Täytyykin tutkia, mutta vahvasti epäilen.Jamac kirjoitti:ettei vaan olis joku poppis-piisi livahtanut joukkoon?

Viesti Kirjoittaja tosikko »
Täytyykin tutkia, mutta vahvasti epäilen.Jamac kirjoitti:ettei vaan olis joku poppis-piisi livahtanut joukkoon?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Aries »
Porukka lähtee jääkaapille/vessaan/ym. --> ääni kuuluu paremmin. Itse en ainakaan keksi muuta logiikkaa tuohon. Ärsyttävää toki..hatey kirjoitti:Miks mainoksissa on kovempi äänentaso kuin itse ohjelmassa? Mikä logiikka tuossa mainostajien kiusanteossa piilee? Tuo kovempi äänentaso saa aikaan "mute-näppäin refleksin", eli nyt menee mainostajalla raha aivan haaskuun, kun en kuule koko mainosta.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Isä laittoi tuosta jokunen vuosi sitten palautetta ja kyselyä muistaakseni MTV3:lle, kun kuulovikaiselle yhtäkkiä korville hyökkäävä ääni tekee kipeää. Vastauksessa sanottiin, että kaikki mainokset lähetetään täydellä äänenvoimakkuudella. Harmi etten muista syytä sille. Ärsyttää se kyllä itseäkin, tosin jostain syystä EyeTV:llä siitä ei ole niin paljon haittaa kuin monilla televisioilla.hatey kirjoitti:Miks mainoksissa on kovempi äänentaso kuin itse ohjelmassa? Mikä logiikka tuossa mainostajien kiusanteossa piilee? Tuo kovempi äänentaso saa aikaan "mute-näppäin refleksin", eli nyt menee mainostajalla raha aivan haaskuun, kun en kuule koko mainosta.
Viesti Kirjoittaja iPSP »
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Mikä pahan tappaisi 8)Aperture kirjoitti:Mihinkäs se on hävinnyt se mIuhtala? Onko kokonaan lopettanna Hompun kommentoinnit?
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Hän On Tullu Takaisin!!!mluhtala kirjoitti:Mikä pahan tappaisi 8)Aperture kirjoitti:Mihinkäs se on hävinnyt se mIuhtala? Onko kokonaan lopettanna Hompun kommentoinnit?
Eikös hateylla ole farmarimallinen Ford? Ajoikohan se tänään mun edellä Helsingin Kalliossa? Rekisterin alku UCF! Otin valokuvankin!
Puolet oikein, eli farmiford, mutta rekisteri meni väärin.mluhtala kirjoitti:Mikä pahan tappaisi 8)Aperture kirjoitti:Mihinkäs se on hävinnyt se mIuhtala? Onko kokonaan lopettanna Hompun kommentoinnit?
Eikös hateylla ole farmarimallinen Ford? Ajoikohan se tänään mun edellä Helsingin Kalliossa? Rekisterin alku UCF! Otin valokuvankin!
Sehän on vähän sama, kuin ristin pitäminen väärinpäinmluhtala kirjoitti:omassani se on sisäpuolella, eli väärin päin..
No aluksi meinasinkin, mutta mulla on katsos tämä pakkomielle auton puhtauden suhteen, joten en tiedä miten tarra kestäisi lähestulkoon viikottaista Perfect Pesua.Macco kirjoitti:Sehän on vähän sama, kuin ristin pitäminen väärinpäinmluhtala kirjoitti:omassani se on sisäpuolella, eli väärin päin..Laita ulkopuolelle, Amalla se on ainakin kestänyt hyvin.
Viesti Kirjoittaja Acid7 »
Aah, ihan kuin omasta listasta, paitsi että Aerosmith puuttuu.tosikko kirjoitti:Täytyykin tutkia, mutta vahvasti epäilen.Jamac kirjoitti:ettei vaan olis joku poppis-piisi livahtanut joukkoon?![]()
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Heh, taitaako tuota tuon paremmin sanoa.Jamac kirjoitti:Hän On Tullu Takaisin!!!mluhtala kirjoitti:Mikä pahan tappaisi 8)Aperture kirjoitti:Mihinkäs se on hävinnyt se mIuhtala? Onko kokonaan lopettanna Hompun kommentoinnit?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Taitaa olla olemattomasti hommia Maccolla siellä kotimaisella työmaallaan.....Macco kirjoitti:Tajusin juuri, että olemme hyvin kansainvälinen foorumi. Olen kuvitellut että domain-nimi olisi suomea, mutta eihän se tietenkään ole. Sehän on sekoitus englantia ja ruotsia: Hope In En Omen A. Tai sitten englantia ja finglishiä: Hope In Eno-men A
Au contraire, mutta pitää sitä taukojakin pitää. Ja kun aivot päästää hetkeksi lepäämään, niin eihän ne mitään lepää, vaan jatkavat samalla tahdilla, mutta ilman merkityksellisen sisällön prosessointia. Ja tuloksena on sitten kaikenmaailman aivopieruja.amanita kirjoitti:Taitaa olla olemattomasti hommia Maccolla siellä kotimaisella työmaallaan.....Macco kirjoitti:Tajusin juuri, että olemme hyvin kansainvälinen foorumi. Olen kuvitellut että domain-nimi olisi suomea, mutta eihän se tietenkään ole. Sehän on sekoitus englantia ja ruotsia: Hope In En Omen A. Tai sitten englantia ja finglishiä: Hope In Eno-men A
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Maccolausegeneraattori...Macco kirjoitti:Au contraire, mutta pitää sitä taukojakin pitää. Ja kun aivot päästää hetkeksi lepäämään, niin eihän ne mitään lepää, vaan jatkavat samalla tahdilla, mutta ilman merkityksellisen sisällön prosessointia. Ja tuloksena on sitten kaikenmaailman aivopieruja.amanita kirjoitti:Taitaa olla olemattomasti hommia Maccolla siellä kotimaisella työmaallaan.....Macco kirjoitti:Tajusin juuri, että olemme hyvin kansainvälinen foorumi. Olen kuvitellut että domain-nimi olisi suomea, mutta eihän se tietenkään ole. Sehän on sekoitus englantia ja ruotsia: Hope In En Omen A. Tai sitten englantia ja finglishiä: Hope In Eno-men A
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Jos olisi yksi lisää, niin olisiko se kuusikko joka pahojaan tekisi? "Kuusikko paloi ratista".Maza kirjoitti:Mitä tapahtui näille kirkasotsaisille nuorille? He olivat niin turmeltumattomia ja elämä näytti aurinkoiselta, vaikka kesälomilla ajauduttiinkin aina seikkailuihin.