Hehkutustopic 3
-
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja redhat »
Voidaan taas palata normaaliin päiväjärjestykseen.
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
No prkl, en kyllä lue tai katso enää yhtäkään vaaleihin liittyvää ohjelmaa tai kirjoitusta. Lukittaudun pimeään studioon ja soitan siniaaltoa täydellä kaistalla.Carde kirjoitti:Tuskin loppuu, jälkipyykkiä selvitellään varmaan juhannukseen asti, valitettavasti.
http://sisainenaani.com
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Onneksi olkoon! Sijoititteko oman makuuhuoneenne itä-, vai länsisiipeen? Varmaan aivan eri puolelle kuin missä henkilökunnan huoneistot ovat?Aperture kirjoitti:Ensimmäinen yö uudessa kodissa takana. Olipa mukavaa.
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Kiitosta. Sijoituimme "eteläkulmaan" ihan siihen rappujen ja ulkoseinän väliseen tilaan. Lattialämmitys oli varsin mukavaa näin jääkylmiin metsämökin lattioihin tottuneelle.KunkkuJ kirjoitti:Onneksi olkoon! Sijoititteko oman makuuhuoneenne itä-, vai länsisiipeen? Varmaan aivan eri puolelle kuin missä henkilökunnan huoneistot ovat?Aperture kirjoitti:Ensimmäinen yö uudessa kodissa takana. Olipa mukavaa.
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Pettersson... Vasaramäestä? Saan tuosta vieläkin puistatuksia.Tauvo kirjoitti:--- Silloin opettajamme fru Pettersson antoi meille lähes koko päivän vapaata, koska lähti juhlimaan perhetuttunsa valintaa presidentiksi.
-
Sama Terttu kyseessä. Oli aika tiukka luokanvalvoja. Isäni sai hänen kanssaan jonkin asteisen kyräilyn aikaiseksi, kun olivat Helsingissä tavoitelleet samaa hotellihuonetta, joka sitten päätyi isäni seurueelle tämän rouva Belgian konsulin nenän edestä. Uskoisin alkoholilla ja moukkaimaisella käytöksellä olleen vielä vaikutusta asiaan. Mitenkään ylpeillen tuota juttua ei minulle ole kerrottu.Maza kirjoitti:Pettersson... Vasaramäestä? Saan tuosta vieläkin puistatuksia.Tauvo kirjoitti:--- Silloin opettajamme fru Pettersson antoi meille lähes koko päivän vapaata, koska lähti juhlimaan perhetuttunsa valintaa presidentiksi.
Tapasin fru Petterssonin Vasaramäen koulun nykyisen rehtorin 50v-juhlissa. Oli jännä huomata miten aika oli tuonut pehmeän puolen esille. Ensimmäiseksi hän halasi minua ja kertoi kaikki positiiviset asiat, joita minusta muisti ja oli erittäin sydämellinen koko juhlien ajan.
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Tuossa ei varmaan kauan mennytTauvo kirjoitti:ja kertoi kaikki positiiviset asiat, joita minusta muisti

-
Olet siis selvästi oppinut käyttäytymään läheisiäsi kohtaan vähemmän ärsyttävästi.iDock kirjoitti:Ei nenäverenuotoja viikkoon! 8)
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Terttu oli minunkin opettajani silloin joskus. Meillä oli ihan tasapainoinen suhde, hän vihasi minua ja minä vihasin häntä. No, ehkä aika parantaa haavat.Tauvo kirjoitti:Sama Terttu kyseessä. Oli aika tiukka luokanvalvoja. Isäni sai hänen kanssaan jonkin asteisen kyräilyn aikaiseksi, kun olivat Helsingissä tavoitelleet samaa hotellihuonetta, joka sitten päätyi isäni seurueelle tämän rouva Belgian konsulin nenän edestä. Uskoisin alkoholilla ja moukkaimaisella käytöksellä olleen vielä vaikutusta asiaan. Mitenkään ylpeillen tuota juttua ei minulle ole kerrottu.Maza kirjoitti:Pettersson... Vasaramäestä? Saan tuosta vieläkin puistatuksia.Tauvo kirjoitti:--- Silloin opettajamme fru Pettersson antoi meille lähes koko päivän vapaata, koska lähti juhlimaan perhetuttunsa valintaa presidentiksi.
Tapasin fru Petterssonin Vasaramäen koulun nykyisen rehtorin 50v-juhlissa. Oli jännä huomata miten aika oli tuonut pehmeän puolen esille. Ensimmäiseksi hän halasi minua ja kertoi kaikki positiiviset asiat, joita minusta muisti ja oli erittäin sydämellinen koko juhlien ajan.
-
Ei mennyt ei, mutta juurta jaksain kun ne vähän hitaammin kertoi, sai siihen kuitenkin muutaman minuutin kulumaan. Lisähuomiona haluaisin muistuttaa, etten varmaan ollut oppilaana ihan siitä helpoimmasta päästä. Ensimmäisenä koulupäivänä olin jälki-istunnossa. Myös jonkinlaista kirjeenvaihtoa käytiin kotini ja koulun välillä. Kotona oli niin kova kuri, että piti vähän tuulettaa koulussa?carrbon kirjoitti:Tuossa ei varmaan kauan mennytTauvo kirjoitti:ja kertoi kaikki positiiviset asiat, joita minusta muisti
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Siis te kummatkin rakastatte toistenne vihaamista?Maza kirjoitti:Terttu oli minunkin opettajani silloin joskus. Meillä oli ihan tasapainoinen suhde, hän vihasi minua ja minä vihasin häntä. No, ehkä aika parantaa haavat.Tauvo kirjoitti:Sama Terttu kyseessä. Oli aika tiukka luokanvalvoja. Isäni sai hänen kanssaan jonkin asteisen kyräilyn aikaiseksi, kun olivat Helsingissä tavoitelleet samaa hotellihuonetta, joka sitten päätyi isäni seurueelle tämän rouva Belgian konsulin nenän edestä. Uskoisin alkoholilla ja moukkaimaisella käytöksellä olleen vielä vaikutusta asiaan. Mitenkään ylpeillen tuota juttua ei minulle ole kerrottu.Maza kirjoitti:Pettersson... Vasaramäestä? Saan tuosta vieläkin puistatuksia.Tauvo kirjoitti:--- Silloin opettajamme fru Pettersson antoi meille lähes koko päivän vapaata, koska lähti juhlimaan perhetuttunsa valintaa presidentiksi.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Silloin olisi maanantai töitä, mutta nyt saa sen sunnuntain mukaan. Maanantai olisi parempi veto, mutta silloin joutuisin siivoamaan töissä. Nyt ei tarvitse. Eihän päivillä olekkaan eroa. Pomo päättää mun vuorot ja mä teen mitä käsketään. Tekisin mielellään pelkkää viikonloppua ja arkisin vapaat. Sama palkka kuin pelkässä arkityössä.Tauvo kirjoitti:^ Muistaakseni juuri muutama päivä sitten sanoit, ettei viikonlopussa ja arjessa ole mitään eroa. Kannattaisi käydä vaihtamassa vapaa lauantai tiistaiksi?
-
Viesti Kirjoittaja Erño »

![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Äh, täysin yliarvostettu mielestäni.hatey kirjoitti:^Ei niin. Raha on kiva juttu.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka