hatey kirjoitti:Silloin kun minä olin koulussa, niin pidin kouluruuasta, se oli hyvää. Paitsi tilliliha. Ruokataukokin oli muistaakseni puoli tuntia. Lapsikoulujen jälkeisissä ammattiopiskelupaikoissa, joissa olen aikuisena opiskellut, on jo aivan ravintolatasoiset ruuat. No, siellähän onkin ihan keittiöt ja ruokatauotkin on 45 minuuttia.
Mä olen lapsena ollut nirso syömään, johtuen varmaan siitä että ala-asteella oli aina pakko syödä lautanen tyhjäksi. Vanhemmiten on tottunut erilaisiin makuihin, joten nirsoilukin on vähentynyt. Mutta muuten samanlaiset kokemukset hateyn kanssa kouluruokailusta. Eihän se
aina mitään huippua ollut mutta peruskoulussa ilmainen ja ammattikorkeakoulussakin muutaman euron maksanut ruoka on kyllä mielestäni parempi vaihtoehto kuin se että lapset kirmaa kaupan energiajuomahyllylle tms moskan pariin. Joten paulaw, kiitos haasteestasi mutta kokemusta löytyy jo omasta takaa. Tuntuu vain siltä että nämä nuoret ovat varsinaisia hienopieruja, joille jokapäiväinen evään hakeminen kaupasta ei tunnu miltään kun rahaa ei tarvitse itse ansaita.
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu