Siellä sivun lopussa löytyy maantieteellinen sijainti, jossa koneeni pitäisi olla. Sen mukaan olen keskellä peltoa Ylivieskassa.
Vilkaisin ikkunasta pihalle, eikä siellä nyt pahemmin Ylivieskalta näytä. Peltojakaan ei ole näkyvissä.
Testasin tätä myöskin. Näyttäisin olevan kartan mukaan tämän 12 miljoonan asukkaan kaupungin aivan pohjoislaidalla, vaikka asun sen eteläreunalla. - Selittäisikö tämä myös hitaan netin?
Mac Pro 2xQuad Core 2.8GHz, 8Gt, 5TB, 30" Cinema Display
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
darthmother kirjoitti:Tuo taitaa näyttää lähimmän palveluntarjoajan serverin tai solmun tms
Tätä juuri tarkoitinkin. Suuri kaupunki ja laajakaistapalvelu on vielä aika lastenkengissään. Serverin/solmun ja minun välillä on paljon porukkaa, liitoksia, avoimia sähkökaappeja ja niihin kuseskelijoita.
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
darthmother kirjoitti:Tuo taitaa näyttää lähimmän palveluntarjoajan serverin tai solmun tms
Tätä juuri tarkoitinkin. Suuri kaupunki ja laajakaistapalvelu on vielä aika lastenkengissään. Serverin/solmun ja minun välillä on paljon porukkaa, liitoksia, avoimia sähkökaappeja ja niihin kuseskelijoita.
Minä puolestani majailen tällä hetkellä Karamzininkadulla Helsingissä. Matkaa sinne on jokunen sata kilometriä tämänhetkisestä sijaintipisteestä.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
Mikael K. kirjoitti:
Minä puolestani majailen tällä hetkellä Karamzininkadulla Helsingissä. Matkaa sinne on jokunen sata kilometriä tämänhetkisestä sijaintipisteestä.
On tämä netti ihmeellinen asia.
Ihmettelin tuossa kun Safari vaikutti hieman kankealta ja työpöytien vaihto ctrl - nuolinäppäin yhdistelmällä sai Safarin näyttämään vain laatikolliselta "vauhtiviivoja" Tarkistus muistinkäytöstä osoitti Safarin varanneen 1.37GB muistia. Safarin uudelleenkäynnistyksen jälkeen 460MB. Safari versiota 4.0.5. Suuren luokan touhua tämä surffailu.
ER kirjoitti:Ässä homma, Oulun linnan vieressä majaillaan näköjään. Lienenkö varaamassa picnic-paikkaa jo vappua varten?
Eli siinä Pokkitörmän mäen ja tornikaffilan välimaastossa? Mullekin tarjosi tuota paikkaa silloin kokeiluhetkellä, vaikka olin kaukana Pokkitörmältä. Liekö sitten vaikutusta sillä, että siinä muutaman sadan metrin päässä on ainakin yksi iso 'kaapelisolmu', eli se Torikadun piuhakeskus. Sitä kauttahan ne kulkee signaalit vissiin useammankin operaattorin kohdalla.
Viivi Pumpasta ärsyttää: "Missiorganisaatio vie puolet palkkioistani"
Miss Suomi Viivi Pumpanen tahkoaa rahaa Finnartisteille. Viivi kertoo Ilta-Sanomissa, kuinka epäreilua on, että missiorganisaatio vie puolet hänen palkkioistaan vielä puoli vuotta missivuoden jälkeenkin.
Oho! Onkohan Pumpaskalta onnistunut lukea soppari kun on Miss Suomi -skabaan lähtenyt; Finnartist järjestää keikat, niiden markkinoinnin, laskutuksen ja tekee kaiken muunkin duunin, paitsi Miss Suomena olemisen..
Kuinkahan pieneksi Viivi aikookaan polkea jonkun tulevan mallitoimiston provision, hui!