Peitsamo kirjoitti:
edit: täällä pitäisi olla oma viestiketju parantumattomille romantikoille ja sydänsuruisille
Täällä on ainakin yksi tommonen mode.....mutta täysillä vain hei tunteeseen, se on elämää parhaimmillaan! Ei täällä kannata elää säästöliekillä pahinta peläten.Jos sitten sydän särkyy, suhde loppuu, ei mikään eikä kukaan vie niitä hienoja hetkiä ja tuntemuksia. Seuraavalla kerralla sitten se sydän on jo hieman vahvempi, kun aiempi haava on tervehtynyt rakenetta tukevilla hoidoilla.
Onnea ja menestystä sinulle!
t. Parantumaton romantikko
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Pöh! Sinun pitää miehistyä ja oppia tukahduttamaan tunteet!
Mitäs mulle kuuluikaan? Ei mitään. Yhteishakuun pitäis varmaan keksiä pari koulua, joihin ei varmana pääse, ihan vaan että sais jonkinlaista toimeentulotukea.
Juuri nyt kuuluu naapurin, miten sen nyt pukisikaan fiksusti sanoiksi, ammattikoulutaustaisen, musiikkimaultaan 90-luvun elektroniseen tanssimusiikkiin jämähtäneen ja puhetta ilmeisen huonosti ymmärtävän nuoren herran kuuntelema "musiikki", joka tiiliseinän läpi kuultuna erehdyttävästi muistuttaa lähinnä nahkarukkasilla korville hakkaamiselta. Odottelen taulujen tippumista seiniltä.
Macbook Pro 15" (mid 2014) | 16 Gt | 256 Gt SSD
Mac mini (late 2009) | 8 Gt |128 Gt SSD
iPhone 5, 32 Gt
^ Edellisen naapurin kanssa oli samoja ongelmia. Isännöitsijälle ilmoittaminen auttoi jonkinaikaa. Kunnes sama menoi alkoi uudestaan.
Nyt on ollut huippua viimesen puoli vuotta, kun kesällä naapuri vaihtui. Tämä on varmaan maailman hiljaisin naapuri,
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Akvedukti kirjoitti:Juuri nyt kuuluu naapurin, miten sen nyt pukisikaan fiksusti sanoiksi, ammattikoulutaustaisen, musiikkimaultaan 90-luvun elektroniseen tanssimusiikkiin jämähtäneen ja puhetta ilmeisen huonosti ymmärtävän nuoren herran kuuntelema "musiikki", joka tiiliseinän läpi kuultuna erehdyttävästi muistuttaa lähinnä nahkarukkasilla korville hakkaamiselta. Odottelen taulujen tippumista seiniltä.
Laitat omista kaijuttimista kuulumaan Slayeria helvtin kovaa! Tepsii ainakin hippeihin
Ihan hyvää kuuluu juuri nyt - eli on hiljaista. Yläpuolellani olevassa asunnossa on vuosikausia tehty sellaisia muutaman kuukauden mittaisia "projekteja" joissa pääasiallinen toimiväline tuntuu olevan vasara tai pieni leka. Viimeksi toissapäivänä tein tuosta jälleen valituksen kun eivät tunnu saavan hommaa poikki edes öiksi. Yläpuolisen asunnon olen nähnyt pariinkin kertaan kun olen joskus käynyt yöaikaan pistämässä paikan rakennusmiehistä tyhjäksi. Suomalaiset voimasanat ja sellaiset suhteellisen reippaat otteet ohjauksessa ovat tuntuneet menevän perille. Niin, asunto siellä on siis muutettu jonkinlaiseksi luonnonpuistoksi, avointa on joka puolella, ruoho kasvaa lattiapintana joka puolella, on suihkukaivoa ja bambua kasvamassa jne. - ja on siis huomattava että asun kerrostalossa.
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Aperture kirjoitti:Ihan hyvää kuuluu juuri nyt - eli on hiljaista. Yläpuolellani olevassa asunnossa on vuosikausia tehty sellaisia muutaman kuukauden mittaisia "projekteja" joissa pääasiallinen toimiväline tuntuu olevan vasara tai pieni leka. Viimeksi toissapäivänä tein tuosta jälleen valituksen kun eivät tunnu saavan hommaa poikki edes öiksi. Yläpuolisen asunnon olen nähnyt pariinkin kertaan kun olen joskus käynyt yöaikaan pistämässä paikan rakennusmiehistä tyhjäksi. Suomalaiset voimasanat ja sellaiset suhteellisen reippaat otteet ohjauksessa ovat tuntuneet menevän perille. Niin, asunto siellä on siis muutettu jonkinlaiseksi luonnonpuistoksi, avointa on joka puolella, ruoho kasvaa lattiapintana joka puolella, on suihkukaivoa ja bambua kasvamassa jne. - ja on siis huomattava että asun kerrostalossa.
Talot ovat kummallisia. joskus kävin jonkun naisen luona ja sieltä kuului kummallisia ääniä öisin. Nyt olin taas jossakin ja vessan äänet kuului tosi kovaa, oven paukahduksetin tietysti. Jotkut osaa lorottaa vessaankin tosi kovalla äänellä, jotkut pitää rakastelessaan ääniä. Minulla on täällä onneksi hyvät eristeet ja naapuritkin. Kukaan ei kuule yhtään mitään. Tosin ollaankin nyt nallen kanssa kahdestaan.
Aperture kirjoitti:Ihan hyvää kuuluu juuri nyt - eli on hiljaista. Yläpuolellani olevassa asunnossa on vuosikausia tehty sellaisia muutaman kuukauden mittaisia "projekteja" joissa pääasiallinen toimiväline tuntuu olevan vasara tai pieni leka. Viimeksi toissapäivänä tein tuosta jälleen valituksen kun eivät tunnu saavan hommaa poikki edes öiksi. Yläpuolisen asunnon olen nähnyt pariinkin kertaan kun olen joskus käynyt yöaikaan pistämässä paikan rakennusmiehistä tyhjäksi. Suomalaiset voimasanat ja sellaiset suhteellisen reippaat otteet ohjauksessa ovat tuntuneet menevän perille. Niin, asunto siellä on siis muutettu jonkinlaiseksi luonnonpuistoksi, avointa on joka puolella, ruoho kasvaa lattiapintana joka puolella, on suihkukaivoa ja bambua kasvamassa jne. - ja on siis huomattava että asun kerrostalossa.
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
Aperture kirjoitti:Suomalaiset voimasanat ja sellaiset suhteellisen reippaat otteet ohjauksessa ovat tuntuneet menevän perille.
Jep, etenkin se yksi p-alkuinen vanha suomalainen voimasana tuntuu olevan yllättävän tehokas maailmallakin, ja ylittää usein kielimuurit. Management by berkele (<- pehmeällä p:llä, filtterinkiertoilmaus) lienee alunperin kielteinen ilmaus, mutta tietyissä tilanteissa, mm. taskuvarkaiden ja yömöykkääjien uudelleenmotivoinnissa se on todistetusti toimiva ja positiivinen sellainen.
Niin, asunto siellä on siis muutettu jonkinlaiseksi luonnonpuistoksi, avointa on joka puolella, ruoho kasvaa lattiapintana joka puolella, on suihkukaivoa ja bambua kasvamassa jne. - ja on siis huomattava että asun kerrostalossa.
Jos sellainen "kasvimaa" on yläpuolella, kannattaisi harkita muuttoa jonnekin muualle mahdollisimman pian. Se vesi ja maa tulee sieltä lattian ja nurkkien kautta läpi 3-12kk:ssa. Erään urbaanin legendan mukaan tuollaisia kasvihuoneita on pidetty suomalaisissakin kerrostaloissa.
Aperture kirjoitti:Suomalaiset voimasanat ja sellaiset suhteellisen reippaat otteet ohjauksessa ovat tuntuneet menevän perille.
Jep, etenkin se yksi p-alkuinen vanha suomalainen voimasana tuntuu olevan yllättävän tehokas maailmallakin, ja ylittää usein kielimuurit. Management by berkele (<- pehmeällä p:llä, filtterinkiertoilmaus) lienee alunperin kielteinen ilmaus, mutta tietyissä tilanteissa, mm. taskuvarkaiden ja yömöykkääjien uudelleenmotivoinnissa se on todistetusti toimiva ja positiivinen sellainen.
Niin, asunto siellä on siis muutettu jonkinlaiseksi luonnonpuistoksi, avointa on joka puolella, ruoho kasvaa lattiapintana joka puolella, on suihkukaivoa ja bambua kasvamassa jne. - ja on siis huomattava että asun kerrostalossa.
Jos sellainen "kasvimaa" on yläpuolella, kannattaisi harkita muuttoa jonnekin muualle mahdollisimman pian. Se vesi ja maa tulee sieltä lattian ja nurkkien kautta läpi 3-12kk:ssa. Erään urbaanin legendan mukaan tuollaisia kasvihuoneita on pidetty suomalaisissakin kerrostaloissa.
Olen tosiaan aikeissa häipyä tästä - viimeistään kesäksi. Toivotaan parasta.
Mitä näihin "koulutusasioihin" tulee niin annetaan enempien esimerkkien jäädä sanomatta, mutta tuntuu tosiaan viesti menneen perille. Nykyään kun tulen kotiin niin talon laiskat vartijatkin hyppäävät ylös ja yrittävät tavoitella jonkinlaista "kättä lippaan" liikesarjaa.
Muuten ei niin valtavan mukavia juttuja kuulu. Jouduin eilen laittamaan reilun neljän vuoden palveluksen jälkeen autonkuljettajani kävelemään vaikka olen todella panostanut ja investoinut ko. veijarin ja perheensä elämänlaadun parantamiseen. Huoh.
Uus työ Ruoholahdessa isossa verkkokaupassa naputtelemassa k00d1a. Matkat riksusta rassaa kun VR myöhästelee. Onneksi loppui alkuviikosta Kaisaniemen kautta kiertäminen metrolle.
thompzon kirjoitti:Comeback pitkän hiljaiselon jälkeen. Kuulumisten puolesta, eipä tämä tästä paljon ole kummennut, joten eipä ole paljon uutta kerrottavaakaan tänne.
Nyt kuuluu erilaista hurinaa ja pörinää. Traktori siirtää ulkona lunta kasasta toiseen ja sinivalkoisia siipiä lentää jonossa yli. Kohta kuuluu rytmikäs narske lumesta suksen alta, kun lähden nautiskelemaan aurinkoisesta pakkassäästä ladulle. 8)
Minä puolestani en tiedä juuri mitään
mutta ehkä siksi olen satunnaisesti
ihan siedettävä ihminen.
-Jarkko Martikainen