Sidney Crosby taas sivuun NHL-peleistä
..sivussa loppuviikon peleistä varmuuden vuoksi.
Crosby palasi NHL-kaukaloon lähes kymmenen kuukauden tauolta marraskuussa. Hän sai viime kaudella kaksi aivotärähdystä.
Viesti Kirjoittaja arisel »
..sivussa loppuviikon peleistä varmuuden vuoksi.
Crosby palasi NHL-kaukaloon lähes kymmenen kuukauden tauolta marraskuussa. Hän sai viime kaudella kaksi aivotärähdystä.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Tuossa ei itseasiassa kyse ollut mistään kovasta taklauksesta, vaan yhteentörmäyksestä joukkuetoverin kanssa, kuten videosta huomaa.arisel kirjoitti:^Aiheeseen liittyen:
Sidney Crosby taas sivuun NHL-peleistä..sivussa loppuviikon peleistä varmuuden vuoksi.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Suvaittavaa olisi muös että sairauslomat voisi siirtää vaikka kesälomien yhteyteen.Maza kirjoitti:Ja siitä, kun jossain saa bonuksen, ellei ole joulukuussa sairaslomalla. Tämä saattaa kannustaa tulemaan kipeänä töihin.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minä onnistuin murtamaan käteni viikkoa ennen kesälomaani. Seurauksena minulta "säästyivät" kesälomat kuuden viikon sairausloman ajalta. Nyt olen sitten pitänyt perjantait vapaata syksyn ajalta.Jamac kirjoitti:Suvaittavaa olisi muös että sairauslomat voisi siirtää vaikka kesälomien yhteyteen.Maza kirjoitti:Ja siitä, kun jossain saa bonuksen, ellei ole joulukuussa sairaslomalla. Tämä saattaa kannustaa tulemaan kipeänä töihin.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Erilainen työmoraali lienee kyseessä. Itse olen nyt saikulla tämän viikkoa. Mieluummin olisin terve ja töissä, muutaman yön olen valvonut kun kurkku on kipeä. Alkaa syödä miestä tämä sisälläolo. Flunssahan alkoi toissa perjantaina klo 15. Olin viikon töissä ja kuume nousi itsenäisyyspäivänä. Ennätys oli kerran kun kuume alkoi Pe klo 14, lauantain oli kuumetta, Su ei, ja Ma töihin.Citruuna kirjoitti:En oikein tiedä mitä tästä ajattelisin... mulla on työkaveri joka on hyvin usein sairaana, usein maanantaisin ja samallahan kannattaa olla poissa 3 päivää, koska sen saa olla ilman lääkärintodistusta, oma ilmoitus riittää, mutta minä en onnistu sairastumaan koskaanOlen monet kerrat toivonut että sairastuisin ihan vaikka vaan vähän, jospa vaikka pikkusormi nyrjähtäisi tai jotain sen tapaista, että voisin olla hyvällä omallatunnolla kotona, mutta ei onnistu. ... Tai sitten meillä on erilainen työmoraali...
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kesäloma olisi keskeytynyt, ja olisit viettänyt sairaslomaa. Jostakin mieleni hämäristä tosin kumpuaa jokin aavistus, että jotain penalttia siitä kuitenkin tuli, jos lomalla itsensä teloo.Thoth kirjoitti: Mitenköhän olisi muuten käynyt, jos olisin murtanut käteni kesäloman aikana?
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Minä ja Lare purtiin itseämme huuleen, ja yritimme kovasti olla heittämättä nasevan näsää kommenttia tuosta…Maza kirjoitti:Laitoin tuohon viestiini yllä merkitsevän boldauksen.
Minä ainakin haluan tarjota pikkusilleni huolettomia päiviä ja säästää niitä turhilta, lyhyilta ajoilta. Ennemmin rasitan itseäni ja hyötyliikun työmatkat. Pikkuisilleni annan hellän taputuksen kun lähden pihasta. Ne ymmärtävät ja ovat vuorostaan kilttejä mulle. Tajuan toki että kaikki, esim. täysin tunteettomat ihmiset, eivät voi ymmärtää...KunkkuJ kirjoitti:^^ Sinä et taida kulkea työmatkojasi sitikalla? Silloin luulisi niitä poissaoloja tai ainakin myöhästymisiä tulevan... 8)
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Onko suhteenne muuttunut sen jälkeen, kun kylmästi laitoit yhden niistä pienistä teurasautoon?Citruuna kirjoitti: Pikkuisilleni annan hellän taputuksen kun lähden pihasta. Ne ymmärtävät ja ovat vuorostaan kilttejä mulle.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Onhan tuokin tietysti tapa lohduttaa itseään, kun auto ei lähde käyntiin....Citruuna kirjoitti:Minä ainakin haluan tarjota pikkusilleni huolettomia päiviä ja säästää niitä turhilta, lyhyilta ajoilta. Ennemmin rasitan itseäni ja hyötyliikun työmatkat. Pikkuisilleni annan hellän taputuksen kun lähden pihasta. Ne ymmärtävät ja ovat vuorostaan kilttejä mulle. Tajuan toki että kaikki, esim. täysin tunteettomat ihmiset, eivät voi ymmärtää...KunkkuJ kirjoitti:^^ Sinä et taida kulkea työmatkojasi sitikalla? Silloin luulisi niitä poissaoloja tai ainakin myöhästymisiä tulevan... 8)
Viesti Kirjoittaja Thoth »
No huh huh. Toivottavasti heidät tuomitaan mahdollisimman kovaan rangaistukseen.Kain kirjoitti:Taitaa se elämä olla melko pienestä kiinni.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011120 ... 2_uu.shtml
Viesti Kirjoittaja hatey »
Todennäköisesti 5 kuukautta ehdollista ja kolmen kuukauden ehdollinen ajokielto humalassa ajosta.Thoth kirjoitti:No huh huh. Toivottavasti heidät tuomitaan mahdollisimman kovaan rangaistukseen.Kain kirjoitti:Taitaa se elämä olla melko pienestä kiinni.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011120 ... 2_uu.shtml
Viesti Kirjoittaja richidi »
En tiedä pitäisikö itkeä vaiko nauraa?