En. Kestä. Olla. Yksin.

Viesti Kirjoittaja iFooni »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Viesti Kirjoittaja jereme »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja _marge_ »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Kerro terveisiä. Potkase vaikka niin että sattuu, ja kysy että unohtuiko jotain._marge_ kirjoitti:Vietetty aikaa mukavissa hääjuhlissa, tosin nyt on aika mennä moikkaan nukkumasaa
Ja sano samalla, ettei käy mun luona.mercury kirjoitti:Kerro terveisiä. Potkase vaikka niin että sattuu, ja kysy että unohtuiko jotain._marge_ kirjoitti:Vietetty aikaa mukavissa hääjuhlissa, tosin nyt on aika mennä moikkaan nukkumasaa
Tais käyttää mulle ne kaikki unihiekat. Kyl mä yritin sanoo et muille kans, mut olin jo krooh pyyh unessa kesken lauseen.Kain kirjoitti:Ja sano samalla, ettei käy mun luona.mercury kirjoitti:Kerro terveisiä. Potkase vaikka niin että sattuu, ja kysy että unohtuiko jotain._marge_ kirjoitti:Vietetty aikaa mukavissa hääjuhlissa, tosin nyt on aika mennä moikkaan nukkumasaa
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eikä käyttänyt. Tuli minuakin moikkaamaan, ja tarjosin sille oluen. Tyyppi puhui sen jälkeen jotain, että hänpä lähtee käymään tuossa lähi-pubissa..._marge_ kirjoitti:Tais käyttää mulle ne kaikki unihiekat. Kyl mä yritin sanoo et muille kans, mut olin jo krooh pyyh unessa kesken lauseen.Kain kirjoitti:Ja sano samalla, ettei käy mun luona.mercury kirjoitti:Kerro terveisiä. Potkase vaikka niin että sattuu, ja kysy että unohtuiko jotain._marge_ kirjoitti:Vietetty aikaa mukavissa hääjuhlissa, tosin nyt on aika mennä moikkaan nukkumasaa
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja Houdini »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Nukkuminen on yliarvostettua!Houdini kirjoitti:Kotihin kävelemässä toiveissa joskus päästä nukkumaan.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Katsokaa ihan vapaasti, allekirjoittanut nukkuu... nahkavekkarit on Oulussaarisel kirjoitti:^ Katellaas aamulla kahdeksan maissa mikä on mielipide...