Homppu addiktio.everythingapple kirjoitti:Mikä lähtee?Hieno kirjoitti:Siitäpäs se sitten lähteekin..everythingapple kirjoitti:Kirjoitin Hopeiseen Omenaan
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Homppu addiktio.everythingapple kirjoitti:Mikä lähtee?Hieno kirjoitti:Siitäpäs se sitten lähteekin..everythingapple kirjoitti:Kirjoitin Hopeiseen Omenaan
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja everythingapple »
Hahah, ei nettisivuun voi olla koukussa, sanon miä!tuomaril kirjoitti:Homppu addiktio.everythingapple kirjoitti:Mikä lähtee?Hieno kirjoitti:Siitäpäs se sitten lähteekin..everythingapple kirjoitti:Kirjoitin Hopeiseen Omenaan
No sitten et ole aito Homppulainen.everythingapple kirjoitti: Hahah, ei nettisivuun voi olla koukussa, sanon miä!
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Joo niin ei voikaan...everythingapple kirjoitti: Hahah, ei nettisivuun voi olla koukussa, sanon miä!
Kaikelle aikansatuomaril kirjoitti:No sitten et ole aito Homppulainen.everythingapple kirjoitti: Hahah, ei nettisivuun voi olla koukussa, sanon miä!
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Ei hän ollut Homppuun koukussa. Hän oli koukussa trollaamiseen.Anniel kirjoitti:Jännästi tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Noh, täällä kestää aikansa, ennen kuin vastataan takaisin.tuomaril kirjoitti:Ei hän ollut Homppuun koukussa. Hän oli koukussa trollaamiseen.Anniel kirjoitti:Jännästi tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.
No tuo kuulostaa jo addiktiolta, mutta onko todellinen käyttäjä riippuvainen tästä sivustosta?Anniel kirjoitti: tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.
Anniel kirjoitti:Jännästi tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.
Minä olen todellinen käyttäjä ja olen kyllä aika riippuvainen tästä paikasta. Jos en ole kotona ja pääse koneen ääreen niin selailen Homppua iPhonella. 8)everythingapple kirjoitti:No tuo kuulostaa jo addiktiolta, mutta onko todellinen käyttäjä riippuvainen tästä sivustosta?
Ja eikös tuplatunnukset ole säännöissä kielletyt...?
Kuinka kauan riippuvuuden muodostumisessa kestää?tuomaril kirjoitti:Anniel kirjoitti:Jännästi tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.Minä olen todellinen käyttäjä ja olen kyllä aika riippuvainen tästä paikasta. Jos en ole kotona ja pääse koneen ääreen niin selailen Homppua iPhonella. 8)everythingapple kirjoitti:No tuo kuulostaa jo addiktiolta, mutta onko todellinen käyttäjä riippuvainen tästä sivustosta?
Minulla kesti n. 4 kuukautta. Rekisteröidyin tänne aluksi kun hain apua iPhone 4:n jailbreikkaukseen. Nykyisin yritän itse auttaa täällä noissa iOS ongelmissa ihmisiä täällä kun hallitsen nykyään ne jutut aika hyvin. Ne ekat 4 kuukautta selailin lähinnä noita iOS:iin liittyviä ketijuita. Sitten siinä kevään lähestyessä aluin perehtymään Offtopicin ihmeelliseen maailmaan. Ja nyt olen täysin koukussa tähän Homppuun. 8)everythingapple kirjoitti:Kuinka kauan riippuvuuden muodostumisessa kestää?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tuntuu kuin alkaisit jo nyt olla koukussaeverythingapple kirjoitti:Kuinka kauan riippuvuuden muodostumisessa kestää?tuomaril kirjoitti:Anniel kirjoitti:Jännästi tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.Minä olen todellinen käyttäjä ja olen kyllä aika riippuvainen tästä paikasta. Jos en ole kotona ja pääse koneen ääreen niin selailen Homppua iPhonella. 8)everythingapple kirjoitti:No tuo kuulostaa jo addiktiolta, mutta onko todellinen käyttäjä riippuvainen tästä sivustosta?
Päivästä viikkoon, jos menneistä voi mitään päätellä.everythingapple kirjoitti:Kuinka kauan riippuvuuden muodostumisessa kestää?
Miksiköhän minulla kesti 4 kuukautta?KunkkuJ kirjoitti:Päivästä viikkoon, jos menneistä voi mitään päätellä.everythingapple kirjoitti:Kuinka kauan riippuvuuden muodostumisessa kestää?
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Se älytön kirjottelu. Jäät koukkuun tähän foorumiin ja kohta sinulla on 5000 viestiäeverythingapple kirjoitti:Mikä lähtee?Hieno kirjoitti:Siitäpäs se sitten lähteekin..everythingapple kirjoitti:Kirjoitin Hopeiseen Omenaan
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Juu on. Mitäs sä niistä tiedät? Onko omakohtaisia kokemuksia?everythingapple kirjoitti:No tuo kuulostaa jo addiktiolta, mutta onko todellinen käyttäjä riippuvainen tästä sivustosta?Anniel kirjoitti:Jännästi tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Jos se vaikka luki ne säännöt?Anniel kirjoitti:Juu on. Mitäs sä niistä tiedät? Onko omakohtaisia kokemuksia?everythingapple kirjoitti:No tuo kuulostaa jo addiktiolta, mutta onko todellinen käyttäjä riippuvainen tästä sivustosta?Anniel kirjoitti:Jännästi tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.
Sinun rikollisesti ajattelevat sisälmyksesi toimivat paljon jähmeämmin kuin meidän kunniallisten ihmisten.tuomaril kirjoitti: Miksiköhän minulla kesti 4 kuukautta?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Me soiteltiin aikoinaan yhdelle kikkarapäiselle amerikkalaiselle pojulle, että pistäisi pystyyn palvelun, jossa se jauhanta voitaisiin hoitaa, ettei sitä täällä tarvitsisi harjoittaa. Se perustikin jonkun naamakirjan, jossa kunniakkaasti turhaa kakkaa jauhetaankin. Mutta ei se auttanut, lisääntyi se täälläkinErño kirjoitti:Tämä tyhjänpäiväinen patskanjauhanta on se juttu, joka homppuun koukuttaa.
Mä luulin että se on Twitter jossa jauhetaan p*skaaMacco kirjoitti:Me soiteltiin aikoinaan yhdelle kikkarapäiselle amerikkalaiselle pojulle, että pistäisi pystyyn palvelun, jossa se jauhanta voitaisiin hoitaa, ettei sitä täällä tarvitsisi harjoittaa. Se perustikin jonkun naamakirjan, jossa kunniakkaasti turhaa kakkaa jauhetaankin. Mutta ei se auttanut, lisääntyi se täälläkinErño kirjoitti:Tämä tyhjänpäiväinen patskanjauhanta on se juttu, joka homppuun koukuttaa.
Näin on. Valitettava ilmiö. 8)Erño kirjoitti:Paskaa tursuaa joka tuutista nykyään.