Tulipahan vain kommentoitua tuota asiaa näin yleisellä tasolla
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
e: aikamoinen apina kyllä olet sylivälin puolesta
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Peitsamo kirjoitti:Jos luit tekstin kiihkottomasti loppuun niin voit varmasti huomata todenneeni että foorumilla näitä maksipenaajia ei onneksi ole näkynyt.
Tulipahan vain kommentoitua tuota asiaa näin yleisellä tasolla
e: aikamoinen apina kyllä olet sylivälin puolestaOma väli on ainoastaan jokusen sentin yli oman pituuteni
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Luuletko, ettei ole kiinteässä kunnossa olevia penkkipunnertajia?Peitsamo kirjoitti:Ei satunnaisessa juopottelussa sinänsä ole mitään vikaa. Se vain, että wanha kaljamaha menee vetämään "maksia penasta" ja on tämän jälkeen niin kova jätkä on sitä mitä lähdin hakemaan takaa. Näitä nimittäin löytyy ihan riittävästi
Ei nuo akatkaan tuosta niin paljon yleensä innostu noin keskimäärin, mikäli lähdetään vertaamaan pyykkilautaani kaljamahaan penkkipunnertajaan. Toisaalta jo pelkästään se, että olo on noin keskimäärin huomattavasti freesimpi riittää minulle vieroksuksumaan näitä maksipenoja. Kaiken kaikkiaan näitä kavereita riittää ihan joka lähtöön
Hiukan särähti, sillä oma mielikuvani noista kaljamahaisista penkkipunnertajista on viisi-kuusikymppiset vanhemmat ukot mitä yleensä noilla saleilla näkee. Mielestäni ei ole reilua arvostella toisten mahaa, ennenkuin on itse siinä samassa iässä. Olin esimerkiksi itse nuorempana todella notkea, mutta nyt olen hidas ja kankea sekä sitä painoakin on jo hiukan ylimääräistä vatsanseudulle kertynyt.Peitsamo kirjoitti:Jotenkin arvasin sohaisseeni jotain![]()
Mikäli kukaan kiihkossaan osaa lukea rivien välistä niin viittasin lähinnä näihin tiettyihin wannabe-sälleihin, jotka profiloituvat tuohon antamaani kuvaukseen. Noita sällejä voisi kutsua eräänlaisiksi ES-jonneiksi, jotka laahustavat K-markettiin farkut nilkoissa ostamaan batterya ja menevät notkumaan ostarin pihalle ryystämään coolina juomaansa. Eräänlainen salimaailman white trash kenties?
Tällä ei ole oikeastaan mitään tekemistä niiden lukuisten tietämieni isojen sällien kanssa, jotka ovat aivan hemmetin kovassa tikissä.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tuo on kyllä täysin omasta kurista kiinni. Ei paljoa vaadi tehdä parit yleisliikkeet, punnerrukset ja vatsat ennen iltasuihkua. Vähän kun katsoo mitä suuhunsa tunkee, niin ei pääse se massa valahtamaan sinne vyötärölle.Monestihan käy niin, että kun elämässä tulee työkiireet, stressi ja vastaavat asiat niin niitä kiloja alkaa tulla lisää kun ei yksinkertaisesti ole aikaa harjoitella säännöllisesti.
Nämä ovat niitä, jotka ovat ymmärtäneet liikunnan ja rasituksen tärkeyden luuston ja muutenkin elimistön kunnossapitämiseksi. Ovat tajunneet sen ehkä vähän myöhässä, kun ovat päässeet lerpsahtamaan, mutta tajunneet kuitenkin.Hiukan särähti, sillä oma mielikuvani noista kaljamahaisista penkkipunnertajista on viisi-kuusikymppiset vanhemmat ukot mitä yleensä noilla saleilla näkee.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Kesällä 6. ja 7. luokkien välissä?Peitsamo kirjoitti:
Itse olen löytänyt oman innostukseni näistä kestävyyslajeista. Joskus ala-asteen ja yläasteen välillä taisin olla ikäluokkani parhaita hiihtäjiä Suomessa
Erño kirjoitti:Tuo on kyllä täysin omasta kurista kiinni. Ei paljoa vaadi tehdä parit yleisliikkeet, punnerrukset ja vatsat ennen iltasuihkua. Vähän kun katsoo mitä suuhunsa tunkee, niin ei pääse se massa valahtamaan sinne vyötärölle.Monestihan käy niin, että kun elämässä tulee työkiireet, stressi ja vastaavat asiat niin niitä kiloja alkaa tulla lisää kun ei yksinkertaisesti ole aikaa harjoitella säännöllisesti.
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
HemmettiErño kirjoitti:Syö vähemmän, niin ei liho. Niin helppoa se on. Vaikka kuinka olisi yrittäjä tai avainhenkilö, tai vaikka poke, tuo pätee aina. Stressaamalla ei liho.
Tulosten eteen pitää tehdä töitä. Jos haluaa laihtua, niin sitten kärsii.Jamac kirjoitti:HemmettiErño kirjoitti:Syö vähemmän, niin ei liho. Niin helppoa se on. Vaikka kuinka olisi yrittäjä tai avainhenkilö, tai vaikka poke, tuo pätee aina. Stressaamalla ei liho.Söishän sitä vähempi mutku tulee NÄLKÄ! Nii! Aimahtava ku kuntosalinjä'lkeen paistaa pari kananmunaa voissa ja muotoilee ne ja lusauttaa parin leivän väliin juustosiivujen sekaan ja ja
momsmoms.. klasilline maitoa päälle!
Viesti Kirjoittaja Jamac »
La 6 kmErño kirjoitti:Tulosten eteen pitää tehdä töitä. Jos haluaa laihtua, niin sitten kärsii.Jamac kirjoitti:HemmettiErño kirjoitti:Syö vähemmän, niin ei liho. Niin helppoa se on. Vaikka kuinka olisi yrittäjä tai avainhenkilö, tai vaikka poke, tuo pätee aina. Stressaamalla ei liho.Söishän sitä vähempi mutku tulee NÄLKÄ! Nii! Aimahtava ku kuntosalinjä'lkeen paistaa pari kananmunaa voissa ja muotoilee ne ja lusauttaa parin leivän väliin juustosiivujen sekaan ja ja
momsmoms.. klasilline maitoa päälle!
Viesti Kirjoittaja Akvedukti »