Miltä vaikuttaa?Antiwäkki kirjoitti:iPhone 4S.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja omenaairapple »
Miltä vaikuttaa?Antiwäkki kirjoitti:iPhone 4S.
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Hyvältä, vaatii vain vähän totuttelua koon suhteenomenaairapple kirjoitti:Miltä vaikuttaa?Antiwäkki kirjoitti:iPhone 4S.
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Voit siirtyä pienkonebensasta 98:iin.Teemuz kirjoitti:Honda RC51 ostin, vanhan 600cc honda pc23:n tilalle :3
Kyllä lähtee!
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja iFooni »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Monia tuollaisia on testailtu ja hanskojen elinikä minun käytössä on max 3pv ja erillaisia merkkejä on testattu paljon. Työnantajan piikkiin tottakai. En minä itse ala sellaisista makselemaan. Tuota Nordicia en ole testannut, mutta ei tulisi kestämään. Nordic voi tietenkin ottaa minuun yhteyttä ja kuvata hanskat viikon ajan päivittäin. Hanskoille tulee kuolema viimeistään torstaina, jos ne käpäliini saan maanantaina.Anghorn kirjoitti:Suomalaiset Nordic Legion Apache viilto- ja pistosuojahanskat.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Anghorn kirjoitti:Suomalaiset Nordic Legion Apache viilto- ja pistosuojahanskat.
Ei kannata ehdoin tahdoin tunkea sormia piikkeihin, vaikka olisikin työnantajan piikki.M.P.T kirjoitti: Monia tuollaisia on testailtu ja hanskojen elinikä minun käytössä on max 3pv ja erillaisia merkkejä on testattu paljon. Työnantajan piikkiin tottakai.
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Tässä yhteydessä lava tarkoittaa yleensä 24 tölkin pahvilootaa.amanita kirjoitti:Kaljaa juomattomana jäi kyssäri tuon lava-maininnan suhteen, autonlavallinenko tuota juomaa, vaiko Lava-merkkistä semmoista?
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Jostain maalta...tosikko kirjoitti:Mistä ihmeestä tuo pahvilootan nimeäminen lavaksi on peräisin?![]()
Viesti Kirjoittaja hatey »