Vertaatkos meittiä tuohon mustekalaan??KunkkuJ kirjoitti:.. Yritä nyt pitää varasi. Hetken hurmio kurittoman tarjoamien houkutusten kanssa saattaa pilata koko loppuelämäsi.

Viesti Kirjoittaja kuriton »
Vertaatkos meittiä tuohon mustekalaan??KunkkuJ kirjoitti:.. Yritä nyt pitää varasi. Hetken hurmio kurittoman tarjoamien houkutusten kanssa saattaa pilata koko loppuelämäsi.
Viesti Kirjoittaja kakeMBP »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ei Mersua voi laittaa vain yhteen paikkaan. Arvohan siinä laskee.kakeMBP kirjoitti:Tällaiset egoistiset ihmiset saa mun veren kiehumaan!![]()
http://moro.aamulehti.fi/2013/06/13/nyt ... ersulleni/
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Hah, kaksi vain. Mä vein kerran 3 invapaikkaa Masilla. (Tosin olivat suljetun liikkeen edustalla)Mailia kirjoitti:Ei Mersua voi laittaa vain yhteen paikkaan. Arvohan siinä laskee.kakeMBP kirjoitti:Tällaiset egoistiset ihmiset saa mun veren kiehumaan!
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Minulla kesti 21 minuuttia, mutta käytinkin Apple ID-tunnukseeni liitettyä luottokorttia enkä mitään Amazonin leikkirahaa.tuomaril kirjoitti:Kauanko tuossa kestää, että Apple on saanut rahansa?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Erño »
3 arkipäivää tuossa menee helposti. Voi mennä pidempäänkin.tuomaril kirjoitti:Jaa'a. Tuo maksu meni tilisiirtona.
Viesti Kirjoittaja tómppu »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Salmari, mitenkäs nuo masentuneille suunnatut uutiset sitten poikkeaisi tavallisista?Salamijakk kirjoitti: Odotankin milloin uutisia tarjotaan myös masentuneille, sillä tämän ryhmän asiakaskunta ei ole lukumäärältään vähäisin.
Niissä ei ole ollenkaan toivoa.kuriton kirjoitti:Salmari, mitenkäs nuo masentuneille suunnatut uutiset sitten poikkeaisi tavallisista?
Eipä, kun nehän ei juuri saisi olla toivottomia.Mailia kirjoitti:Niissä ei ole ollenkaan toivoa.kuriton kirjoitti:Salmari, mitenkäs nuo masentuneille suunnatut uutiset sitten poikkeaisi tavallisista?
Ne olisivat ylimalkaisesti väritettyjä, sekä ylipositiivisia, että ylinegatiivisia (ylidigitaalisia).Mailia kirjoitti:Niissä ei ole ollenkaan toivoa.kuriton kirjoitti:Salmari, mitenkäs nuo masentuneille suunnatut uutiset sitten poikkeaisi tavallisista?
Lukijoille tulisi kamala alemmuuskompleksi kun uutisetkin on onnellisempia.kuriton kirjoitti:Eipä, kun nehän ei juuri saisi olla toivottomia.Mailia kirjoitti:Niissä ei ole ollenkaan toivoa.kuriton kirjoitti:Salmari, mitenkäs nuo masentuneille suunnatut uutiset sitten poikkeaisi tavallisista?
10h käytettävissä liikkumiseen ja muihin harrastuksiin? Kelpais mulle!Peitsamo kirjoitti:Kyllä tuohon jotain työtä keksii. Varasto pitäisi kyhätä kasaan ja mennä mökkihommiin sedän tykö. Sunnuntaina muuttoavuksi taidan mennä
Ärsyttää vain tällaiset rutiinien rikkoontumiset. On mukavan helppoa täyttää päivä käymällä töissä, syömällä, urheilemalla etc. Nyt siinä on sellainen kymmenen tunnin aukko
Mää masennun nyt tosissani, sillä toi sun linkkis ei johda mihinkään!Salamijakk kirjoitti:^^
Ehkä tällainen uutisointi voisi olla masentuneelle suunnattua sieltä toisesta ääripäästä. Uutisointi täyttää terapeuttisia tarpeita:
http://jessejarvi.net/saakutti/
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kuulut selvästikin kohderyhmään. Ja kyllä toi linkki ainakin mulla toimii yhden kerran ja linkki toimii myös teknisesti.kuriton kirjoitti:Mää masennun nyt tosissani, sillä toi sun linkkis ei johda mihinkään!Salamijakk kirjoitti:^^
Ehkä tällainen uutisointi voisi olla masentuneelle suunnattua sieltä toisesta ääripäästä. Uutisointi täyttää terapeuttisia tarpeita:
http://jessejarvi.net/saakutti/