Hienoa. Ehkä sitten kotona ehdit keskittyä homppukirjoitteluun sen verran että saat mukaan myös hieman asiasisältöä.tuomaril kirjoitti:Kohta kotiin! 8) 8)
Koulussa ja välitunnilla
-
Re: Koulussa ja välitunnilla
Viesti Kirjoittaja mercury »
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Hmmm...Hätistelit minua pois aikuistenketjuista ja nyt jo täältä.mercury kirjoitti:Hienoa. Ehkä sitten kotona ehdit keskittyä homppukirjoitteluun sen verran että saat mukaan myös hieman asiasisältöä.tuomaril kirjoitti:Kohta kotiin! 8) 8)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Tarkoittaako sinusta tänne siirtyminen sitä että voi heitellä ihan vapaasti kahden sanan viestejä joissa ei ole mitään merkityksellistä sisältöä kenellekään foorumin lukijalle?tuomaril kirjoitti:Hmmm...Hätistelit minua pois aikuistenketjuista ja nyt jo täältä.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kyllä kai.mercury kirjoitti:Tarkoittaako sinusta tänne siirtyminen sitä että voi heitellä ihan vapaasti kahden sanan viestejä joissa ei ole mitään merkityksellistä sisältöä kenellekään foorumin lukijalle?tuomaril kirjoitti:Hmmm...Hätistelit minua pois aikuistenketjuista ja nyt jo täältä.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Taikka sitten näkymätön osio Homppuun, johon pääsee vain ne "tietyt" henkilöt.KunkkuJ kirjoitti:^^ Älä yhtään ihmettele. Olen tehnyt modeille ehdotuksen uudesta Piltti-keskustelualueesta, johon ohjattaisiin esimerkiksi sinun kaikki viestisi. Se saattaa toteutua ihan minä hetkenä hyvänsä, joten varaudu muutokseen!
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Taikka sitten niin, että jokainen turha viesti tuo viestimittariin -5 pistettä.Kain kirjoitti:Taikka sitten näkymätön osio Homppuun, johon pääsee vain ne "tietyt" henkilöt.KunkkuJ kirjoitti:^^ Älä yhtään ihmettele. Olen tehnyt modeille ehdotuksen uudesta Piltti-keskustelualueesta, johon ohjattaisiin esimerkiksi sinun kaikki viestisi. Se saattaa toteutua ihan minä hetkenä hyvänsä, joten varaudu muutokseen!
Aiheeseen: Tänään oli mulla terveystarkastus, jonka olin unohtanut kokonaan. Sitten se terkkali tuli koputtamaan ja otti minut mukaani. Tietenkin ekana kysyin että piikitetäänkö täällä. "Joo otetaan hemoglobiini, mutta jos se noin pelottaa niin voidaan jättää väliin".
Tottakai jätin väliin, koska tollaiset ovat ihan kamalia! Sitten se siinä kaikkea puuhasi ja antoi lapun käteen ja sanoi että voit lähteä kotiin.
Pyörien luona törmäsin kaveriin. Se sitten kysyi siitä hemoglobiinijutusta (sille oli siis tehty se). Sen ilme oli aika

-
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Mutku se piikki on niin pelottava!Erño kirjoitti:Nykyajan nuoriso... ihme mammareita. Hemoglobiinissa tökätään vain sormen päähän ja otetaan pisara verta. Pahempia haavoja saa esim. lentopalloa pelatessa, tai jäätelöä syödessä.
-
Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Oletko ikinä saanut havaa käteesi? En ymmärrä mitä pelottavaa tuollaisessa millin mittaisessa piikissä oikein oniPadi kirjoitti:Mutku se piikki on niin pelottava!Erño kirjoitti:Nykyajan nuoriso... ihme mammareita. Hemoglobiinissa tökätään vain sormen päähän ja otetaan pisara verta. Pahempia haavoja saa esim. lentopalloa pelatessa, tai jäätelöä syödessä.

![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
-L- Verinen huumeneula on pelottava, tuollainen nuppineulan pää on mitätön. Se ei näytä miltään, eikä edes aiheuta kipua. Siinä ei siis ole mitään pelättävää.iPadi kirjoitti:Mutku se piikki on niin pelottava!Erño kirjoitti:Nykyajan nuoriso... ihme mammareita. Hemoglobiinissa tökätään vain sormen päähän ja otetaan pisara verta. Pahempia haavoja saa esim. lentopalloa pelatessa, tai jäätelöä syödessä.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
No olenhan minä, mutta miten se tähän liittyy? Mutta se on ajatuksena jotenkin niin kamalaa kun piikki pistetään ja verta imetään, hyi yök!apple_fani kirjoitti:Oletko ikinä saanut havaa käteesi? En ymmärrä mitä pelottavaa tuollaisessa millin mittaisessa piikissä oikein oniPadi kirjoitti:Mutku se piikki on niin pelottava!Erño kirjoitti:Nykyajan nuoriso... ihme mammareita. Hemoglobiinissa tökätään vain sormen päähän ja otetaan pisara verta. Pahempia haavoja saa esim. lentopalloa pelatessa, tai jäätelöä syödessä.En tiedä harrastuksistasi mitään, mutta veikkaan, että olet saanut isompiakin haavoja
-
ItikkaiPadi kirjoitti:Mutta se on ajatuksena jotenkin niin kamalaa kun piikki pistetään ja verta imetään, hyi yök!
-
Sellaisen voi tappaa! Ja sillä ei ole niin kamalan näköistä piikkiä.apple_fani kirjoitti:ItikkaiPadi kirjoitti:Mutta se on ajatuksena jotenkin niin kamalaa kun piikki pistetään ja verta imetään, hyi yök!
-
Huoh. Hyvä on. En nyt keksi enää mitään järkevää argumenttia (voisin keksiä vähemmän kohteliaita), joten jätän osaltani tämän keskusteluniPadi kirjoitti:Sellaisen voi tappaa! Ja sillä ei ole niin kamalan näköistä piikkiä.apple_fani kirjoitti:ItikkaiPadi kirjoitti:Mutta se on ajatuksena jotenkin niin kamalaa kun piikki pistetään ja verta imetään, hyi yök!

-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Miten kukaan voi pelätä tuommoista pientä pistosta, joka ei edes kunnolla tunnu?iPadi kirjoitti:Aiheeseen: Tänään oli mulla terveystarkastus, jonka olin unohtanut kokonaan. Sitten se terkkali tuli koputtamaan ja otti minut mukaani. Tietenkin ekana kysyin että piikitetäänkö täällä. "Joo otetaan hemoglobiini, mutta jos se noin pelottaa niin voidaan jättää väliin".
Tottakai jätin väliin, koska tollaiset ovat ihan kamalia!

Kain kirjoitti:Taikka sitten näkymätön osio Homppuun, johon pääsee vain ne "tietyt" henkilöt.KunkkuJ kirjoitti:^^ Älä yhtään ihmettele. Olen tehnyt modeille ehdotuksen uudesta Piltti-keskustelualueesta, johon ohjattaisiin esimerkiksi sinun kaikki viestisi. Se saattaa toteutua ihan minä hetkenä hyvänsä, joten varaudu muutokseen!
Tämä on hyvä ehdotus! Mutta niitataanko tunnus nollapisteessä, vain annetaanko vain lyhyt risteily?iPadi kirjoitti:Taikka sitten niin, että jokainen turha viesti tuo viestimittariin -5 pistettä.
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Nössö kakara, sanon minä.iPadi kirjoitti:Aiheeseen: Tänään oli mulla terveystarkastus, jonka olin unohtanut kokonaan. Sitten se terkkali tuli koputtamaan ja otti minut mukaani. Tietenkin ekana kysyin että piikitetäänkö täällä. "Joo otetaan hemoglobiini, mutta jos se noin pelottaa niin voidaan jättää väliin".
Tottakai jätin väliin, koska tollaiset ovat ihan kamalia! Sitten se siinä kaikkea puuhasi ja antoi lapun käteen ja sanoi että voit lähteä kotiin.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
*tapu tapu tapu*
-
No tule paholainen tänne niin annan sulle 500 piikkiä niin katotaan sitten kuka se nössö kakara on!!!iDock kirjoitti:Nössö kakara, sanon minä.iPadi kirjoitti:Aiheeseen: Tänään oli mulla terveystarkastus, jonka olin unohtanut kokonaan. Sitten se terkkali tuli koputtamaan ja otti minut mukaani. Tietenkin ekana kysyin että piikitetäänkö täällä. "Joo otetaan hemoglobiini, mutta jos se noin pelottaa niin voidaan jättää väliin".
-
Viesti Kirjoittaja mommmmi »
http://www.youtube.com/watch?v=5GZcCLfeH28
-
Leikkaa letti ja hommaa elämä.mommmmi kirjoitti:Palaan lukemaan tätä aihetta aina uudestaan ja uudestaan ja joka kerta mietin miksi teen sen..
-
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »

-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mikäs koeviikko se sellainen on? Vai oletko suorittanut ne?Harkoosi kirjoitti:Koeviikkolista tuli!Viiden päivän vapaa siellä mm.
-
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka