CSI NY:tä tässä itsekin katsellaan mutta Beckistä en vielä tiedä - katsotaan nyt, kesälomalaisena tulee kuitenkin valvottua kylAnniel kirjoitti:Ah, CSI NY ja Beck-leffa myöhemmin tänään
Yks juttu naurattaa ihan suunnattomasti

Viesti Kirjoittaja mkio »
CSI NY:tä tässä itsekin katsellaan mutta Beckistä en vielä tiedä - katsotaan nyt, kesälomalaisena tulee kuitenkin valvottua kylAnniel kirjoitti:Ah, CSI NY ja Beck-leffa myöhemmin tänään
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Tää onkin joku vanhempi leffa, ihan eri näyttelijätmkio kirjoitti:CSI NY:tä tässä itsekin katsellaan mutta Beckistä en vielä tiedä - katsotaan nyt, kesälomalaisena tulee kuitenkin valvottua kylAnniel kirjoitti:Ah, CSI NY ja Beck-leffa myöhemmin tänään
Viesti Kirjoittaja Macco »
Noni, tietty se on jotain ihan muuta kuin normaalisti heti kun minä alan katsomaan, että mistä ne aina kohkaaAnniel kirjoitti:Tää onkin joku vanhempi leffa, ihan eri näyttelijät
Viesti Kirjoittaja arisel »
Täälläkin hallitus vaikuttaa pettyneeltä...Anniel kirjoitti:Tää onkin joku vanhempi leffa, ihan eri näyttelijätmkio kirjoitti:CSI NY:tä tässä itsekin katsellaan mutta Beckistä en vielä tiedä - katsotaan nyt, kesälomalaisena tulee kuitenkin valvottua kylAnniel kirjoitti:Ah, CSI NY ja Beck-leffa myöhemmin tänään
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Määki kattelin CSI NY mutta se oliki jatkosarja ja se oli inho ku en kummiskaa kato ens viikolla =(mkio kirjoitti:CSI NY:tä tässä itsekin katsellaan mutta Beckistä en vielä tiedä - katsotaan nyt, kesälomalaisena tulee kuitenkin valvottua kylAnniel kirjoitti:Ah, CSI NY ja Beck-leffa myöhemmin tänään
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Macco »
En tiedä...pelottaa...Macco kirjoitti:Lomareissu, puutarhan/metsänhoitoa, koiran ulkoiluttamista... Mitä ihmettä sulle hyvä mies on tapahtumassa?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja karjalankarhu »
Viesti Kirjoittaja hrmh »
Ei täältä oo noin monimutakanen oo ajaa pois ! Esim miljoonamontun kautta kuusamontielle ja siitä motarilla ja AVOThatey kirjoitti:Karttojen, navigaattorin, erilaisten netin karttapalveluiden ja julkisten web kameroiden avulla luulen saaneeni selville reitin jota kautta pääsee Oulusta pois. On kaupungin liikennevirastolta jäänyt blokkaamatta kielletty ajosuunta tai kääntymiskieltomerkein eräs monimutkainen reitti, jota pitkin pääsee (osin pyöräteitä käyttäen) E75 tielle. Luulen kyllä että tuo ei ole vahinko, vaan tarkoituksella, jos tapahtuu Oulussa pandemian tasolle laajentuva Nokian puhelimiin pesivä bugi, niin arvelen tuon ulospääsyreitin kaupunginkeskustasta olevan jonkinsortin evakuointireitti kaupungin päättäjille ja muulle paremmalle väelle. Olen nyt sen salatien selvittänyt useiden päivien tutkimisella ja tiedustelulla. Aamupäivällä olisi aikeeni yrittää tätä uhkarohkeaa tempausta. Jos hyvin käy, niin illalla olen ehjänä Oulun ulkopuolella ja ratsastan auringon laskuun, kuin Tex Willer.
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Adios Amigo, pidähän suitset tiukalla marlboroton mies.hatey kirjoitti:Jos hyvin käy, niin illalla olen ehjänä Oulun ulkopuolella ja ratsastan auringon laskuun, kuin Tex Willer.
hezzuhopo kirjoitti:Ei täältä oo noin monimutakanen oo ajaa pois ! Esim miljoonamontun kautta kuusamontielle ja siitä motarilla ja AVOThatey kirjoitti:human navigator -sekoilua
Hasta luego, Amigos! 8)mikastus kirjoitti:Adios Amigo, pidähän suitset tiukalla marlboroton mies.hatey kirjoitti:Jos hyvin käy, niin illalla olen ehjänä Oulun ulkopuolella ja ratsastan auringon laskuun, kuin Tex Willer.
Silloin jo?hatey kirjoitti: Mikastus, keitäs kahvit taas syyskuulla, silloin väsynyt matkaaja taas sielläpäin ratsastaa.
Levoton sielu ei osaa kauaa paikallaan pysyä, preeria kutsuu....Anghorn kirjoitti:Silloin jo?hatey kirjoitti: Mikastus, keitäs kahvit taas syyskuulla, silloin väsynyt matkaaja taas sielläpäin ratsastaa.