No en ole muistaakseni syöny, joten pidin sitä ekana kertana.iDock kirjoitti:Parhaita kaloja mitä vain järvestä saa. Etenkin savustettunaHieno kirjoitti:Söin siikaa, en tykännyVasta näinkö vanhana söit siikaa eka kerran?
Mitä teit tänään ensi kertaa elämässäsi?
-
Re: Mitä teit tänään ensi kertaa elämässäsi?
Viesti Kirjoittaja Hieno »
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Antaako se sinusta muka kuvan menestyneestä ihmisestä, jos se könyää rasvaisena ja öljyisena auton alla vapaa-aikana?tuomaril kirjoitti:Miksi ihmeessä pitäisi vaihtaa koko auto jos on siihen muuten kaikinpuolin tyytyväinen?
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kyllä. Kunkku yritä ymmärtää että asiat ovat muuttuneet aika paljon lapsuutesi jurakautisista ajoista. 8)KunkkuJ kirjoitti:Antaako se sinusta muka kuvan menestyneestä ihmisestä, jos se könyää rasvaisena ja öljyisena auton alla vapaa-aikana?tuomaril kirjoitti:Miksi ihmeessä pitäisi vaihtaa koko auto jos on siihen muuten kaikinpuolin tyytyväinen?
-
Siltä tuntuu. Silloin ennen oli tummaihoisia mustan rodun edustajia ja muita vähempiosaisia, jotka tekivät tuollaiset hommat. Se sopi heille, kun heissä ei lika niin helposti näkynyt.tuomaril kirjoitti: Kyllä. Kunkku yritä ymmärtää että asiat ovat muuttuneet aika paljon lapsuutesi jurakautisista ajoista. 8)
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Oletko ikinä kuullut semmosesta asiasta että KAIKKI IHMISET OVAT SAMAN ARVOISIA.KunkkuJ kirjoitti:Siltä tuntuu. Silloin ennen oli neekereitä ja muita vähempiosaisia, jotka tekivät tuollaiset hommat.tuomaril kirjoitti: Kyllä. Kunkku yritä ymmärtää että asiat ovat muuttuneet aika paljon lapsuutesi jurakautisista ajoista. 8)

Eikös ton "neekeri"-sanan tilalla voisi käyttää vaikka "tummaihoinen"-sanaa.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Anteeksi kun loukkasin sinua. Korjasin viestini.tuomaril kirjoitti: Eikös ton "neekeri"-sanan tilalla voisi käyttää vaikka "tummaihoinen"-sanaa.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kallista. Starttaamaton auto on aika huono vaihtomarkkinoilla.KunkkuJ kirjoitti:Eikö olisi ollut siistimpää vaihtaa koko auto?
-
Minä mitään hinnasta puhunut...Lare kirjoitti:Kallista. Starttaamaton auto on aika huono vaihtomarkkinoilla.KunkkuJ kirjoitti:Eikö olisi ollut siistimpää vaihtaa koko auto?
-
Eräs tuttavani on automyyjä ja hän kertoi eräästä legendaarisesta hyypiöstä joka yritti Pejeroa myydä vaikka startti rääkyi. Kauppoja ei tullut. Asiakas kuitenkin oli aika suhari, ja lienee menestynytkin myöhemmin. Jonkunlainen moderaattori se lienee nykyisin, tosin en tiedä millä foorumilla.KunkkuJ kirjoitti:Minä mitään hinnasta puhunut...
-
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että täällä hompussa pitäisi tehdä semmoinen puhdistus moderaattorin keskuudessa. Korruptoituneet ulos ja tuoretta voimaa ja taitoa tilalle. Hyvä olisi tietysti olla yksi kokeneempikin ja enemmän elämää nähnyt mukana vähän niin kuin isähahmona modeporukassa.
8)
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Joo joo, korjaa vielä käytöstäsi, niin ehkä parin vuoden päästä harkitaan.KunkkuJ kirjoitti:^Ikävä kylllä kaikenlaiset huijarit tuntuvat menestyvän parhaiten tässä maassa.Mutta että moderaattaroksi olisi päässyt?
Olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että täällä hompussa pitäisi tehdä semmoinen puhdistus moderaattorin keskuudessa. Korruptoituneet ulos ja tuoretta voimaa ja taitoa tilalle. Hyvä olisi tietysti olla yksi kokeneempikin ja enemmän elämää nähnyt mukana vähän niin kuin isähahmona modeporukassa.
8)

-
Olihan täälläkin juttua tuosta näköjään:KunkkuJ kirjoitti:^Ikävä kylllä kaikenlaiset huijarit tuntuvat menestyvän parhaiten tässä maassa.Mutta että moderaattaroksi olisi päässyt?
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php? ... o#p1203185
-
Viesti Kirjoittaja matti503 »
iPhone 3G 16
FJS tornikone: Scientific Linux 6.1
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Tuolla alueella ei sitten kannata yrittää tehdä mitään uusia ennätyksiä...Aperture kirjoitti:Olen ensi kertaa ferenpaineen vuorokausiseurannassa.

-
-
Tosin minullakin on niin paljon kokemusta pitkältä ajalta tästä aihealuuesta, että ehkä minä voisin....
-
-
Että olisit vapaaehtoinen Hompun gynegologi?KunkkuJ kirjoitti:Tosin minullakin on niin paljon kokemusta pitkältä ajalta tästä aihealuuesta, että ehkä minä voisin....
-
Mieluummin sitä kuin urologi.Lare kirjoitti:]Että olisit vapaaehtoinen Hompun gynegologi?
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Jestas kun repesin. Välillä on kyllä ihan oikeasti sellainen olo, että tuollainenkin ketju täällä tarvittaisiin.Lare kirjoitti:Tuo ennätysyritys on kyllä, jos sellainen tulee, ihan väärässä ketjussa. Oikeampi ketju olisi "Mitä teit viimeistä kertaa elämässäsi".
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Näin aika vaivan kaivelemalla vanhoja offariketjuja, kun muistelin meidän Kurittoman kanssa jo kerran perustaneen Hompun poliklinikan, mutta en löytänyt. Löysin kyllä nipun ihan pähkähassuja ketjuja, lukekaa joskus, jos ette keksi mitään järkevää tekemistä. Naurua piisaa noita lukiessa, takaan sen, kaikkea sitä täällä onkin pohdittu...KunkkuJ kirjoitti:^ Mistä tulikin mieleeni, että täältä hompusta puuttuu lääkäripalsta. Porukassa tuntuu olevan niin paljon urheilijoita, alkoholisteja ja valmiiksi sairaita, jotka varmasti tarvisivat lääkärin neuvoja. Jotta mistä saataisiin tänne se lääkäri?
Tosin minullakin on niin paljon kokemusta pitkältä ajalta tästä aihealuuesta, että ehkä minä voisin....
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Juu uusi ketju vaan pystyyn.KunkkuJ kirjoitti:^ Mistä tulikin mieleeni, että täältä hompusta puuttuu lääkäripalsta. Porukassa tuntuu olevan niin paljon urheilijoita, alkoholisteja ja valmiiksi sairaita, jotka varmasti tarvisivat lääkärin neuvoja. Jotta mistä saataisiin tänne se lääkäri?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Ilman muuta, minäkin olen melkein lääkäri, ainakin tilastollisesti.tosikko kirjoitti:Juu uusi ketju vaan pystyyn.KunkkuJ kirjoitti:^ Mistä tulikin mieleeni, että täältä hompusta puuttuu lääkäripalsta. Porukassa tuntuu olevan niin paljon urheilijoita, alkoholisteja ja valmiiksi sairaita, jotka varmasti tarvisivat lääkärin neuvoja. Jotta mistä saataisiin tänne se lääkäri?
Niin, no, olin minä kerran vähän yli viikon myös alle neljäkymppinen nainenkin, taisi olla siinä kuusi vuotta sitten.
-
Taitaa lujaa mennä sielläkin. Tavataan hompun baarissa.MacFinn kirjoitti:Ilman muuta, minäkin olen melkein lääkäri, ainakin tilastollisesti.
Niin, no, olin minä kerran vähän yli viikon myös alle neljäkymppinen nainenkin, taisi olla siinä kuusi vuotta sitten.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka