Ehdottomasti olet, Carde. Lähestulkoon samassa synkassa allekirjoittaneen kanssa.Carde kirjoitti:Mites toi kello taas näyttää noin vähän? Piti mennä ajoissa nukkumaan. olenko nyt siis riittävän ajoissa?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Ehdottomasti olet, Carde. Lähestulkoon samassa synkassa allekirjoittaneen kanssa.Carde kirjoitti:Mites toi kello taas näyttää noin vähän? Piti mennä ajoissa nukkumaan. olenko nyt siis riittävän ajoissa?
Viesti Kirjoittaja Kamu »
No sitähän tässä ja hiukka jo muuallakin olemme yrittäneet sinulle kertoa...Erño kirjoitti:Ei mulla mitään kiimaa ole ollutKamu kirjoitti:No sen vosun sukat tietty - Ai nii Erño, sähä et tiennyt edes vielä ihmisten kiimasta joka alkaa siin jossain 12v kohdal...Erño kirjoitti:Mitkä sukathatey kirjoitti:Jaa.. sen taotta päässä humisee ja sukat menee vinossa....![]()
Luulit vaan, ett kissoil ainoastaan on kiima-ajat...
Viesti Kirjoittaja Marbo »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mistähän tänne sukat on tullu? Ei noi mun ol. Misä mä ole? Kuka mä ole? Montaks mua on?Erño kirjoitti:Mitkä sukathatey kirjoitti:Jaa.. sen taotta päässä humisee ja sukat menee vinossa....
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Tuolla näytti Vantaajokivarressa istuvan 2 kpl, Pukinmäen vanhan aseman raunioita tonki 1 ja jollain kolisevallahatey kirjoitti:Mistähän tänne sukat on tullu? Ei noi mun ol. Misä mä ole? Kuka mä ole? Montaks mua on?Erño kirjoitti:Mitkä sukathatey kirjoitti:Jaa.. sen taotta päässä humisee ja sukat menee vinossa....
Marbo kirjoitti:Mistä löydän sellasen pidikkeen joka pitää kattilan kannen raollaan kattilan päällä?Menee hermot ku se koko ajan valahtaa takas paikoilleen ja sit alkaa vesi kiehumaan yli :S
Hmm.. Totta, mutta eipä oo pyykkipoikiakaanKamu kirjoitti:Marbo kirjoitti:Mistä löydän sellasen pidikkeen joka pitää kattilan kannen raollaan kattilan päällä?Menee hermot ku se koko ajan valahtaa takas paikoilleen ja sit alkaa vesi kiehumaan yli :S
...ja muista sit ku ostat, ett ei muovisia tuohon käyttötarkoitukseen!Marbo kirjoitti:Hmm.. Totta, mutta eipä oo pyykkipoikiakaanKamu kirjoitti:Marbo kirjoitti:Mistä löydän sellasen pidikkeen joka pitää kattilan kannen raollaan kattilan päällä?Menee hermot ku se koko ajan valahtaa takas paikoilleen ja sit alkaa vesi kiehumaan yli :S
Viesti Kirjoittaja richidi »
Laita iso leipä/liha/yms.-veitsi väliin..Marbo kirjoitti:Mistä löydän sellasen pidikkeen joka pitää kattilan kannen raollaan kattilan päällä?Menee hermot ku se koko ajan valahtaa takas paikoilleen ja sit alkaa vesi kiehumaan yli :S
Koputas muute sen vanhemman naapurintädin ovee - häneltä varmaan löytyy...Marbo kirjoitti:Joo ei muovisiaEn viittis sormee laittaa välii. ;P
Viesti Kirjoittaja Macco »
Paras, ja käytännössä ainut, vaihtoehto on käydä ostamassa aito Stradivarius-viulu, josta katkaistaan kaula, joka laitetaan kattilan ja kannen väliin.Marbo kirjoitti:Mistä löydän sellasen pidikkeen joka pitää kattilan kannen raollaan kattilan päällä?Menee hermot ku se koko ajan valahtaa takas paikoilleen ja sit alkaa vesi kiehumaan yli :S
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Varmaan kaikille ikkunoille kerralla, vai?Pikkuroope kirjoitti:Mikä on cmd+m :n vastine toiseen suuntaan?
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
No kuhan nyt joillekin, sama se kaikille tai eiMacco kirjoitti:Varmaan kaikille ikkunoille kerralla, vai?Pikkuroope kirjoitti:Mikä on cmd+m :n vastine toiseen suuntaan?
Niin no, jos sieltä voisi valita vain jonkun ikkunan, niin äkkiä tulee mieleen, että joku kolmannen osapuolen kikkare pitäisi olla käytössä, jotta se onnistuisi.Pikkuroope kirjoitti:No kuhan nyt joillekin, sama se kaikille tai eiMacco kirjoitti:Varmaan kaikille ikkunoille kerralla, vai?Pikkuroope kirjoitti:Mikä on cmd+m :n vastine toiseen suuntaan?
Viesti Kirjoittaja rok »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Marbo kirjoitti:Mistä löydän sellasen pidikkeen joka pitää kattilan kannen raollaan kattilan päällä?Menee hermot ku se koko ajan valahtaa takas paikoilleen ja sit alkaa vesi kiehumaan yli :S