Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopick 2
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
Kännissä
-
Viesti Kirjoittaja Paapa »
No, onneksesi sua ei varmaan valita vuoden homppulaiseksi, ehkä ensi vuonna. Itse en ole koskaan kuvitelutkaan pääsevän tuohon roolliin ja hyvä niin. Mutta tämä rooli on ihan oikea tärkeä rooli. Homppulinen joka osaa auttaa ja neuvoa muita. Ja osaa keskustella kaikkea. Ja on mukava. Itse voisin lisätä kaikkea muutaki.mikastus kirjoitti:Noni . Ei sitten myyty lainsäädännönmukaan enempää, kun tuli kello täyteen. Lama-aika tai ei. Mee kotiis. Tää oli tietty OT, mutta ku vtuttaa, ni menköön:
BB:tä saa vihata, mutta ei äänestystä "Vuoden Homppulaisesta"? Pyhäinhäväistystä sentään moinen kerettiläisyys. Onhan se kuitenkin mitä suuremman arvovaltaisen raadin valitsema. Ja täten siis täysin oikein ja leikkimielinenkin ihan. Ei vaikuta kenenkään arvovaltaan yhtään mitenkään. Miten se edes voisikaan? Kaikkien oikeitettujen arvokkaita asioita palvovien kanssaselaajien periaatteiden periytymä. takapuoli?
Alkuun tosiaan oikeasti luulin tänävuonna olevani väärässä tuon ketjun suhteen. Foorumin hämärä-sielut kun kaappasivat sen, ja nauroin jopa hytkyen? Hämäräsielut ovat hyvästä. Tiedätte itse pervot keitä olette? Mutta nyttemmin olen vakuuttunut, että tämä suipentuu taas pikkuhiljaa kahden keikaksi. No tottakai, mitenkä muuten? Muiden ketjuun osallistujien pitää nöyrtyä kommentoimaan jäljelläolevia? Ja naureskella hyville henkilöönkäyville jutuille. Plussille ja miinuksille. Niille me yhdessä hihitellään. Ja lopulta kohta hymistellään. Ja he saavat siitä kiksejään. Voi että ne saavat kiksejään. Sekä kommentoijat että jäljelläolevat. Ja myöskin maininnan, jota ei voida poijes ottaa ikuna. Onhan tämä kaikkien kannalta juurikin oikea tapa viettää hienoa vuodenvaihteen iltaa koko foorumille. Niellä kaiken. Jännityksen huoentuma?
Vai oletko muka joku huumorintajuton nillittäjä. Tana! Itsenäisyyspäivänä kuuluu kumartaa. Nobeli on jumalaa suurempaa. Hastalavitu ja elämää kuumottaa.
Hyvin menee. Hienoa ja yksilökästä toimintaa. Jatkakaa samalla linjalla.
Pahoittelen mielipiteenilmaisuani. Olisi varmaankin pitänyt tästä vetäytyä nurkkaan, ja tyytyä nillittämään turpa kiinni. Hiljempaa ja huomaamattomammin, niinko? Kun en osaa nauttia toisten menestyksestä tässä huumoripitoisessa ja hienossa pikku kilpailunlajissa. Olen huono ja epäempaattinen ihminen.
Hyvin pitkälle ollaan taas miettitty asiat päissämme. Olen itse täysin huumorintajuton. Olen paskápää. En osaa laskea leikkiä. Minua pelottaa kun muut pärjää ja ovat suosittuja.
Ai niin. Sanokaa "Cheese". Olen iKamerassanne. Enkä voisi vähempää välittää typeristä ilmeistänne.
ps. näin täytän mekastuksen sakramentin, ja päissäni kykenen kiertymään poijes. k&a
edit. olen muuten jatkossa kieltänyt itseltäni Vuoden HO-ketjun. Ja ihan syystä.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
No hyvä sitten että on yksi valittu joka osaa muita paremmin. Muista vähäpätöisemmistä siis viis, kun ei ole tarvis.Paapa kirjoitti:No, onneksesi sua ei varmaan valita vuoden homppulaiseksi, ehkä ensi vuonna. Itse en ole koskaan kuvitelutkaan pääsevän tuohon roolliin ja hyvä niin. Mutta tämä rooli on ihan oikea tärkeä rooli. Homppulinen joka osaa auttaa ja neuvoa muita. Ja osaa keskustella kaikkea. Ja on mukava. Itse voisin lisätä kaikkea muutaki.
Ite en ihan täpöillä ymmärrä tätä roolien tärkeyttä kyllä. Mutta olenkin vähän vajaa niiltä osin, kai. Vai luuletko, että pseudodemokraattinen säkävalinta antaa überoikean mac-tietäjän vuoden ajaksi? No en niin luullutkaan. Mutta silti?
-
mikastus kirjoitti:No hyvä sitten että on yksi valittu joka osaa muita paremmin. Muista vähäpätöisemmistä siis viis, kun ei ole tarvis.Paapa kirjoitti:No, onneksesi sua ei varmaan valita vuoden homppulaiseksi, ehkä ensi vuonna. Itse en ole koskaan kuvitelutkaan pääsevän tuohon roolliin ja hyvä niin. Mutta tämä rooli on ihan oikea tärkeä rooli. Homppulinen joka osaa auttaa ja neuvoa muita. Ja osaa keskustella kaikkea. Ja on mukava. Itse voisin lisätä kaikkea muutaki.
Ite en ihan täpöillä ymmärrä tätä roolien tärkeyttä kyllä. Mutta olenkin vähän vajaa niiltä osin, kai. Vai luuletko, että pseudodemokraattinen säkävalinta antaa überoikean mac-tietäjän vuoden ajaksi? No en niin luullutkaan. Mutta silti?
Siis varmaan tähän rooliin valitaan varmaan Seriffien valinta, Tai täälähän ne Guruja tai kuitenkin jotain ALUEIDEN SIIVOOOJAPERSOONIA,
SIIS! Vuoden Homppulaiseksi sopii kuka tahansa! Ja se on vaan kunnia-asia.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Vaikka oonkin kännissä, ja salmarin sivupersoonakin toisinaan ehkä, niin putosin kyllä tästä. Kiitos. On hyvä panna maataPaapa kirjoitti:Siis varmaan tähän rooliin valitaan varmaan Seriffien valinta, Tai täälähän ne Guruja tai kuitenkin jotain ALUEIDEN SIIVOOOJAPERSOONIA,
SIIS! Vuoden Homppulaiseksi sopii kuka tahansa! Ja se on vaan kunnia-asia.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
Lurkit menee ja nyt nukkumaan. Nappia painetaan mutta ensin ehdokkaat ja edellleen on hyvä olla hompissa:mikastus kirjoitti:Niin. Sitä ollaan piilossa siellä. Ihan kiva on olla piilossa siellä. Tosi mukavaa, ja sillain! Painetaan sitä nappia ja sillain? Hävettääkö edes? Tuleeko lurkki olo?
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 8&start=25
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Olen huomannut tämän herkän piirteen. Arvostan sitä enemmän kuin nallen kankaisen pepun rikkinäiseen tappiin asti. Ja tämä ei ollut vitsi, vaikka sen sellaiseksi puinkinPaapa kirjoitti:Lurkit menee ja nyt nukkumaan. Nappia painetaan mutta ensin ehdokkaat ja edellleen on hyvä olla hompissa:mikastus kirjoitti:Niin. Sitä ollaan piilossa siellä. Ihan kiva on olla piilossa siellä. Tosi mukavaa, ja sillain! Painetaan sitä nappia ja sillain? Hävettääkö edes? Tuleeko lurkki olo?
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... 8&start=25
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
edit. salmarille edit-hali, ilman naimisia.
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Ihan kuitenkin kohtuullisia vetäisyjä nuo. Se on hyvä, että voi jaksottaa jotenkin järkeviksi paloiksi matkansa. Itsellä ollut aina sellainen jääräpäinen asenne, että matkalla ei pysähdytä edes kuselle saati nukkumaan - mentiin sitten Ouluun tahi Helsinkiin. Tosin lienee aika eri asia polkea henkilöautolla.Jone kirjoitti:Tänään meni 230km. Huomenna 430 ja sit SU kotiin 400. Bpruuuumm pruuuumm sanoo Scania

Olen tietyllä tavalla samaa mieltä. Ketjun alussa kiiteltiin kaikkia kanssahomppulaisia, mutta loppua kohti on kirkastunut ajatus, että näistä tehdään äänestys ja äänestys koostuu rajallisesta määrästä henkilöitä. Et enää viitsi kiittää kaikkia mukavia nimimerkkejä, kun jokainen on tarkoitus laskea äänestykseen ja tarkoituskin oli vain yksi kai mainita - eikä viitsisi vetää koko hommalta pohjaakaan nimeämällä 20 hlöä.Mikastus kirjoitti:*Nillitystä*
Meidän olisi pitänyt perustaa Thanksgiving -ketju, jossa oltaisiin voitu vain olla kiitollisia ja olisi sitten vaikka raati (ylläpito) tehnyt päätöksensä - vaan siitäkös se nillitys alkaisi.

-
Viesti Kirjoittaja ER »
Näin se on, parahin pullosta sisäisen salmiakkinsa löytänyt mekastaja. Niin pientä hiekkalaatikkoa ei ole etteivätkö roolit, roolimallit ja roolittajat nostaisi päätään hiekasta. Joku saa luvan olla se koskela, toinen riitaoja, kolmas vihulainen ikiaikainen. Joku yrittää honkajoeksi ehdoin tahdoin. Honkajoki, AA1. Ja se hiekkalaatikko pölisee mukana taskussamme kaikkialla, jokaisella, menee henkeen ja silmiin.mikastus kirjoitti:Alkuun tosiaan oikeasti luulin tänävuonna olevani väärässä tuon ketjun suhteen. Foorumin hämärä-sielut kun kaappasivat sen, ja nauroin jopa hytkyen? Hämäräsielut ovat hyvästä. Tiedätte itse pervot keitä olette? Mutta nyttemmin olen vakuuttunut, että tämä suipentuu taas pikkuhiljaa kahden keikaksi. No tottakai, mitenkä muuten? Muiden ketjuun osallistujien pitää nöyrtyä kommentoimaan jäljelläolevia? Ja naureskella hyville henkilöönkäyville jutuille. Plussille ja miinuksille. Niille me yhdessä hihitellään. Ja lopulta kohta hymistellään. Ja he saavat siitä kiksejään. Voi että ne saavat kiksejään. Sekä kommentoijat että jäljelläolevat. Ja myöskin maininnan, jota ei voida poijes ottaa ikuna. Onhan tämä kaikkien kannalta juurikin oikea tapa viettää hienoa vuodenvaihteen iltaa koko foorumille. Niellä kaiken. Jännityksen huoentuma?
Itsenäisyyspäivää, joo. Joku sanoisi, että se verellä, hiellä ja p.askalla hankittu itsenäisyys meni kun liittyttiin EU:hun. Sama se, mulle tämä passaa. Tykkään kuin puurosta, jota söin äsken.
-
Viesti Kirjoittaja EvilPet »

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ootko klikannut "Omat viestit" nappulaa, eiköös se löydä sun auton? Itse en asiasta tiedä mitään, nukuin tuolloin.EvilPet kirjoitti:Mihin katosi aamuyöllä kirjoittamani auto aiheinen avautumisviesti?
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mutta kohta tarvii kiskoo vormu päälle ja lähtä ristille kunniavartioon seppeleenlaskun ajaksi. Siis täytyy suorittaa pikaparantuminen....
Saa suorittaa! Toimikaa!

Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja InstigatoR »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mene vaan heti, kuulostaa aika ikävältä. Tsemppiä!InstigatoR kirjoitti:Aah, nyt tuntuu ettei kaikki ole aivan kohdallaan, vasempaan keuhkoon sattuu aivan sairaasti ja hengittäminen on vaikeata. Mikähän mahtaa olla. Täytyy nyt tämä päivä olla vaan ja katsoa et parantuuko se. Sitten mennä vasta lääkäriin.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Käyppä Nortilla niin helpottaa!InstigatoR kirjoitti:Aah, nyt tuntuu ettei kaikki ole aivan kohdallaan, vasempaan keuhkoon sattuu aivan sairaasti ja hengittäminen on vaikeata. Mikähän mahtaa olla. Täytyy nyt tämä päivä olla vaan ja katsoa et parantuuko se. Sitten mennä vasta lääkäriin.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
*Nostaa hattua*hatey kirjoitti:Mutta kohta tarvii kiskoo vormu päälle ja lähtä ristille kunniavartioon seppeleenlaskun ajaksi. Siis täytyy suorittaa pikaparantuminen....

-
Aina yhtä liikuttava ja sykähdyttävä hetki tuo seppeltenlasku. Siinä tulee mietittyä aina näitä nuoria miehiä, jotka antoivat kalleimman uhrauksen, jonka voi antaa, maansa puolesta. Niin kansalaissodassa 1918 kuin talvi-, jatko ja lapinsodassa 1939-1945 poliiittiseen- tahi uskonnolliseen vakaumukseen katsomatta.Pasteur kirjoitti:*Nostaa hattua*hatey kirjoitti:Mutta kohta tarvii kiskoo vormu päälle ja lähtä ristille kunniavartioon seppeleenlaskun ajaksi. Siis täytyy suorittaa pikaparantuminen....
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
-
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)

— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Toi on jo tosi kaamee!
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Kaikkee ne pikkujoulut tekee...
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka