Rahalla pääsee....tuomaril kirjoitti:Toiset pääsee niin kauas lomailemaan kun toiset kököttää kotona.Houdini kirjoitti:Kohti downtown Miamia matka käy.

Viesti Kirjoittaja hatey »
Rahalla pääsee....tuomaril kirjoitti:Toiset pääsee niin kauas lomailemaan kun toiset kököttää kotona.Houdini kirjoitti:Kohti downtown Miamia matka käy.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei minulla ole rahaa. Annoin rahat taskuistani äitille äsken.hatey kirjoitti:Rahalla pääsee....tuomaril kirjoitti:Toiset pääsee niin kauas lomailemaan kun toiset kököttää kotona.Houdini kirjoitti:Kohti downtown Miamia matka käy.
Mene vaikka mäkkäriin pihvinpaistajaksi, niin saat rahaa.tuomaril kirjoitti:Ei minulla ole rahaa. Annoin rahat taskuistani äitille äsken.hatey kirjoitti:Rahalla pääsee....tuomaril kirjoitti:Toiset pääsee niin kauas lomailemaan kun toiset kököttää kotona.Houdini kirjoitti:Kohti downtown Miamia matka käy.
Nööf. Ei ole aikaa. Olen kiireinen.hatey kirjoitti: Mene vaikka mäkkäriin pihvinpaistajaksi, niin saat rahaa.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Itse ajelin (normaali moottorikäyttöinen ruohonleikkuri, ei ollut edes itsevetävä... puhumattakaan, että olisi ollut päältäajettavaa mallia) nurmikoita, haravoin lehtiä, istutin kukkia, lakaisin pihoja, kastelin kukkia jne.hatey kirjoitti:Mene vaikka mäkkäriin pihvinpaistajaksi, niin saat rahaa.tuomaril kirjoitti: Ei minulla ole rahaa. Annoin rahat taskuistani äitille äsken.
Minä leikkaan nurmikkoa aina välillä. Kone on itsevetävä mutta se vetotoiminto on rikki.Jussi68 kirjoitti:Itse ajelin (normaali moottorikäyttöinen ruohonleikkuri, ei ollut edes itsevetävä... puhumattakaan, että olisi ollut päältäajettavaa mallia) nurmikoita, haravoin lehtiä, istutin kukkia, lakaisin pihoja, kastelin kukkia jne.hatey kirjoitti:Mene vaikka mäkkäriin pihvinpaistajaksi, niin saat rahaa.tuomaril kirjoitti: Ei minulla ole rahaa. Annoin rahat taskuistani äitille äsken.
Tämä siis silloin, kun olin 15-18v.
Ulkotyö, mielestäni paras vaihtoehto!
JL
Viesti Kirjoittaja arttula »
Tuntuu kuitenkin olevan aikaa roikkua täällä. Ja häiriköidä skootterilla. Ei siis työnteko maita ? Sinäkö olet se, joka maksaa minun eläkkeeni tulevaisuudessa ?tuomaril kirjoitti:Nööf. Ei ole aikaa. Olen kiireinen.hatey kirjoitti: Mene vaikka mäkkäriin pihvinpaistajaksi, niin saat rahaa.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
En häiriköi skoballa! Ja kyllä se työnteko sujuu kun on sen aika.arttula kirjoitti:Tuntuu kuitenkin olevan aikaa roikkua täällä. Ja häiriköidä skootterilla. Ei siis työnteko maita ? Sinäkö olet se, joka maksaa minun eläkkeeni tulevaisuudessa ?tuomaril kirjoitti:Nööf. Ei ole aikaa. Olen kiireinen.hatey kirjoitti: Mene vaikka mäkkäriin pihvinpaistajaksi, niin saat rahaa.
Ei pidä sitten marista ettei ole rahaa, ei sitä taivaasta varise maailman tappiin, vaikka kultalusikka suussa olisikin syntynyt.tuomaril kirjoitti:Nööf. Ei ole aikaa. Olen kiireinen.hatey kirjoitti: Mene vaikka mäkkäriin pihvinpaistajaksi, niin saat rahaa.
Mitä tarkoitat tuolla?hatey kirjoitti:Ei pidä sitten marista ettei ole rahaa, ei sitä taivaasta varise maailman tappiin, vaikka kultalusikka suussa olisikin syntynyt.tuomaril kirjoitti:Nööf. Ei ole aikaa. Olen kiireinen.hatey kirjoitti: Mene vaikka mäkkäriin pihvinpaistajaksi, niin saat rahaa.
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Usb-tiedonsiirron odottelu vie kaiken ajan... Pakkoko sitä on siinä koneen vieressä kökkiä odottamassa? Painu tekemään jotain muuta sillä aikaa!tuomaril kirjoitti:Nööf. Ei ole aikaa. Olen kiireinen.hatey kirjoitti: Mene vaikka mäkkäriin pihvinpaistajaksi, niin saat rahaa.
Näin juuri.hatey kirjoitti:Ei pidä sitten marista ettei ole rahaa, ei sitä taivaasta varise maailman tappiin, vaikka kultalusikka suussa olisikin syntynyt.tuomaril kirjoitti:Nööf. Ei ole aikaa. Olen kiireinen.hatey kirjoitti: Mene vaikka mäkkäriin pihvinpaistajaksi, niin saat rahaa.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Vaikket mulle vastannutkaan, haluan kuitenkin tehdä selväksi, että olin kiinteistöhuoltofirmassa duunissa... siis ihanPeitsamo kirjoitti:Siis oikeita töitä. Ruohonleikkuut ja muut arkiaskareet kuuluu jokaisen juniorin hoitaa jo ihan automaattisesti ilman kysymättäkään
En. Olen ollut koko päivän ulkona. Nyt on aika olla koneella.K_Kolja kirjoitti:Usb-tiedonsiirron odottelu vie kaiken ajan... Pakkoko sitä on siinä koneen vieressä kökkiä odottamassa? Painu tekemään jotain muuta sillä aikaa!tuomaril kirjoitti:Nööf. Ei ole aikaa. Olen kiireinen.hatey kirjoitti: Mene vaikka mäkkäriin pihvinpaistajaksi, niin saat rahaa.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Pirun porvari!arttula kirjoitti: Tuon ikäisenä en saanut mitään muuta kotoa, kuin ruokaa ja vaatteet.
Noh, niistäkin osa oli ostettu kirpputorilta.vinouma kirjoitti:Pirun porvari!arttula kirjoitti: Tuon ikäisenä en saanut mitään muuta kotoa, kuin ruokaa ja vaatteet.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Etkös sä ite ramppaa Dubaissa joka toinen viikko?tuomaril kirjoitti:Toiset pääsee niin kauas lomailemaan kun toiset kököttää kotona.Houdini kirjoitti:Kohti downtown Miamia matka käy.
Sun eläkkeitäs kukaan maksa - jos et ite hoida hommaa; mutta sama se on mullakin. Ja kaikilla muilla myös.arttula kirjoitti:.. työnteko maita ? Sinäkö olet se, joka maksaa minun eläkkeeni tulevaisuudessa ?
Kerran kävin siellä.arisel kirjoitti:Etkös sä ite ramppaa Dubaissa joka toinen viikko?tuomaril kirjoitti:Toiset pääsee niin kauas lomailemaan kun toiset kököttää kotona.Houdini kirjoitti:Kohti downtown Miamia matka käy.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Joo, taisin siitä tosiaan mainita muutamaan otteeseen.arisel kirjoitti:^ Taisit sitten mainita asian muutamaan kertaan, kun mulla on jääny mielikuva jatkuvasta ramppaamisesta...
Viesti Kirjoittaja Apple II »
Turun edustalla semmonen pieni merialue, 15,5 asteinen merivesi on aika pirun lämmintä<3amanita kirjoitti:Missä tuommonen Artisto on?Apple II kirjoitti:Todennäkösesti hyppään veneen perästä artiston aalloille!
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Artisto lienee siellä Hirtensalon ja Pataisten suunnalla?Apple II kirjoitti:Turun edustalla semmonen pieni merialue, 15,5 asteinen merivesi on aika pirun lämmintä<3amanita kirjoitti:Missä tuommonen Artisto on?Apple II kirjoitti:Todennäkösesti hyppään veneen perästä artiston aalloille!
Viesti Kirjoittaja amanita »