa. Mentiin ihan normaalisti pöytään syömään. No pari sen kaverin kaveria tuli siihin pöytään istumaan. Sitten ovesta tuli sen kaverin kaverin kaveri ja tuli myös siihin istumaan. Sitten tuli kaksi sen kaverin kaverin kaverin kaveria siihin istumaan. Oli aika jännä, kun viisi tuntematonta ihmistä siinä katteli kun me syödään

-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Vaikka pääsetkin sillä tyttömopolla nyt helpommin McShit-mättömestoihin, on hienoa, että tyydyttuomaril kirjoitti:Roskaruokaa.iPadi kirjoitti:Oon taas sängyssä MacBookkini kanssa ja juon Rainbow Colaa.
Tänään olin Hesessä kaverin kanssa. Mentiin ihan normaalisti pöytään syömään. No pari sen kaverin kaveria tuli siihin pöytään istumaan. Sitten ovesta tuli sen kaverin kaverin kaveri ja tuli myös siihin istumaan. Sitten tuli kaksi sen kaverin kaverin kaverin kaveria siihin istumaan. Oli aika jännä, kun viisi tuntematonta ihmistä siinä katteli kun me syödäänMinäpäs olin ajamassa skoballa.
ainoastaan ajelemaan.
Vaihda tuo tyttömpedi polkupyörään, niin alkaa daamia löytymään

JL
-
En ikinä! Skoba on hyvä, Aaahhhhh....Kesä, viritän iPhonen mittareiden eteen, laitan FaceTime-puhelun päälle ja ajan! 8)Jussi68 kirjoitti:Vaikka pääsetkin sillä tyttömopolla nyt helpommin McShit-mättömestoihin, on hienoa, että tyydyttuomaril kirjoitti:Roskaruokaa.iPadi kirjoitti:Oon taas sängyssä MacBookkini kanssa ja juon Rainbow Colaa.
Tänään olin Hesessä kaverin kanssa. Mentiin ihan normaalisti pöytään syömään. No pari sen kaverin kaveria tuli siihin pöytään istumaan. Sitten ovesta tuli sen kaverin kaverin kaveri ja tuli myös siihin istumaan. Sitten tuli kaksi sen kaverin kaverin kaverin kaveria siihin istumaan. Oli aika jännä, kun viisi tuntematonta ihmistä siinä katteli kun me syödäänMinäpäs olin ajamassa skoballa.
ainoastaan ajelemaan.
Vaihda tuo tyttömpedi polkupyörään, niin alkaa daamia löytymään![]()
JL
-
Mitä järkeä on FaceTimettaa samalla kun ajaa?tuomaril kirjoitti:En ikinä! Skoba on hyvä, Aaahhhhh....Kesä, viritän iPhonen mittareiden eteen, laitan FaceTime-puhelun päälle ja ajan! 8)Jussi68 kirjoitti:Vaikka pääsetkin sillä tyttömopolla nyt helpommin McShit-mättömestoihin, on hienoa, että tyydyttuomaril kirjoitti:Roskaruokaa.iPadi kirjoitti:Oon taas sängyssä MacBookkini kanssa ja juon Rainbow Colaa.
ainoastaan ajelemaan.
Vaihda tuo tyttömpedi polkupyörään, niin alkaa daamia löytymään![]()
JL
No saat kyllä FaceTimesoittaa mulle kun iPhone on paikallaan ja oot ajamassa.
-
Se järki siinä on, että voi vähän lesota. Onko sulla joku FaceTimeä tukeva laite vai?iPadi kirjoitti:Mitä järkeä on FaceTimettaa samalla kun ajaa?
No saat kyllä FaceTimesoittaa mulle kun iPhone on paikallaan ja oot ajamassa.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka