Olen esiintynyt siinä. Kahdessakin jaksossa.hatey kirjoitti:Ei kukaan kattele salkkareita. Ei kukaan.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Olen esiintynyt siinä. Kahdessakin jaksossa.hatey kirjoitti:Ei kukaan kattele salkkareita. Ei kukaan.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
WOT?!arttula kirjoitti:Olen esiintynyt siinä. Kahdessakin jaksossa.hatey kirjoitti:Ei kukaan kattele salkkareita. Ei kukaan.![]()
![]()
En tiiä. Onko ylipäätään yhtään jaksoa siellä ? Enkä TODELLAKAAN halua tietää, vaikka nuo siellä olisivat.tuomaril kirjoitti:WOT?!arttula kirjoitti:Olen esiintynyt siinä. Kahdessakin jaksossa.hatey kirjoitti:Ei kukaan kattele salkkareita. Ei kukaan.![]()
![]()
![]()
Onko niitä jaksoja kenties Youtubessa?![]()
Viesti Kirjoittaja redhat »
Meidän videokuvaopettaja on ohjannut salkkareita 2 kautta.arttula kirjoitti:Olen esiintynyt siinä. Kahdessakin jaksossa.hatey kirjoitti:Ei kukaan kattele salkkareita. Ei kukaan.![]()
![]()
Millä nimellä esiinnyit Salkkareissa?arttula kirjoitti:En tiiä. Onko ylipäätään yhtään jaksoa siellä ? Enkä TODELLAKAAN halua tietää, vaikka nuo siellä olisivat.tuomaril kirjoitti:WOT?!arttula kirjoitti:Olen esiintynyt siinä. Kahdessakin jaksossa.hatey kirjoitti:Ei kukaan kattele salkkareita. Ei kukaan.![]()
![]()
![]()
Onko niitä jaksoja kenties Youtubessa?![]()
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Osittain oli sotkettu uskontunnustusta ja rukousta. Yleis tunnelma oli luokkaa "juurihoito"Aperture kirjoitti:Kysyikö pappi jotta kumpi ottaa kumman - tehdäkseen hänestä minkä?kerabit kirjoitti:Olisi pitänyt jättää menemättä..........KunkkuJ kirjoitti:Hmm...kerabit kirjoitti:Menen katsomaan mitä kaksi naista sanoo toisilleen kun saavat toisensa
In your dreams ! Jos sielläkään !tuomaril kirjoitti:Millä nimellä esiinnyit Salkkareissa?arttula kirjoitti: En tiiä. Onko ylipäätään yhtään jaksoa siellä ? Enkä TODELLAKAAN halua tietää, vaikka nuo siellä olisivat.
Kerro kerro!
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Kolsyra »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Nyt mä olen järkyttynytarttula kirjoitti:Olen esiintynyt siinä. Kahdessakin jaksossa.hatey kirjoitti:Ei kukaan kattele salkkareita. Ei kukaan.![]()
![]()
Etkö sinä muka tiedä, että Arttula on tunnettu näyttelijä?Anniel kirjoitti:Nyt mä olen järkyttynytarttula kirjoitti:Olen esiintynyt siinä. Kahdessakin jaksossa.![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mut hei salkkaritKunkkuJ kirjoitti:Etkö sinä muka tiedä, että Arttula on tunnettu näyttelijä?Anniel kirjoitti:Nyt mä olen järkyttynytarttula kirjoitti:Olen esiintynyt siinä. Kahdessakin jaksossa.![]()
![]()
Se on kokonaan toinen juttu. Hyvää palkkaa siitä tunnutaan joka tapauksessa maksettavan.Anniel kirjoitti: Mut hei salkkaritLasketaanko sitä edes näyttelemiseksi?
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Hajoa! Ei ole turhempaa. Paitsi psykologia, uskonto, matematiikka ja ruotsi.tuomaril kirjoitti:Mennä ATK-tunnille
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Eivät todellakaan ei ainakaan lukion tasolla. Korkeakouluista ei kokemusta.Kain kirjoitti:^ Älähän kehtoo, uskonto ja psykologia ovat mielenkiintoisia aineita.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Tuo Ernon mainitsema matematiikkakin on mielenkiintoista, tosin tajusin sen vasta yliopistossa. Ruotsin voi tiputtaa laskuista.Kain kirjoitti:^ Älähän kehtoo, uskonto ja psykologia ovat mielenkiintoisia aineita.