![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Las Ketchup - The Ketchup Song Heh, hah!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ei taida 2 Unlimited olla tehnyt näiden lisäksi muuta mainittavaa...
No tässähän se on jollakin homppulaisella hyvä soittolista, siitä sen kuin klikkailee!kuriton kirjoitti:Ootkos sää muuttanut meitin naapuriin, kun siellä kuuluu samat biisit..
Vähän, muttei onneksi paljoa!kuriton kirjoitti:^ laulaaks hän sitä sulle?!![]()
No perhana - johan tuotakin tuli pätkä kuunneltua!kuriton kirjoitti:Laura Branigan - Self Control
Toi oli ihan hauska, joo. Ei jostain syystä ole aikaisemmin osunut kohdalle...kuriton kirjoitti:Matti ja Teppo - Tää on niitten paras!![]()
Lisa Nilssonista tulee aina mieleen tämä loistava biisi: Bo Kaspers Orkester - Svårt Att Säga Nejkuriton kirjoitti:Aki Sirkesalo & Lisa Nilsson
Ei ole.kuriton kirjoitti:Pakko laulaa mukana..
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Niinpä, heti herättyä soipi mun päässäni taas tää! ..sinäkös se muuten joit mun loput grapat discoillessas?arisel kirjoitti:Pakko laulaa mukana..
En tunnusta!kuriton kirjoitti:..sinäkös se muuten joit mun loput grapat discoillessas?
Tossa on kyllä nyt joku virhe...kuriton kirjoitti:arisel kirjoitti:Pakko laulaa mukana..
arisel kirjoitti:Jipi jipi jipi! Kun mun pää on pipi! Uutiset on lukemati ja nakkikeitto sekin vielä keittämäti!![]()
Myöskään eri versioiden ja toistuva kuunteleminen eivät taida auttaa...britit korvaavat korvamadon mieluiten toisella kappaleella, kun taas suomalaiset kuuntelevat mieluiten häiritsevän kappaleen alusta loppuun.
Viesti Kirjoittaja jakovski »