Ei, vaan PASSINI MAKAA EDELLEEN KREIKASSA LAIVAYHTIÖN KONTTORISSA!!Lare kirjoitti:Ja toiseksi ajokortti menee umpeen?KunkkuJ kirjoitti:Alun perin oli tarkoitus tulla kotiin päin toista reittiä, mutta kahdesta syystä oli pakko muuttaa suunnitelmia. Ensiksikin...

Tuli vähän erimielisyyttä laivayhtiön konttorissa, kun saavuin sillä laivalla Lavrioon, Kreikkaan. Se konttori, tai toimisto, olisi liian hieno nimitys kopille, jossa huseeraa kaksi miestä tupakin savun keskellä. Samat äijät huijasivat minua jo menomatkalla ja jättivät antamatta paperit, jotka on pakko olla mukana Israeliin pääsemiseksi. Minä sitten juoksentelin Haifassa kuin pieni eläin etsimässä saman laivayhtiön konttoria ja kerjäsin ihmisiä siellä tekemään ne paperit, että sain pyörän maahan. Nyt paluumatkalla olin valmiiksi aika kiukkuinen, kun kohtasin taas samat naamat. Tällä kertaa yrittivät periä viisinkertaista satamamaksua Haifaan verrattuna ja vaativat maksua käteisellä ilman kuittia. Meni sanailuksi, jossa käytettiin pääasiassa isoja kirjaimia huutomerkkien kera. Äijät vielä nauroivat, että turha selittää, pakko sinun on maksaa, kun passini on heillä. Kun eivät asiat edenneet, hain pyöräni satama-alueelta aidan takaa, ajoin melkein vartijan varpaiden yli ja lähdin kohti kotia ilman passia.
Muistin vielä viimeiseksi lopuksi pysähtyä äijien konttorikopin kohdalla ja käydä kiittämässä siitä, että valaisivat minua. Kerroin, että nyt tuli ainakin selväksi, miksi maan talous on kuralla ja mihin tarvitsevat Suomelta lisää rahaa. Tuommoisenaan kun heidän touhunsa ei tunnu kovin kannattavalta.