Ei tarvinnut kävellä kauppaan asti.

Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Kaljalle ja kainalohielle?arttula kirjoitti:Ah !! Jo yli viikko ilman minkäälaista peseytymistä tai vaatteidenvaihtoa. Alan pikkuhiljaa tuoksumaan siltä, miltä MIEHEN kuuluukin tuoksua !
Ehkä jälkimmäiselle enimmäkseen, koska en juo kaljaa.Kain kirjoitti:Kaljalle ja kainalohielle?arttula kirjoitti:Ah !! Jo yli viikko ilman minkäälaista peseytymistä tai vaatteidenvaihtoa. Alan pikkuhiljaa tuoksumaan siltä, miltä MIEHEN kuuluukin tuoksua !
Jaa…arttula kirjoitti:Ehkä jälkimmäiselle enimmäkseen, koska en juo kaljaa.Kain kirjoitti:Kaljalle ja kainalohielle?arttula kirjoitti:Ah !! Jo yli viikko ilman minkäälaista peseytymistä tai vaatteidenvaihtoa. Alan pikkuhiljaa tuoksumaan siltä, miltä MIEHEN kuuluukin tuoksua !
No en ehkä sitten IHAN täydellinen. Mutta lähes täydellisyyttä hipova.Kain kirjoitti:Jaa…arttula kirjoitti:Ehkä jälkimmäiselle enimmäkseen, koska en juo kaljaa.Kain kirjoitti:Kaljalle ja kainalohielle?arttula kirjoitti:Ah !! Jo yli viikko ilman minkäälaista peseytymistä tai vaatteidenvaihtoa. Alan pikkuhiljaa tuoksumaan siltä, miltä MIEHEN kuuluukin tuoksua !
Et sä mikään mies sitten ole.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Mikä on sinut moiseen käyttäytymiseen johtanut?arttula kirjoitti:Ah !! Jo yli viikko ilman minkäälaista peseytymistä tai vaatteidenvaihtoa. Alan pikkuhiljaa tuoksumaan siltä, miltä MIEHEN kuuluukin tuoksua !
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Arttulan frouva lähti viettämään lomaa.iDock kirjoitti:Mikä on sinut moiseen käyttäytymiseen johtanut?arttula kirjoitti:Ah !! Jo yli viikko ilman minkäälaista peseytymistä tai vaatteidenvaihtoa. Alan pikkuhiljaa tuoksumaan siltä, miltä MIEHEN kuuluukin tuoksua !
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Sinulle alkaa avautumaan nämä elämän pienet ilot. Nyt suljet silmäsi ja kuvittelet itsesi heinäpellollle kesällä. Miehen tuoksu on aika miehekäs ja ei aiheuta päänsärkyä kuten naisten parfyymit. Voin kyllä esitellä sinulle sellaisen miehen kuka ei ole varmaan käynyt sen jälkeen suihkussa kun hänen äitinsä kuoli. Siitäkin on aikaa kymmenisen vuotta ja sen haistaa 20m päästäarttula kirjoitti:Ah !! Jo yli viikko ilman minkäälaista peseytymistä tai vaatteidenvaihtoa. Alan pikkuhiljaa tuoksumaan siltä, miltä MIEHEN kuuluukin tuoksua !
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Vastalause! Minä en ainakaan käytä dödöjä. Hyi hatsa mitä kakkendaalia ne tökötit.redhat kirjoitti:Jos ihminen ei osaa käyttää deodoranttia, niin ei hänen seurassaan viihdy 30 sekuntia enempää.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Sinä oletkin erilainen nuori. Sinullahan onkin tavoitteena saada se painivastustaja pyörtymään, ja se varmasti onnistuu, kunhan saat sen pään kainaloosi.Erño kirjoitti: Minä en ainakaan käytä dödöjä. Hyi hatsa mitä kakkendaalia ne tökötit.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Meille huijareille myydään a-luokan tavaraa... 8)M.P.T kirjoitti:^Miten tuo voi olla edes mahdollista? Minulla akku kuoli jo tuossa ajassa.
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Eikä myydä, olet kuitenkin huijannut sen.Tauvo kirjoitti:Meille huijareille myydään a-luokan tavaraa... 8)M.P.T kirjoitti:^Miten tuo voi olla edes mahdollista? Minulla akku kuoli jo tuossa ajassa.
On se niiiin väärin!Tauvo kirjoitti:Meille huijareille myydään a-luokan tavaraa... 8)
Muiden selkänahasta saa paremmat akut.paulaw kirjoitti:Eikä myydä, olet kuitenkin huijannut sen.Tauvo kirjoitti:Meille huijareille myydään a-luokan tavaraa... 8)M.P.T kirjoitti:^Miten tuo voi olla edes mahdollista? Minulla akku kuoli jo tuossa ajassa.
Siksi siis omani ei kestänyt. Hmm. Mistähän mie saisin selkänahkoja? Inkkarit ottivat ennen kalpeanaamoilta päänahan. Tästä tuleekin mieleen Ponterosa elokuvassa oleva intiaani esitys.Tauvo kirjoitti:Muiden selkänahasta saa paremmat akut.
Just tuommosia ne yrittäjät on. Mitään eivät maksa itse, vaan kaiken repivät irti aasiakkailta.Tauvo kirjoitti: Muiden selkänahasta saa paremmat akut.
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »