sori, mutta ei voi sanoa kuin että onpa ruma autoalspe kirjoitti:Lisää BMW-himoja. Tuossa hieman photaroitu e31 850i.
Ps. Sori Remotion jos näet tämän, että lainasin kuvaasi :-)
http://www.remotion.1g.fi/kuvat/hupi/850Csi.jpg/full
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
sori, mutta ei voi sanoa kuin että onpa ruma autoalspe kirjoitti:Lisää BMW-himoja. Tuossa hieman photaroitu e31 850i.
Ps. Sori Remotion jos näet tämän, että lainasin kuvaasi :-)
http://www.remotion.1g.fi/kuvat/hupi/850Csi.jpg/full
Viesti Kirjoittaja Maza »
On se. Eikös se ole viimeinen V12-Bemari? V12 on jo ilman autoa ympärillään himon kohde.Toveri Kaimapoikani kirjoitti:Jos ton ikäsestä voi käyttää sanaa klassikko niin... Komia kumminkin. 8)kallekilponen kirjoitti:En ole mikään BMW -fani, mutta kyllä tuo on yksi näteimmistä bemareita ikinä.
Viesti Kirjoittaja sulo-wilen »
Viesti Kirjoittaja alspe »
On uudessa 760i.ssä 6 litranen v12. Mutta hintaa sitten +100 000 euroa.Maza kirjoitti:On se. Eikös se ole viimeinen V12-Bemari? V12 on jo ilman autoa ympärillään himon kohde.Toveri Kaimapoikani kirjoitti:Jos ton ikäsestä voi käyttää sanaa klassikko niin... Komia kumminkin. 8)kallekilponen kirjoitti:En ole mikään BMW -fani, mutta kyllä tuo on yksi näteimmistä bemareita ikinä.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Kerran ajelin (lyhyen matkaa) tuollaista Chevrolet Chevelle SS:ää. Ei siihen olisi tarvinnut asentaa radiota, se moottori soittaa sellasta heavy metallia, että oksat pois.sulo-wilen kirjoitti:Jos sen auto pitää olla.
Mieluummin tietenniin 69 Camaro, 454+ahdin+SaataXXn paksu massi, jotta on varaa ylläpitää tommosta.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Äkkiäkös tuo hoituu. Laitat vaan kuvas vaikka tänne, muropakettiin ja Suomi24:n niin kohta on kännykkä ja sähköposti täynnä ehdokkaitaAnniel kirjoitti: Lisäksi oma koti olis kiva ja joku (mies) sinne piristään talvisia sinkkuiltoja
Viesti Kirjoittaja power »
Kyllä nyt kuitenkin taitaa kallekilponen katsella maailmaa bmw-lasien läpikallekilponen kirjoitti:Ruma? *pyörtyy*
En ole mikään BMW -fani, mutta kyllä tuo on yksi näteimmistä bemareita ikinä.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
power kirjoitti:Kyllä nyt kuitenkin taitaa kallekilponen katsella maailmaa bmw-lasien läpikallekilponen kirjoitti:Ruma? *pyörtyy*
En ole mikään BMW -fani, mutta kyllä tuo on yksi näteimmistä bemareita ikinä.. Tuossa coupessa ei ole juuri mitään persoonallista, tyypillistä 90-luvun harmaata tietokoneavusteista muotoilua. Aivan hyvin tuollainen muotoilu voisi olla saman ajan toyotassa tai mitsubishissä, eikä sitä kukaan kehuisi "klassikoksi". Tiedän, että klassikkoainesta ko. bmw:ssä on, mutta se johtuu pääosin tekniikasta, ei muotoilusta.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Niinpäniin. Esimerkkinä voisi kelvata Nissan Silvia/240SX, S14-malli. Keulaa ja merkkikohtaisia yksityiskohtia lukuunottamatta se ja tuo bemari ovat kuin samasta muotista tehtyjä.power kirjoitti:Aivan hyvin tuollainen muotoilu voisi olla saman ajan toyotassa tai mitsubishissä, eikä sitä kukaan kehuisi "klassikoksi".
Viesti Kirjoittaja biblo »
Kaverilla oli tuommoinen kasipätkä-bmw ja mitään muuta ei ollut kuin ongelmia.P*rkeleen kalliit huollot jnejne..alspe kirjoitti:On uudessa 760i.ssä 6 litranen v12. Mutta hintaa sitten +100 000 euroa.Maza kirjoitti:On se. Eikös se ole viimeinen V12-Bemari? V12 on jo ilman autoa ympärillään himon kohde.Toveri Kaimapoikani kirjoitti:Jos ton ikäsestä voi käyttää sanaa klassikko niin... Komia kumminkin. 8)kallekilponen kirjoitti:En ole mikään BMW -fani, mutta kyllä tuo on yksi näteimmistä bemareita ikinä.
Tollanen v12 on vissiin siisti kun se käy kuin sähkömoottori tasaseen paljon ajettunakin. Kuulemma kolikko pysyy venttiilikopan päällä kapealla syrjällä pystyssä koneen käydessä
Viesti Kirjoittaja alspe »
Oli varmaan ostanut huoltamattoman yksilön. Ja tuo "kasipätkä"hän on niin vanhaa tekniikkaa, että sitä korjaa itsekin helposti.biblo kirjoitti:Kaverilla oli tuommoinen kasipätkä-bmw ja mitään muuta ei ollut kuin ongelmia.P*rkeleen kalliit huollot jnejne..alspe kirjoitti:
On uudessa 760i.ssä 6 litranen v12. Mutta hintaa sitten +100 000 euroa.
Tollanen v12 on vissiin siisti kun se käy kuin sähkömoottori tasaseen paljon ajettunakin. Kuulemma kolikko pysyy venttiilikopan päällä kapealla syrjällä pystyssä koneen käydessä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
(Ääneen ajattelua) Hienon naisen on luonnollisesti varjeltava mainettaan, ettei löydä itteensä Iltalehdestä tai jopa Seiskasta. Kell' sonni on, se sonnin kätkeköön... vai mites se viisu menikään?amanita kirjoitti:Haa, eihän ihan kaikkea sovi julkistaa..... 8)![]()
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Eei... ainakaan mitään isompia...kuriton kirjoitti:Elikkä himon kohde on varmasti joku automerkki, jota ei tässä seurassa voi julkistaaamanita kirjoitti:Haa, eihän ihan kaikkea sovi julkistaa..... 8)![]()
![]()
Macittarella ei muita himoja ei voi ollaeihän?
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Niin, joskus on hyväksyttävä vaan tosiasiat... ja tyytyminen pieneenkin, himoon siisRepe Ruutikallo kirjoitti:Eei... ainakaan mitään isompia...kuriton kirjoitti:Elikkä himon kohde on varmasti joku automerkki, jota ei tässä seurassa voi julkistaaamanita kirjoitti:Haa, eihän ihan kaikkea sovi julkistaa..... 8)![]()
![]()
Macittarella ei muita himoja ei voi ollaeihän?