Juu.Lihapipo kirjoitti:^Ja piirtelit siinä aikasi kuluksi?

Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Juu.Lihapipo kirjoitti:^Ja piirtelit siinä aikasi kuluksi?
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Juu ulkoahan se yleensä löytyy, tai jostain lähimetsästä tai marketista. Etsiskelyn ajaksi kannattaa tosiaan lapset jättää sinne palavaan kouluun.mluhtala kirjoitti: koulussa on syttynyt tulipalo ja minä olen ensimmäisenä ulkona (etsimässä sammutuspeittoa).
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja rok »
Viesti Kirjoittaja Mulvio »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Jos neuvoisin tässä asiassa, ottaisitko onkeesi? Kelaa vähän, oisko uistelu sulle sopivampi kalastusmuoto?amanita kirjoitti:Minun ruokakauppani tarjontaa; namipläiskistäkö?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Lare se osaa laittaa madon koukkuun naurun houkuttamiseksi kitusista, evät levällään, lippa vinossa tässä hekotankin koettaen harppunoida kalasopassa parveilevia sattumia kohottamaan makunautintoa ihan heittämällä.Lare kirjoitti:Jos neuvoisin tässä asiassa, ottaisitko onkeesi? Kelaa vähän, oisko uistelu sulle sopivampi kalastusmuoto?amanita kirjoitti:Minun ruokakauppani tarjontaa; namipläiskistäkö?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tämä on sitä elävää ravintoa.amanita kirjoitti:Minun ruokakauppani tarjontaa; namipläiskistäkö?
kuva.jpg
Viesti Kirjoittaja harri_tku »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Nää ois niinku ne joiden yhteinen tulos pitäs joskus nimetä. Näillä itsellään on ihan tylsät nimet. On näillä jo "tiedostojen jako" päällä ja ovat olleet jo silleen keskenäänMailia kirjoitti:^ Onko pikkuinen nimetty jo?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Meneekös se sillä tavalla, että kun se pienokainen syntyy, niin se on iPod Shuffle, joka ääntelee hyvin sattumanvaraisesti, eikä näe juuri mitään.Jone kirjoitti:Nää ois niinku ne joiden yhteinen tulos pitäs joskus nimetä. Näillä itsellään on ihan tylsät nimet. On näillä jo "tiedostojen jako" päällä ja ovat olleet jo silleen keskenäänMailia kirjoitti:^ Onko pikkuinen nimetty jo?
Viesti Kirjoittaja Lare »
Miehen elämä menee siten että:Macco kirjoitti:Meneekös se sillä tavalla, että kun se pienokainen syntyy, niin se on iPod Shuffle, joka ääntelee hyvin sattumanvaraisesti, eikä näe juuri mitään...
Viesti Kirjoittaja skip »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Macco »
C. Sen Harry Potterissa olleen hatun (joka valitsi oppilaille kunkin talon) serkku.Peitsamo kirjoitti:A Turtles-hahmo
B Jaakko Teppo
C Jokin muu
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Miksi olet häkissä?hatey kirjoitti:img]maailmansodanläntäjäsankari[/img
Hauska heppu.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Generig »