Ai sellaisella joukkoliikenteellä, joka ei kertakaikkiaan toimi ja parin kilometrin matkasta saat maksaa yli kolme euroa?vinouma kirjoitti:Kulkekaa julkisilla, niin ei tarvii miettiä sakkoja! 8)
(E: lisätty lainaus)
Viesti Kirjoittaja iDock »
Ai sellaisella joukkoliikenteellä, joka ei kertakaikkiaan toimi ja parin kilometrin matkasta saat maksaa yli kolme euroa?vinouma kirjoitti:Kulkekaa julkisilla, niin ei tarvii miettiä sakkoja! 8)
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Hulkman »
Osta edes joku fillari,vaikka faijjasi rahoilla ja kommentoi sen jälkeen "kumin" puhkeamisista! Oikeesti hulkki ,tiensuuntaan kuhan viivat näkyy kummastakin peilistä 8)Hulkman kirjoitti:Turha ryttyillä isommille! Komppaan Peitsamoa.![]()
Landetsykäilyyn vain yksi muutos, osta maastopyörä niin ei kumit puhkea siellä sorateillä. Jos on fyrkkaa niin osta hevonen.
Viesti Kirjoittaja Hulkman »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Kestä mitä? Itkisin jos osaisin tollasten kommenttien jälkeen....Hulkman kirjoitti:^ Miten jollain voi olla noin huono pata? Jos ei kestä niin ei kestä, eihän sille mitään voi.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
tuomaril kirjoitti:^ Olen käynyt Utsjoellakin joten olen kyllä liikkunut Suomen sisälläkin tarpeeksi..
Viesti Kirjoittaja Mailia »
En minä halua olla samassa kulkuneuvossa rahvaan kanssa. Menen kyllä yksin.vinouma kirjoitti:Kulkekaa julkisilla, niin ei tarvii miettiä sakkoja! 8)
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Mielestäni emme ole keskustelleet yksilötasolla yleisimmästä tavasta siirtyä pisteestä A pisteeseen B. Kyse on ollut käsittääkseni joukkoliikenteen toimivuudesta eri paikoissa.Armada kirjoitti:oikeesti!! Onhan se hienoa että huomaa yksinkertaisia asioita!! Matka versus aikataulut tahi joukkoliikenne! Aploodit nuorisolle,osaamisen intoa!