Kummallinen miljonääri olet, kun jahkaat sen auton oston kanssa niin pitkään. Osta muutama kerrallaan ja jos joku ei miellytä jätä tien varteen.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ratkaisu ongelmaasi. 8)Peitsamo kirjoitti:Minulle vähemmän on enemmän, enkä mielelläni halua omistaa mitään mitä en varmasti tarvitse. Eihän tuota autoa sen kummemmin tarvitse täällä kaupungissa, mutta noita pidempiä vapaita on melko useasti ja silloin voisi lähteä aina päristelemään jonnekin
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mihin skrabaa tarvitsee?Jussi68 kirjoitti:....., mulla ei edes ole lumiharjaa / skrabaa (ok, parkkikiekollahan....
Silloinhan joutuisi ajamaan Fordilla. Hehee! Mieluummin huudattaa Eberiä.hatey kirjoitti:Mihin skrabaa tarvitsee?Jussi68 kirjoitti:....., mulla ei edes ole lumiharjaa / skrabaa (ok, parkkikiekollahan....Sitä varten on lämmitettävä tuulilasi.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Tähän malliin…Mikael K. kirjoitti:Se on eri asia ja sijaitsee käkättimen alapuolella.
Olen muutaman kerran JOUTUNUT ajamaan Voortilla, en tykännyt, en sitten yhtään! Ja ne penkit oli kamalat, ihan hirveen kovat ja epämukavat, mun oli pakko ottaa tyyny alle että olisin voinut istua niillä, ja siitä tuli taas kamala riita, Voortin omistaja raivostui siitä... eli voorti aiheuttaa kamalta riidat sen lisäksi että joutuu kärsimään epämukavasta menostaTauvo kirjoitti: Silloinhan joutuisi ajamaan Fordilla.
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ittekö oot ollut nuo kämmenenkuvat... panemassa?Jamac kirjoitti:Tähän malliin…Mikael K. kirjoitti:Se on eri asia ja sijaitsee käkättimen alapuolella.
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Hohohooo...sanoo mies joka ajaa wannabeaudilla.Tauvo kirjoitti:Silloinhan joutuisi ajamaan Fordilla. Hehee! Mieluummin huudattaa Eberiä.hatey kirjoitti:Mihin skrabaa tarvitsee?Jussi68 kirjoitti:....., mulla ei edes ole lumiharjaa / skrabaa (ok, parkkikiekollahan....Sitä varten on lämmitettävä tuulilasi.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Hö. Olet ymmärtänyt asian täysin väärin. VW-konserni tekee Volkkareita. Audit ja Seatit ovat saman konsernin huumorituote ja Škoda on joku itäauto, jolla ajavilla on valtavat jortikat, kun ei tarvitse päteä autolla.hatey kirjoitti: Hohohooo...sanoo mies joka ajaa wannabeaudilla.
Viesti Kirjoittaja masa »
Et ilmeisesti ole ollut koskaan missään asiassa oikeassa, koska näinkin selvässä asiassa pystyt olemaan kilometri tolkulla pielessä. No, ES-Jonnet on tuollaisia.tuomaril kirjoitti:^^ Kuvasi todistaa onneksemme sen että kehitys on mennyt oikeaan suuntaan.