Hyvää Pääsiäistä sinnekin!Anniel kirjoitti: HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!

Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Herranjumala, hommaa sinne hoitohenkilökuntaa ja happipullo paikalle. Alkaa kuulostamaan siltä että taju lähtee hurmoksesta siinä vaiheessa kun Boummmmm kajahtaa ilmoillekuriton kirjoitti:Melkein sain, kun laatikosta esille tuon otin, on tuo näet niin ihana värkki.Infant kirjoitti:Joko sait!? (käyntiinkuriton kirjoitti:.. ja varokee homput, kohta voi olla mulla enemmänkin sitten tyhmiä kysymyksiä, kunhan laitan masiinan käyntiin)
![]()
Mutta käyntiin en oo vielä laittanut, pitää ensin tutustua tuohon ohjekirjaan tarkemmin. Tuo näppäimistökin on aivan upea... oon jo ihan pyörryksissä tään masinan kanssa.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Uijuijoujea. Se uuden koneen tuoksu. Oon ehkä vähän kade hei. Tai no nuuhkinhan mää mun vanhojakin koneita yhä huolellakuriton kirjoitti:Ihanaa!!Mun elämäni ensimmäin iMac 24" on saapunut, paketissa tuossa lattialla vielä odottelee tarkempaa tutkiskelua.
Mutta on tää sitten jännää.. ja varokee homput, kohta voi olla mulla enemmänkin sitten tyhmiä kysymyksiä, kunhan laitan masiinan käyntiin
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mää oon vasta eka sivua tavaamassa.. edelleenamanita kirjoitti:Hei kuriton, siirtymäapurihan se hoitaa noiden kaikkien tietojen siirron!!! Lujes vähän lisää sitä ohjekirjaa!
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Valitettavasti kaikkiin uusin iMaceihin on asennettu Tammy Wynette -suodin eli puolet teitin musakokoelmasta jää siirtämäti.kuriton kirjoitti:Pitäs siirtää läppäristä tiedostot tähän uuteen, jotta pääsis kunnon musaa kuuntelemaan taas..
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tossa se näköjäs yläkerroksessa jupisee omiaan......asennellu jo jotain suotimiakin....jotta sympatiaa vaan sinne, ei oo aina niin helppoo valosallakaan puolella!kuriton kirjoitti:Mää oon vasta eka sivua tavaamassa.. edelleenamanita kirjoitti:Hei kuriton, siirtymäapurihan se hoitaa noiden kaikkien tietojen siirron!!! Lujes vähän lisää sitä ohjekirjaa!Hää siis tullee siirtämään kaiken, mihin aikaan?
Kiitoksia tiedosta!
Kyllä. Paree pysyä vaan sinkkuna.kuriton kirjoitti:Hää siis tullee siirtämään kaiken
Ootte suuressa viisaudessanne käsittäneet nyt väärin..kehitys on mennyt ohi sitten teitin aikojenne, että kokeileppas uudelleenTeppo Tulppu kirjoitti:Valitettavasti kaikkiin uusin iMaceihin on asennettu Tammy Wynette -suodin eli puolet teitin musakokoelmasta jää siirtämäti.
Parempi silti kantri, joka turvottaa tärykalvot, tukkii ruoansulatuksen, näivettää käpyrauhasen sekä hapantaa maidon.kuriton kirjoitti:Ooppera se tukkii muuten ne kaapelit..mutta ihmekkös tolla riekumisella.
Ehei, kyllä nää suurimmaksi osaksi ovat teitin resepti kokeilujen tuotoksia!Teppo Tulppu kirjoitti:Parempi silti kantri, joka turvottaa tärykalvot, tukkii ruoansulatuksen, näivettää käpyrauhasen sekä hapantaa maidon.kuriton kirjoitti:Ooppera se tukkii muuten ne kaapelit..mutta ihmekkös tolla riekumisella.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja wanders »
Se jos mikä saa pojan hehkumaan!Erño kirjoitti:muna suussa
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja Crimson »