![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1605022
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Viesti Kirjoittaja tsip »
Varmaan jo löysitkin mutta http://lifehacker.com/software/troubles ... 251733.phpPasteur kirjoitti:Taas kerran helpparina...puolison papan kone sanoo bootatessa, että BOOTMGR puuttuu.
Noh, eihän siinä kuin repairia Vistan asennuslevyillä. Sieltähän sitten löytyy kaksi eri vaihtoehtoa: Fail-Safe Recovery ja Restore to Factory Defaults. Kumman vaan valitsee niin pop-up kertoo saman tekstin: Kaikki tiedostot ja asetukset tuhotaan ja palautetaan kone tehdas asetuksille. WTF? Eikö ole repair modea ollenkaan?
Vai uskaltaisikohan tuota fail-safe vaihtoehtoa koittaa? Vai mitäköhän paholainenä se tarkoittaa?
Viesti Kirjoittaja Jone »
No en varmasti!tsip kirjoitti:Ja vastaisen varalle: älkää koskaan, ikinä, milloinkaan laittako omia tiedostoja samalle levyosiolle windowsjärjestelmän kanssa.
Höh... Ei tosiäijjien tartte millään osioinneilla leikkiä. 8)tsip kirjoitti:
Ja vastaisen varalle: älkää koskaan, ikinä, milloinkaan laittako omia tiedostoja samalle levyosiolle windowsjärjestelmän kanssa.
Jep, jep... olis helppo homma, jos olis mikkiksen recovery cd.tsip kirjoitti:Varmaan jo löysitkin mutta http://lifehacker.com/software/troubles ... 251733.php
Viesti Kirjoittaja Kamu »
Teeppäs seuraavaa; Kovalevy irti siit koneest ja ulkoiseen koteleen tai jos sul on sellanen kaapelisarja, johon kytkee vaik mitä levyi, ni siihen. sit kiinni Maciin ja kamat talteen.Pasteur kirjoitti:Jep, jep... olis helppo homma, jos olis mikkiksen recovery cd.tsip kirjoitti:Varmaan jo löysitkin mutta http://lifehacker.com/software/troubles ... 251733.phpVaan kun tuolla MSI:n mukana tulleella ei ole ihan tuollainen korjaus/palautus tsydeemi.
![]()
Ja en tosiaan yhtään tiedä, missä tuolla koneella kaikki esim kuvat ovat, kun eip oo oma kone. Jos hyvin käy, niin "omat tiedostot" kansio on luonnostaan ollut toisella osiolla. Täytyy nyt ensin kysyä, että ovatko valmiit ottamaan riskin.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Lämmin ilma sisältää enemmän kosteutta, joka vapautuu siellä pakastimessa ilman jäähtyessä.ManiMicci kirjoitti:Jos kerran ilmasto on lämpenemässä, niin miks mun jääkaapin pakastelokero on umpijäässä?
Todellakin! Jos vaan olis kaapelisarja tai kotelo... ...ja aikaa. Taidan koittaa vaan tuota recovery levyn fail-safe palautusta.Kamu kirjoitti:Teeppäs seuraavaa; Kovalevy irti siit koneest ja ulkoiseen koteleen tai jos sul on sellanen kaapelisarja, johon kytkee vaik mitä levyi, ni siihen. sit kiinni Maciin ja kamat talteen.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Samasta syystä kuin pohjoisnapa on [konsensuksesta huolimatta (kohtapuoliin)] umpijäässä – koska siellä on kylymä.ManiMicci kirjoitti:Jos kerran ilmasto on lämpenemässä, niin miks mun jääkaapin pakastelokero on umpijäässä?
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Se on sun jääkaappi syyllinen koko ilmaston lämpenemiseen, sillä kylmyys on siirtynyt ilmastosta sun pakastelokeroon.ManiMicci kirjoitti:Jos kerran ilmasto on lämpenemässä, niin miks mun jääkaapin pakastelokero on umpijäässä?
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Niinpä. Joku on tämänkin logistiikan hoitanut, kun ei se ihan itekseen oo kai siirtynyt? Ja varmaan tämä toimija on netonnut aika kivasti muuten tossa?Teppo Tulppu kirjoitti:Se on sun jääkaappi syyllinen koko ilmaston lämpenemiseen, sillä kylmyys on siirtynyt ilmastosta sun pakastelokeroon.
Hähhää! 8)Teppo Tulppu kirjoitti: Se on sun jääkaappi syyllinen koko ilmaston lämpenemiseen, sillä kylmyys on siirtynyt ilmastosta sun pakastelokeroon.
Baariin? Sydämiä?ManiMicci kirjoitti:Hähhää! 8) Ei muuta kuin sulattamaan.
Mä oon liian cool sulattamaan sydämiä. 8)mikastus kirjoitti:Baariin? Sydämiä?ManiMicci kirjoitti:Hähhää! 8) Ei muuta kuin sulattamaan.
ilmastonmuutos auttaa harvoja, mutta tässä kohden..ManiMicci kirjoitti:Mä oon liian cool sulattamaan sydämiä. 8)
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Sitten sun täytyy tyytyä särkemään niitä. 8)ManiMicci kirjoitti:Mä oon liian cool sulattamaan sydämiä. 8)
Järjestys olla pitäisi. Mutta onko? Sulatus oli aiemmin ennen särkemistä? Mutta rationaalisuuden nimessä, olisihan helpompaa särkeä jäinen sydän, kuin sulanut? Energiaa säästyy, ja maailma pelastuu? t. sydäm(m)etön.Teppo Tulppu kirjoitti:Sitten sun täytyy tyytyä särkemään niitä. 8)ManiMicci kirjoitti:Mä oon liian cool sulattamaan sydämiä. 8)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
On. Valitettavasti. Jennifer Lopez ja matchmaker, you know. Se mitä saa, on se mitä antaa. Eli aina on tasan. Ei ehkä heti, mutta lopulta.Jamac kirjoitti:Onkos se sitten nii että jos lämmittelee muiden sydämiä niin oma jäähtyy, juu nou, fysiikka ja tolleen, energiansäilymislaki jasilleen..
Himot ne on hiirelläkin.mikastus kirjoitti:Ite HALUAISIN uskoa ihmiseen.