Homppu addiktio.everythingapple kirjoitti:Mikä lähtee?Hieno kirjoitti:Siitäpäs se sitten lähteekin..everythingapple kirjoitti:Kirjoitin Hopeiseen Omenaan
Mitä teit tänään ensi kertaa elämässäsi?
-
tuomaril
Re: Mitä teit tänään ensi kertaa elämässäsi?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
everythingapple
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja everythingapple »
Hahah, ei nettisivuun voi olla koukussa, sanon miä!tuomaril kirjoitti:Homppu addiktio.everythingapple kirjoitti:Mikä lähtee?Hieno kirjoitti:Siitäpäs se sitten lähteekin..everythingapple kirjoitti:Kirjoitin Hopeiseen Omenaan
-
tuomaril
No sitten et ole aito Homppulainen.everythingapple kirjoitti: Hahah, ei nettisivuun voi olla koukussa, sanon miä!
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Joo niin ei voikaan...everythingapple kirjoitti: Hahah, ei nettisivuun voi olla koukussa, sanon miä!
-
everythingapple
- Porttikiellossa
Kaikelle aikansatuomaril kirjoitti:No sitten et ole aito Homppulainen.everythingapple kirjoitti: Hahah, ei nettisivuun voi olla koukussa, sanon miä!
Kyllä voi olla 'Homppulainen' vaikka ei olisikaan koukussa tähän sivustoon
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
-
tuomaril
Ei hän ollut Homppuun koukussa. Hän oli koukussa trollaamiseen.Anniel kirjoitti:Jännästi tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Noh, täällä kestää aikansa, ennen kuin vastataan takaisin.tuomaril kirjoitti:Ei hän ollut Homppuun koukussa. Hän oli koukussa trollaamiseen.Anniel kirjoitti:Jännästi tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.
Menkööt Muroon.
-
everythingapple
- Porttikiellossa
No tuo kuulostaa jo addiktiolta, mutta onko todellinen käyttäjä riippuvainen tästä sivustosta?Anniel kirjoitti: tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.
Ja eikös tuplatunnukset ole säännöissä kielletyt...?
Syy: Lainaus kuntoon
-
tuomaril
Anniel kirjoitti:Jännästi tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.
Minä olen todellinen käyttäjä ja olen kyllä aika riippuvainen tästä paikasta. Jos en ole kotona ja pääse koneen ääreen niin selailen Homppua iPhonella. 8)everythingapple kirjoitti:No tuo kuulostaa jo addiktiolta, mutta onko todellinen käyttäjä riippuvainen tästä sivustosta?
-
everythingapple
- Porttikiellossa
Kuinka kauan riippuvuuden muodostumisessa kestää?tuomaril kirjoitti:Anniel kirjoitti:Jännästi tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.Minä olen todellinen käyttäjä ja olen kyllä aika riippuvainen tästä paikasta. Jos en ole kotona ja pääse koneen ääreen niin selailen Homppua iPhonella. 8)everythingapple kirjoitti:No tuo kuulostaa jo addiktiolta, mutta onko todellinen käyttäjä riippuvainen tästä sivustosta?
-
tuomaril
Minulla kesti n. 4 kuukautta. Rekisteröidyin tänne aluksi kun hain apua iPhone 4:n jailbreikkaukseen. Nykyisin yritän itse auttaa täällä noissa iOS ongelmissa ihmisiä täällä kun hallitsen nykyään ne jutut aika hyvin. Ne ekat 4 kuukautta selailin lähinnä noita iOS:iin liittyviä ketijuita. Sitten siinä kevään lähestyessä aluin perehtymään Offtopicin ihmeelliseen maailmaan. Ja nyt olen täysin koukussa tähän Homppuun. 8)everythingapple kirjoitti:Kuinka kauan riippuvuuden muodostumisessa kestää?
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tuntuu kuin alkaisit jo nyt olla koukussaeverythingapple kirjoitti:Kuinka kauan riippuvuuden muodostumisessa kestää?tuomaril kirjoitti:Anniel kirjoitti:Jännästi tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.Minä olen todellinen käyttäjä ja olen kyllä aika riippuvainen tästä paikasta. Jos en ole kotona ja pääse koneen ääreen niin selailen Homppua iPhonella. 8)everythingapple kirjoitti:No tuo kuulostaa jo addiktiolta, mutta onko todellinen käyttäjä riippuvainen tästä sivustosta?
-
KunkkuJ
Päivästä viikkoon, jos menneistä voi mitään päätellä.everythingapple kirjoitti:Kuinka kauan riippuvuuden muodostumisessa kestää?
-
tuomaril
Miksiköhän minulla kesti 4 kuukautta?KunkkuJ kirjoitti:Päivästä viikkoon, jos menneistä voi mitään päätellä.everythingapple kirjoitti:Kuinka kauan riippuvuuden muodostumisessa kestää?
-
Hieno
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Se älytön kirjottelu. Jäät koukkuun tähän foorumiin ja kohta sinulla on 5000 viestiäeverythingapple kirjoitti:Mikä lähtee?Hieno kirjoitti:Siitäpäs se sitten lähteekin..everythingapple kirjoitti:Kirjoitin Hopeiseen Omenaan
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Juu on. Mitäs sä niistä tiedät? Onko omakohtaisia kokemuksia?everythingapple kirjoitti:No tuo kuulostaa jo addiktiolta, mutta onko todellinen käyttäjä riippuvainen tästä sivustosta?Anniel kirjoitti:Jännästi tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Jos se vaikka luki ne säännöt?Anniel kirjoitti:Juu on. Mitäs sä niistä tiedät? Onko omakohtaisia kokemuksia?everythingapple kirjoitti:No tuo kuulostaa jo addiktiolta, mutta onko todellinen käyttäjä riippuvainen tästä sivustosta?Anniel kirjoitti:Jännästi tulee mieleen ykskin tapaus ihan tästä lähimenneisyydestä, joka bannaamisen jälkeen teki monet tuplatunnukset... Ei sekään varmaan Homppuun ollut koukussa.
Minä en niitä ole lukenut.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
KunkkuJ
Sinun rikollisesti ajattelevat sisälmyksesi toimivat paljon jähmeämmin kuin meidän kunniallisten ihmisten.tuomaril kirjoitti: Miksiköhän minulla kesti 4 kuukautta?
-
Erño
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Macco
Viesti Kirjoittaja Macco »
Me soiteltiin aikoinaan yhdelle kikkarapäiselle amerikkalaiselle pojulle, että pistäisi pystyyn palvelun, jossa se jauhanta voitaisiin hoitaa, ettei sitä täällä tarvitsisi harjoittaa. Se perustikin jonkun naamakirjan, jossa kunniakkaasti turhaa kakkaa jauhetaankin. Mutta ei se auttanut, lisääntyi se täälläkinErño kirjoitti:Tämä tyhjänpäiväinen patskanjauhanta on se juttu, joka homppuun koukuttaa.
-
everythingapple
- Porttikiellossa
Mä luulin että se on Twitter jossa jauhetaan p*skaaMacco kirjoitti:Me soiteltiin aikoinaan yhdelle kikkarapäiselle amerikkalaiselle pojulle, että pistäisi pystyyn palvelun, jossa se jauhanta voitaisiin hoitaa, ettei sitä täällä tarvitsisi harjoittaa. Se perustikin jonkun naamakirjan, jossa kunniakkaasti turhaa kakkaa jauhetaankin. Mutta ei se auttanut, lisääntyi se täälläkinErño kirjoitti:Tämä tyhjänpäiväinen patskanjauhanta on se juttu, joka homppuun koukuttaa.
-
Erño
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
tuomaril
Näin on. Valitettava ilmiö. 8)Erño kirjoitti:Paskaa tursuaa joka tuutista nykyään.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka