Sama! Välillä musta kylläkin tuntui, että olin ainoa joka seurasi itse peliä. Toiset teki tuttavuutta Jokerien maskottiin ja toiset taas vilkuili cheerleadereita...jjari kirjoitti:Olin pikkusten kanssa lätkämatsissa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Sama! Välillä musta kylläkin tuntui, että olin ainoa joka seurasi itse peliä. Toiset teki tuttavuutta Jokerien maskottiin ja toiset taas vilkuili cheerleadereita...jjari kirjoitti:Olin pikkusten kanssa lätkämatsissa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Onko siellä seinässä olevassa reiässä Janne Kataja?tosikko kirjoitti:Porasin seinään reiän.
nelonen.fi kirjoitti:Tänään kisaamassa Noora Hautakangas, Satu Tuomisto, Joanna Väre, Janne Kataja, Sami Hintsanen ja Esko Eerikäinen. Kotimainen viihdeohjelma. (21')
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Ei luojan kiitos ollut.hatey kirjoitti:Onko siellä seinässä olevassa reiässä Janne Kataja?tosikko kirjoitti:Porasin seinään reiän.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Selvisikö?Teppo Tulppu kirjoitti:Yritin selvittää minne nettiyhteys yhtäkkiä katosi.
Ja tuon lähetit käyttäen naapurin suojaamatonta linjaa? Te senkin taparikollinenTeppo Tulppu kirjoitti:Yritin selvittää minne nettiyhteys yhtäkkiä katosi.
Viesti Kirjoittaja EKorppi »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Tiedäthän että tuo takatuuli ja avotulen teko ovat vaarallinen yhdistelmä?EKorppi kirjoitti:Kävin pihalla tupakalla ja annoin myös ns.takatuulen puhaltaa. Kyllä se piristi monella tavoin.
Viesti Kirjoittaja EKorppi »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ja sitten seuraavaksi varmaankin teet vastaamista kysymykseen, jotta mitä noi ketät ovat.Lihapipo kirjoitti:Kastelin ketät.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Höh, no ketät, kukat, ihan sama.amanita kirjoitti:Ja sitten seuraavaksi varmaankin teet vastaamista kysymykseen, jotta mitä noi ketät ovat.Lihapipo kirjoitti:Kastelin ketät.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja Pikra »