Aperture kirjoitti: Sain hanasta sitten täydet 220 volttia itseeni - joskin vain muutaman sekunnin ajaksi kun horjahdin sitten taaksepäin mutta kuitenkin kunnon tujauksen. Veti sen verran tunnottomaksi sekä käden että jalan oikealta puolelta että jäin kämpille täksi päiväksi.
Missäs selviytyjät kisassa sinä oot mukana?
Edit: Kas, Kunkkukin aktivoituu foorumilla, kun baarin ovi täällä narahtaa!
Jep, kyllä tuon takia kannattaa jo vähän juhlia! Ja ensi kerralla saattaa tulla tuumattua kahteen kertaan, millaista tippiä antaa remonttimiehille...
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
kuriton kirjoitti:
Edit: Kas, Kunkkukin aktivoituu foorumilla, kun baarin ovi täällä narahtaa!
Juu, piti tulla tarkistamaan, että jonkun moden päihderiippuvuus päässyt taas niin pahaksi, että joutuu aloittamaan jo keskellä päivää. Sitä paitsi alkaa olla jo vähän hermostunut olo, kun se kaunissilmäinen tyttö on kadonnut johonkin ja täällä näkee enää teitä vanhoja änkyröitä.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Aperture kirjoitti:Nyt siis - muutama tunti tuosta kokemuksesta - ajattelin ottaa pienen siivun tuota Laphroaigia - sitä Quarter Caskiä. Juhlitaan nyt vaikka sitten sitä ettei henki mennyt.
Juo olutta. Näet nopeammin, toimiiko vielä munuaiset.
kuriton kirjoitti:
Missäs selviytyjät kisassa sinä oot mukana?
Kyllä tämä ajoittain sellaista selviytymiskisaa onkin tosiaan. Tiedän yhden toisenkin suomalaisen joka sai hieman rankemman sähköiskun - myöskin suihkussa - ja nimenomaan ollessaan suihkussa. Hänen vaimonsa löysi hänet ajoissa ja sammutti sähköt. Itse vain sain tuollaisen herätys tuiskauksen kun laitoin hanaa kiinni. Olemme vuosien varrella olevinaan jo oppineetkin varovaiseksi kaikenlaisissa hassuissa olosuhteissa mutta taas tämä vain pääsi yllättämään.
Tosiaan nyt selvisi että viimekertaisin sähkömies ei pitänyt maadoituksen kytkemistä tarpeellisena tuolta itse pääsähkötaulusta ja minä siis toimin maana itse. Kätevää ja virkistävää. Vieläkin pistelee sormen päät ja käsi on vähän puutunut.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Änkyröitä? Olutta? Juu, täsmää. Voin ottaa tosiaan varmaan tuon oluenkin - hieman myöhemmin tässä. Varsinainen torstai...
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
KunkkuJ kirjoitti:Vieläköhän Apella on semmoinen sähkönsininen olo?
Kiitos kysymästä - olotila ei sinerrä enää Tuli vielä nukuttua oikein kunnon yöunet homman päälle. Illalla hieman jatkohoitoa yksinkertaisilla maltailla - ihan varmuuden vuoksi.
kuriton kirjoitti:Kunkku, tähän aikaan aamusta ei ole anniskelua!
Älä huoli, mulla on omat juomat mukana. Haluatko maistaa? Lähdetäänkö yhdessä vaikka johonkin rannalle istumaan ja maistelemaan?
Hips, kun alkoi käsi vapisemaan jännityksestä... Se on tuo naisen läheisyys semmosta. Lähtee viestitkin jo tuplana.
Ei huolta. Täällä baarissa on modepäivystys kyllä paikalla.
ELÄ KUULE SINÄ PUUTU TÄHÄN!!!
KunkkuJ kirjoitti:Älä huoli, mulla on omat juomat mukana. Haluatko maistaa? Lähdetäänkö yhdessä vaikka johonkin rannalle istumaan ja maistelemaan?
Jaahas, sitä pidettiin ensin modeille nimenhuuto, ja varmistettiin, että Ama on vielä reissullansa ja sitten vasta ruvettiin mulle lirkuttelemaan! Tää on sitten niin läpinäkyvää taas tää teitin touhu.
Älä ota sitä niin raskaasti. Usko minua kun sanon, että rakkaus on ikuista.
Kohteet vain tuppaavat vaihtumaan...
Niin että tuletko sinä vai et? Ei tässä ole aikaa koko päivää jaaritella!
kuriton kirjoitti:
Treffataankos tuossa viitostiellä vai missä? Haluaisin nimittäin Saimaalle niitä norppia katselemaan..
Mitenkäs mulle tulee "Vielä virtaa"-sarjan pyöräilevä papparainen mieleen susta..
Tule vaan valmiiksi tänne 6-tien suuntaan. Vaikka Imatralle nojailemaan kosken yläpuoliseen siltaan. Tulen sitten takaapäin vähän pelästyttämään...
Sitä on nykyään kaikenlaista mielen sairautta liikkeellä(viitaten tuohon "vielä virtaa"-mielikuvaan). Minä en ole se vielä virtaa-tyyppi. Se on Ape, joka vasta sai täydennystä siihen virtavarastoonsa.
KunkkuJ kirjoitti:Minä en ole se vielä virtaa-tyyppi. Se on Ape, joka vasta sai täydennystä siihen virtavarastoonsa.
Jo vain. Kun vain virta riittäisi tämän päivän pakollisiin kuvioihin myöskin. Onneksi on tätä zitruunateetä. Ja siis ketjun vaihto.
KunkkuJ kirjoitti:Tule vaan valmiiksi tänne 6-tien suuntaan. Vaikka Imatralle nojailemaan kosken yläpuoliseen siltaan. Tulen sitten takaapäin vähän pelästyttämään...
Eppäilen kyllä, että jos tulisit vaikka edestäpäinkiin, pelästys olis ihan sama!
KunkkuJ kirjoitti:Tule vaan valmiiksi tänne 6-tien suuntaan. Vaikka Imatralle nojailemaan kosken yläpuoliseen siltaan. Tulen sitten takaapäin vähän pelästyttämään...
Eppäilen kyllä, että jos tulisit vaikka edestäpäinkiin, pelästys olis ihan sama!
Niin varmaan. Tuossa nimenomaisessa paikassahan se tarkoittaisi sitä, että saapuisin ilmassa kävellen.
Hetkinen, et kai sinä vaan tarkoittanut, että ulkonäköni pelästyttäisi? Turha huoli. Ulkonäköni, jotakin Koiviston Manun ja Jope Ruonansuun väliltä, on kuulemma varsin viehättävä kaikessa karuudessaan.
KunkkuJ kirjoitti:
Hetkinen, et kai sinä vaan tarkoittanut, että ulkonäköni pelästyttäisi? Turha huoli. Ulkonäköni, jotakin Koiviston Manun ja Jope Ruonansuun väliltä, on kuulemma varsin viehättävä kaikessa karuudessaan.
Ei voi mitään - tulee väkisin mieleen tuo Carden ehdottomasti vuoden klassikkoihin lukeutuva kommentti lääkärissäkäynnistään. Lääkärihän oli sanonut "ettei hyvältä näytä" johon vaimonsa oli sitten kommentoinut jotain että "Ei näytä ei, mutta se on killti lapsille". Nauran aina kun vain muistankin tämän. Johtunee omasta ulkonäöstäni kai tämä assosiointi.
Lare kirjoitti:
Eikös sitä ollut hiljan liikaakin?
Tällaista se on vanhemmiten - aina ollaan valittamassa - välillä on liikaa ja välillä taas ihan liian vähän. Kaikkea.