Be Kind Rewind
Kummeli Alivuokralainen
Varsinkin viimeisenä mainittua elokuvaa suosittelen mennä käymään katsomassa. Olihan tuo mielestäni yllättävänkin hyvä/hauska.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Luiro »
Viesti Kirjoittaja - 88 - »
Mitä mieltä Hell Ridestä? Itse en ole vielä katsonut, mutta olen ajatellut käydä ostamassa leffan. Itse kun tällainen Biker -henkinen ihminen kun olen joka soittaa vielä tämäntyylisessä bändissä/bileissä.- 88 - kirjoitti: Hell Ride
http://www.leffatykki.com/elokuva/hell-ride
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja EKorppi »
Luiro kirjoitti:Mitä mieltä Hell Ridestä? Itse en ole vielä katsonut, mutta olen ajatellut käydä ostamassa leffan. Itse kun tällainen Biker -henkinen ihminen kun olen joka soittaa vielä tämäntyylisessä bändissä/bileissä.- 88 - kirjoitti: Hell Ride
http://www.leffatykki.com/elokuva/hell-ride8)
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Laitoin tuon talteen. Kovasti on Perikatoa kehuttu joka suunnalla. Odotan sopivaa rauhallista hetkeä ja sopivaa mielentilaa ennen kuin uskallan kyseistä elokuvaa katsoa.Mikael K. kirjoitti:Katsoitteko eilen illalla elokuvan Perikato? Minulla olivat hiukset pystyssä koko elokuvan ajan. Se teki vaikutuksen vaikka olen nähnyt sen joskus aiemminkin. Olisiko tässä viime aikojen vahvin elokuva? Se herätti ajatuksia ja tunteita, niin että oli vaikea pysyä tuolissa istumassa.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Se on todella vahvaa saksalaista itsetilitystä. Mikäli muistan oikein niin se herätti Saksassa paljon keskustelua.Crimson kirjoitti:Laitoin tuon talteen. Kovasti on Perikatoa kehuttu joka suunnalla. Odotan sopivaa rauhallista hetkeä ja sopivaa mielentilaa ennen kuin uskallan kyseistä elokuvaa katsoa.Mikael K. kirjoitti:Katsoitteko eilen illalla elokuvan Perikato? Minulla olivat hiukset pystyssä koko elokuvan ajan. Se teki vaikutuksen vaikka olen nähnyt sen joskus aiemminkin. Olisiko tässä viime aikojen vahvin elokuva? Se herätti ajatuksia ja tunteita, niin että oli vaikea pysyä tuolissa istumassa.
Kovasi keskustelua ja ristiriitaisia tunteitahan Perikato on herättänyt, koska Aatu kuvataan "inhimilliseksi". Näyttelijähän muuten kävi roolin valmistauessaan Suomessa kuuntelemassa tiettävästi ainoita olemassa olevia nauhoja, joissa Hitler puhuu normaalilla äänellään.Mikael K. kirjoitti:Se on todella vahvaa saksalaista itsetilitystä. Mikäli muistan oikein niin se herätti Saksassa paljon keskustelua.Crimson kirjoitti:Laitoin tuon talteen. Kovasti on Perikatoa kehuttu joka suunnalla. Odotan sopivaa rauhallista hetkeä ja sopivaa mielentilaa ennen kuin uskallan kyseistä elokuvaa katsoa.Mikael K. kirjoitti:Katsoitteko eilen illalla elokuvan Perikato? Minulla olivat hiukset pystyssä koko elokuvan ajan. Se teki vaikutuksen vaikka olen nähnyt sen joskus aiemminkin. Olisiko tässä viime aikojen vahvin elokuva? Se herätti ajatuksia ja tunteita, niin että oli vaikea pysyä tuolissa istumassa.
Välillä tulee kyllä mieleen, että toisesta maailmansodasta on loppujen lopuksi todella lyhyt aika ja epäilyttää osaako ihmiskunta sittenkään ottaa virheistään opiksi...Mikael K. kirjoitti:Ai niin, piti sanomani vielä, että pelottaa niiden yksien kahjojen toiminta siellä Atlantin toisella puolella. Se muistuttaa uhkaavasti noita menneitä aikoja.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Strutsi »
Viesti Kirjoittaja Skyline^ »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Pitää siis käydä ostamassa.- 88 - kirjoitti:Luiro kirjoitti:Mitä mieltä Hell Ridestä? Itse en ole vielä katsonut, mutta olen ajatellut käydä ostamassa leffan. Itse kun tällainen Biker -henkinen ihminen kun olen joka soittaa vielä tämäntyylisessä bändissä/bileissä.- 88 - kirjoitti: Hell Ride
http://www.leffatykki.com/elokuva/hell-ride8)
Tälläselle hd-urpolle ainakin upposi hyvin. 8)
Jos Pyörät, Pirkot ja kakka kiinnostaa niin on kyllä katsomisen arvoinen leffa.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Perikato, KariPeto. Rouva on hyvä vaan, nam- 88 - kirjoitti:Perikato
http://www.leffatykki.com/elokuva/perikato
Viesti Kirjoittaja tobyd »
Viesti Kirjoittaja mun_kero »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Itse kyllä petyin tuohon elokuvaan valtavasti, alku lupasi enemmän kuin mitä itse leffa siitä antoi. Mut itse aiheeseen, itse katselin tuossa juuri tuon Last King of Scotland nimisen elokuvan ja se oli kerrassaan mainio.mun_kero kirjoitti:Wall-E -> mahtava!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leffassa vanha kunnon linnunpönttö kohtaa 3000-luvun macin.