hatey kirjoitti:En tiedä, en koskaan jaksanut kiinnostua niin paljoa, että olisin avanut Octavian konepeltiä.
Tuo hopan 1.6 vapaastihengittävänhän voittaa ripeydessä kaikki. Tuo peruspatahan on tekniikaltaan vissiin jo parikymmenvuotias ikiliikkuja, vailla kaikkea turhaa hitek hömpötystä. Tuolla koneella voisi ajaa vaikka läpi kolmannen maailmansodan ilman huoltoja, niin ettei huomaakaan. Mutta se ikä näkyy nuhaisuudessa. Itse vierastan kaikkea älytöntä tietotekniikka hitekkiä autoissa ja kaikessa muussakin. Tietotekniikka ja nykyajan hapatukset ovat nörttipoikien märkiä uniä. Nörttipojat huohottavat käsi housuissaan aina kun jotain hitekkiä tulee autoihin, joka ei tee autoista muuta kuin vikaherkempiä ja vaikeampia huoltaa. Nykyaika on paskaa, tulisi suuri valkeus ja EMP joka vapauttaisi meidät steven ja billin ikeestä, sekä maailman kaikista nörteistä.
Niin, tekniikka tuo mukavaan vain ja ainoastaan ongelmia. Ennenvanhaan oli kaikki paremmin.
Aika kultaa muistot. Ovat nuo erinäisten huoltotoimenpiteiden välit pidentyneet aikalailla nykytekniikan myötä, esim öljynvaihtoja ja hihnan vaihtoja tehdään aika paljon harvemmin kuin ennenmuinoin.
Toisaalta elektroniikka on tuonut mukanaan kaikenlaista ikävää pikkuvikaa, joka tosin harvemmin jättää tienposkeen. Tosin jos jättää niin siellähän sitä sitten odotellaankin hinausautoa kun mitään ei voi korjata itse…
En niinkään näe ongelmana itse elektroniikan yleistymistä autoissa, vaan
heikkolaatuisen elektroniikan yleistymistä…vähän tarkemmalla laadunvalvonnalla monista ongelmista päästäisiin kyllä eroon jo ennen loppukäyttäjää.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)