![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Tarttisi rakennella sinkula uusia tour de helsinki-vantaa kisoja itseni kanssa varten. Katselin osia ja muuta härpäkettä, samantien iski kyyneleet hintojen suhteen.
Viesti Kirjoittaja Hulkman »
Viesti Kirjoittaja zuzia »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Kui?zuzia kirjoitti:TTU toi Libre Office on kyllä ihan pska ohjelma
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja rok »
Uutta putkeen vaan 8)Anghorn kirjoitti:Että pitikin lähteä baariin eilen. Kuolen.
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Tuttu fiilis.Mailia kirjoitti: Toinen pussi jäi sitten tyhjentämättä. .
Viesti Kirjoittaja rok »
Lienette jonkinlaisia lääketieteellisiä ihmeitä!tosikko kirjoitti:Tuttu fiilis.Mailia kirjoitti: Toinen pussi jäi sitten tyhjentämättä. .
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minä en osaa vaihdella latinkia... Tyhjennän aina molemmat pussit.tosikko kirjoitti:Tuttu fiilis.Mailia kirjoitti: Toinen pussi jäi sitten tyhjentämättä. .
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja zuzia »
Ehkä olen itse vain tyhmä, siirryn takaisin "tyhmät kysymykset" topikkiin.iMies kirjoitti:Kui?zuzia kirjoitti:TTU toi Libre Office on kyllä ihan pska ohjelma
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Näin se on. Ei kaikki päivänkakkara haise hyväll...arttula kirjoitti:^Se on vaan feromoneja teitä naisia varten. Joten ei kannata ruikuttaa, jos ei satu yhdisteet kohdilleen. Joku muu saattaisi kiinnostuakin.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Liput saapuivat eilen, ma matkapäivä, joten pikkasen olin jo epätoivon partaalla tässä. Soitin vielä silloin lippujen perään, ja lupasivat liput jo keskiviikoksi.. mutta sitten oli joku lakko sotkenut jotain, ja vappu oli jo sotkenut noita asioita muutenkin..Hulkman kirjoitti:^ Jos tilasit liput Virginille niin siinä tapauksessa et ole yhtään malttamaton! Tehän sen huvin maksatte joten ei ole yhtään väärin soitella ja varmistella asioita vaikkapa kymmeneen kertaan. Pieni matkakuume on aina paikallaan!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja iFooni »