Olen unessa.Macco kirjoitti:Kerrothan heti täällä kun näin tapahtuu!tuomaril kirjoitti:Vaipua syvään uneen.
Mitä meinaat tehdä kohta?
-
Re: Mitä meinaat tehdä kohta?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Mitä näkyy?tuomaril kirjoitti:Olen unessa.Macco kirjoitti:Kerrothan heti täällä kun näin tapahtuu!tuomaril kirjoitti:Vaipua syvään uneen.
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »

-
Näin sinut. 8)Citruuna kirjoitti:Lähden heti kohta kohti Espoota. Määränpää näyttää olevan 12 km päässä Tuomarilasta, mutta kyllä siellä silti on oltava varuillaan kaikenlaisten mopokaahaajien varalta, melkein pelottaa.
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
No höpöhöpö!tuomaril kirjoitti:Näin sinut. 8)Citruuna kirjoitti:Lähden heti kohta kohti Espoota. Määränpää näyttää olevan 12 km päässä Tuomarilasta, mutta kyllä siellä silti on oltava varuillaan kaikenlaisten mopokaahaajien varalta, melkein pelottaa.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Pikkupoika haaveilee naisistaCitruuna kirjoitti:No höpöhöpö!tuomaril kirjoitti:Näin sinut. 8)Citruuna kirjoitti:Lähden heti kohta kohti Espoota. Määränpää näyttää olevan 12 km päässä Tuomarilasta, mutta kyllä siellä silti on oltava varuillaan kaikenlaisten mopokaahaajien varalta, melkein pelottaa.Mun lähtö viivästyi, ja viestisi lähettämisaikaan en ollut ehtinyt vielä kovinkaan kauas

-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Ei ei ei. Tuomaril ei harrasta ryyppäämäistä, polttamista, eikä esiaviollisia tyttöjä!Jussi68 kirjoitti: Pikkupoika haaveilee naisista

-
Ai niin, unohdin kokonaan kyseisen tapauksen rajoitteetvinouma kirjoitti:Ei ei ei. Tuomaril ei harrasta ryyppäämäistä, polttamista, eikä esiaviollisia tyttöjä!Jussi68 kirjoitti: Pikkupoika haaveilee naisista
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Siis täydellinen vinouman vastakohta?vinouma kirjoitti: Ei ei ei. Tuomaril ei harrasta ryyppäämäistä, polttamista, eikä esiaviollisia tyttöjä!
-
Hmm, äh, öh... näin voisi ajatella.KunkkuJ kirjoitti:Siis täydellinen vinouman vastakohta?
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
KunkkuJ kirjoitti:Siis täydellinen vinouman vastakohta?vinouma kirjoitti: Ei ei ei. Tuomaril ei harrasta ryyppäämäistä, polttamista, eikä esiaviollisia tyttöjä!
Polttaminen noista on kyllä turhaa, itse noin yhden sikarin / vuosi nautiskelen... mutta muuten tuomaril on kyllä pillalla!
Kohta ajattelin taas (eilen aloitin) mennä siivoamaan autotallia, seinät ovat lähestyneet toisiaan - kummallista
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Polttaminen on ihan yhtä turhaa kuin alkoholin tai muiden päihteiden nauttiminen.Jussi68 kirjoitti: Polttaminen noista on kyllä turhaa, itse noin yhden sikarin / vuosi nautiskelen...

/V
Muokkaus: sillä erotuksella että tupakoijat eivät työllistä poliisia ja muita viranomaisia kovinkaan paljoa. Tupakointi ei vaikuta autoiluun, eikä vie täten viattomien ihmisten henkiä!
-
Pilalla kun en käytä päihteitä?Jussi68 kirjoitti:KunkkuJ kirjoitti:Siis täydellinen vinouman vastakohta?vinouma kirjoitti: Ei ei ei. Tuomaril ei harrasta ryyppäämäistä, polttamista, eikä esiaviollisia tyttöjä!![]()
Polttaminen noista on kyllä turhaa, itse noin yhden sikarin / vuosi nautiskelen... mutta muuten tuomaril on kyllä pillalla!
Kohta ajattelin taas (eilen aloitin) mennä siivoamaan autotallia, seinät ovat lähestyneet toisiaan - kummallista

-

-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Vähän kuin minäJussi68 kirjoitti:Ai niin, unohdin kokonaan kyseisen tapauksen rajoitteetvinouma kirjoitti:Ei ei ei. Tuomaril ei harrasta ryyppäämäistä, polttamista, eikä esiaviollisia tyttöjä!Jussi68 kirjoitti: Pikkupoika haaveilee naisista
Meinaan viedä taas pulloja kauppaan. Olen tänään kerännyt 3 kassillista pulloja, että ei edes autolla ole tarvinnut ajella. Ihan kävellen olen tuon määrän saanut yhden kadun varrelta. Tällä kertaa ei ole jätesäkkejä vaan perus cittarin kasseja. Voisin käydä kaupassa ja aloittaa paaston. Kesälomalla olisi hyvä vetää jokin nutrilet yms kuuri, että mikäs tässä. Pitää myös kimuli hakea taajaman lähettyviltä ja käydä läpi nämä poikkeusjärjestelyt mitä saattaa ralleista aiheutua.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Tuohan pätee, vain silloin kun ei tiedä mistä on kyse. Onpa lällysti sanottu... Kokeilemalla ne omat rajat selviää.vinouma kirjoitti:Joku viisas mies lauloi kerran, että "kohtuus on kaikessa valttii." Pätee muuten aika moneen asiaan.
-
Mulla alkoholin nauttiminen vaikuttaa autoiluun ja sen kautta luontoon. Kun nautin alkoholia, edes pienen lasillisen III-olutta,vinouma kirjoitti:Polttaminen on ihan yhtä turhaa kuin alkoholin tai muiden päihteiden nauttiminen.Jussi68 kirjoitti: Polttaminen noista on kyllä turhaa, itse noin yhden sikarin / vuosi nautiskelen...![]()
/V
Muokkaus: sillä erotuksella että tupakoijat eivät työllistä poliisia ja muita viranomaisia kovinkaan paljoa. Tupakointi ei vaikuta autoiluun, eikä vie täten viattomien ihmisten henkiä!
jätän autoilun muille, mulla on nollatoleranssi tuon suhteen. Kun en autoile, luonto säästyy pakokaasupäästöiltä
-
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Miksi? Tuskin tuossa menee vielä promillirajat rikki.tuomaril kirjoitti:^ Onko tuo joku saavutus? Vaikka joku olisi juonut vain desin kaljaa ja lähtee ajamaan niin minä toivoisin että ajaja jää poliiseille kiinni! Oppisipahan ainakin.
-
Viesti Kirjoittaja thoug »
Eihän tuo ole edes laitonta, tosin kuin mopolla 67km/h ajaminen...tuomaril kirjoitti:^ Onko tuo joku saavutus? Vaikka joku olisi juonut vain desin kaljaa ja lähtee ajamaan niin minä toivoisin että ajaja jää poliiseille kiinni! Oppisipahan ainakin.
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Siis täh? Kun on juonut alkoholia niin ei saa ajaa. Olenko ymmärtänyt jotain muka väärin?Mailia kirjoitti:Miksi? Tuskin tuossa menee vielä promillirajat rikki.tuomaril kirjoitti:^ Onko tuo joku saavutus? Vaikka joku olisi juonut vain desin kaljaa ja lähtee ajamaan niin minä toivoisin että ajaja jää poliiseille kiinni! Oppisipahan ainakin.
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Olet. Alkolia saa juoda tiettyyn promillerajaan asti.tuomaril kirjoitti:Siis täh? Kun on juonut alkoholia niin ei saa ajaa. Olenko ymmärtänyt jotain muka väärin?Mailia kirjoitti:Miksi? Tuskin tuossa menee vielä promillirajat rikki.tuomaril kirjoitti:^ Onko tuo joku saavutus? Vaikka joku olisi juonut vain desin kaljaa ja lähtee ajamaan niin minä toivoisin että ajaja jää poliiseille kiinni! Oppisipahan ainakin.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Olet. Vähäisen määrän alkoholia ei ole arvioitu olevan vaaraksi liikenteelle. Ylinopeus sen sijaan on sitä, etenkin sellaiset nopeudet, joilla sinä olet täällä kehuskellut.tuomaril kirjoitti: Olenko ymmärtänyt jotain muka väärin?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka