tuomaril kirjoitti:Pitäisi mennä nukkumaan että jaksaisi herätä huomenna aikaisin että kerkeän siivota loppuun ennen kun äiti ja isukki palaavat. Toisaalta, eipä väsytä oikee joten taidampa korkata Pepsin ja aloittaa leffan. 8)
Oletko varma, että vanhempasi palaavat? Teräskuuloni avulla kuulin eilen keskustelua jostain, voisi olla ehkä Pakistanin suunnalta. Naisen ääni sanoi:
Rakas, tämä loma on ollut ihana, mutta huomenna on palattava kotiin.
Mies: Etkö sitten haluaisi palata, kultaseni.
Nainen: Halusin ensin, mutta sitten muistin, että siellä odottaa 214 neliön talo täynnä siivottavaa sotkua ja laiska poikamme jolla on kummallinen nimi tuomaril. Tuo laiska poika, joka vain lorvii ja lihoo, kun vaatii minua viemään hänet mäkkäriin useita kertoja päivässä ja joka odottaa minun palvelevan häntä aamusta iltaan.
Mies: Ei meidän tarvitse palata, voimme luopua henkilöllisyydestämme ja kadota ikiajoiksi suurkaupungin vilinään ja elää kahden onnellisina elämämme loppuun saakka.
Teräskatseeniavulla näin, miten nainen repi paluuliput lähimpään roskikseen ja käsi kädessä nämä minulle täysin tuntemattomiksi jääneet mies ja nainen katosivat jonnekin suurkaupungin (saattoi olla Dubai, en ole varma) vilinään onnellisen näköisinä…