Toivottavasti ydinvoimalla... se on suosikkienergianimikastus kirjoitti: Hyvä, kai. Huomasin hymiönkin. Vaan miten sen auton syömä sähkö tuotetaan?

Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Toivottavasti ydinvoimalla... se on suosikkienergianimikastus kirjoitti: Hyvä, kai. Huomasin hymiönkin. Vaan miten sen auton syömä sähkö tuotetaan?
Kävelen (pidemmät matkat julkisilla), en tuhoa maapalloa bentseenimyrkyttimillä / jäteöljyvatkaimillaarisel kirjoitti: Tuo siis työkäytössä? Millä ajat omat ajot?![]()
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Tämä on puolestani ihan ok, kunhan se vaikkapa pikkuinenkin ydinreaktori sijoitetaan jokaisen omaan autoon, ja kuluttajan itse käyttämät polttoainejäämistötkin sijoitetaan jokaisen omaan kotiin. Jälkeläisille perinnöksi. Syvä kellari on kai ihan pop.Jussi68 kirjoitti:Toivottavasti ydinvoimalla... se on suosikkienergiani
Viesti Kirjoittaja JHA »
"vaihteen on oltava sellainen..kohtuullisessa ajassa.." Suorastaan hupaisaa miten de facto poliisikin on huomaamattaan kommenteissaan rivien välissä sitä mieltä että turvallinen ohitus on sellainen jossa ei jäädä tupeksimaan vastaantulijoiden kaistalle mutta viran puolesta joutuu toistelemaan mantraa jonka mukaan ohitettaessakaan ei saisi ylittää suurinta sallittua nopeuttaarisel kirjoitti:Poliisilta vetoomus Facebookissa: "Montako henkeä pitää vielä menettää?"
On sanomattakin selvää, ettei saa ohittaa paikoissa, joissa ohittaminen on kielletty liikennemerkein tai tiemerkinnöin. Myös ajoneuvon vaihteen on hyvä olla sellainen, että ohittaminen onnistuu kohtuullisessa ajassa, tekstissä muistutetaan.
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Käytetyt Y-energiapatukat haudataan Ouluun - siellä ei ole mitään suojeltavaa.mikastus kirjoitti:... ja kuluttajan itse käyttämät polttoainejäämistötkin sijoitetaan jokaisen omaan kotiin. Jälkeläisille perinnöksi. Syvä kellari on kai ihan pop.
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Sepä se. Tietenkin, jos ensimmäisestä liittymästä kääntyy oikealle niin ympyrään mennessä olisi jo hyvä iskeä se vilkku päälle. Kaikki silloin tietää, että se kääntyy. Itse tahtoisin ympyröitä lisää useampaan paikkaan, koska ne toimii toheloiden kanssakin paremmin kuin risteykset joissa joskus joutuu odottamaan 5-10min, että pääsee E75 ajamaan.KenSu kirjoitti:Ei voi ymmärtää miten vaikeaa joidenkin on käyttää vilkkua oikein liikenneympyrässä.
Poliisi ylittää sen usein ja varsinkin kun menevät ABC:lle kahville. Tämä ei ole urbaanilegenda vaan täyttä totta. Ne ohittaa reippaasti ja oikeaa kiirettä niillä ei ole.JHA kirjoitti:mutta viran puolesta joutuu toistelemaan mantraa jonka mukaan ohitettaessakaan ei saisi ylittää suurinta sallittua nopeutta
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja JHA »
Aika paljon ne kyllä törttöilee. Ihmettelen, että millaiset vanhemmat ostaa kersalleen mopoauton? Täytyy olla aika rikas, jos kersalleen hommaa 12.000€ laitteiston. Kyllä sellainen pappatunturi saa luvan kelvata. Mopoauto kertoo vain siitä, että vanhemmillakin on keltaista nestettä päässä. Noita mopoautoja löytyy ihan mukavasti lunastuksesta. Ajokortti 21v kuten alkossa asiointikin niin kaikki on kunnossa.vinouma kirjoitti:Joku mopoautosankari oli eilen liikenteessä.
Whaat? Perustele senkin...M.P.T kirjoitti: Julkinenliikenne ei muutenkaan ole heteromiehen hommaa.
Noh... Miten sellaista voi käyttää, jos sellaista ei juuri ole. Jos oven edestä tahtoo matkaan niin 07.15-17.30 välillä pitää lähteä. Noiden ulkopuolella pitää kävellä tuohon pikavuoropysäkille. Hinta on sitten sen mukainen. 06-23 välillä on nuo pikavuoroaikataulut. Töihin ei pääse noiden avulla. Jos linkki lähtee 06.00 ja töissä pitäisi olla 05.40 niin..... Ja kun mie olen ihan normaali hetero niin....vinouma kirjoitti: Whaat? Perustele senkin...
Viesti Kirjoittaja thoug »
Viesti Kirjoittaja arisel »
No, julkinen liikennehän toimiikin vain pk-seudulla - muualla se on aika onneton jos haluaa oikeasti päästä nopeasti juuri sinne mihin on menossa. Valitettavasti, mutta näin se on.thoug kirjoitti:No huomaa kuka asuu maalla eikä tiedä toimivan julkisenliikenteen päälle mitään.
Viesti Kirjoittaja JHA »
No. Ei se tässäkään kivikylässä toimi ellet halua matkustaa keskustaan.thoug kirjoitti:No huomaa kuka asuu maalla eikä tiedä toimivan julkisenliikenteen päälle mitään. Apple käyttäjiäkin on haukuttu homoiksi, mutta taitavat olla vain laatutietoisia. Ettei joku olisi vain foobikko?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ei ole minun vikani että Suomi on yhtä landea.thoug kirjoitti:No huomaa kuka asuu maalla eikä tiedä toimivan julkisenliikenteen päälle mitään.
Viesti Kirjoittaja thoug »
Vaihtamalla pääsee minne vain, aikaa toki menee. Mutta jos esim keskustaan pitää päästä, niin se että etsit autolle parkkia on paljon suuremman tuskan takana.JHA kirjoitti:Ei se tässäkään kivikylässä toimi ellet halua matkustaa keskustaan.
Viesti Kirjoittaja jakovski »
vinouma kirjoitti:Mä olen pärjännyt bussi+pyöräcombolla koko ikäni. Olen asunut maalla, lähiössä sekä keskustassa.
Kun asuin keskustassa niin useasti käveltiin/poljettiin serkun kanssa suosikki pizzeriaan 9km ja ei viitsitty maksaa bussista, koska se maksoi. Pelkällä bussi + pyöräcombolla en pärjännyt. Ehdin ajokortin omistaa 2v ennen kuin muutin keskustasta pois. Rivarin piha alkoi käymään vaan aika ahtaaksi useammalle autolle kun vielä porukoilla silloin asuttiin.vinouma kirjoitti:Mä olen pärjännyt bussi+pyöräcombolla koko ikäni. Olen asunut maalla, lähiössä sekä keskustassa.
Sitä varten on defa/calix ja Sisätilanlämmittimet ja autotallit. Käveletkö 5m vai 200m? Itse valikoin 5m matkan. Ei se bussikaan ole lämmin talvella ja kuskikin on 90% todennäköisyydellä sellainen keneen ei tahdo törmätä pimeällä kadulla.jakovski kirjoitti:Tympäsee startata kylmää autoa aamupakkasilla, kun vertaa että pääsisi 5m kävelyn sijaan suoraan lämpimään tilaan, jossa olisi kuskikin valmiiksi. Ihannehan se olisi. Mutta mitä fillariin tulee, niin 25km suunta työmatkan osalta hieman rajoittaa ostamaan toisenkin parin pyöriä.
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Tuttu tunneLeader dog kirjoitti:Stana että harmittaa noi muita kiireellisemmät roiskuttajat, vaikka ajan +3 yli sallitun.
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »