Hiljaisuus kirjoitti:Ah, tätä ketjua tuossa päivänä muutaman etsinkin.
Muutamia kuvia, jotka ei silleen teknisesti ole mitään häävejä, mutta ovat juurikin tuota "Catch the moment" osastoa, elikä mitä minä tein kesällä:
Äh, en osaa laittaa noita kuvia linkeiksi, elikä pienten kuvien alla linkit isompiin kuviin.
Tämä olisi oma suosikkini noista Islayn tislaamoista:
[img]kuvia[/img]
Matkan varrella osui myös Bruichladdich ja Bowmore. Bowmorella tosin tyydyttiin vain Visitor center vierailuun. Lisäksi käytiin kääntymässä Caol Ilan ja Bunnahabhainin pihalla.
Jopas oli ainakin minun kannaltani nähtynä oikein pyhiinvaellusmatka!!! Jäikös montakin pulloa eri savuviskejä kotiin tuotavaksi?
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Noiden lisäksi jäi matkaan Ardbegiltä vielä yksi iso pullo (Airigh nam beist). Ja Laphroaigilta vielä maavuokrasta saamani miniatyyripullo; ihan kohtuullista kun olin neliöjalkani "omistanut" jo yhden päivän.
Kuvasta puuttuu pinssit, muistilehtiöt, postikortit ja muut tislaamojen "pikkukrääsät".
Hmm, toi Lagavulin juotiin muuten jo reissussa...
Olisin tuonut enemmänkin, mutta painorajat ja laukun koko iskivät vastaan.
Kun nyt Scotlannista puhutaan niin tuli asuttua siellä enemmän tai vähemmän säännöllisesti 3 kuukautta 9 kuukauden aikana vuosi takaperin. Olen reissannut Euroopassa vissiin 35 maassa ja Scotlannin ylämaat ovat kauneinta mitä tältä mantereelta löytyy, olut parasta mitä olen juonut ja viski.. noh.. ei varmaan tarvitse edes verrata amerikkalaisten tuotoksiin.
Ja kun kerran kuvia pitäisi esitellä niin tässä yksi kauneimmista näkymistä mihin itse olen koskaan törmännyt: Isle of Skye
Tämän jälkeen mentiin syömään paikallisia "Langoustine":ja (mitähän toi on suomeksi..) ja peuraa. Ja tietenkin Taliskerit jälkiruuaksi. Ei voisi elämältä enempää pyytää.
Vitsetti, aika hyviä. Itse aikoinaan otin vastaavaa (Dialle, oli objektiivisyyttä) ja sain kuvaan karpalon pinnalta jopa kuvaavan peilikuvan. Sieniä kuvannut kanssa lähinnä niiden alta lyhyellä lasilla ja pienellä aukolla. Ehkä toisessa olisi voinut heiniä katkoa pois edestä?
Mikael K. kirjoitti:Kuvasin kaverin työkaluja ja leikin merirosvoa viikonloppuna.
Kortteja olisi voinut ensin hieman pureskella - mutta kaveri ei varmaan olis tykännyt. Kun kerran on ihka oikea sheriffikin.
Totta. Toisaalta pakan on syytä olla kunnossa, kun sillä tehdään temppuja. Mielenkiintoista tässä on se, että kaveri on tehnyt fiktiivisestä länkkäritouhuilusta itselleen ammatin. Näitä touhuja seuraillessa on tullut mieleen, että korttipeleissä ei ole onnella mitään tekemistä. Kaveri jakaa kaikkien silmien edessä kortit siten kuin haluaa ja kukaan ei näe miten se tapahtuu vaikka katsovat koko ajan jakoa. Eräänlaista menneisyyteen sijoitettua taikatemppuilua siis.
Mac mini M2, 16 Gt, MacOS Sonoma 14.3.1, Magic Mouse, Magic Trackpad ja 24" Eizo ColorEdge CG2420, iPhone SE 64G, iOS 17.0.2 sekä iPad A16 128G, iOS 18.5.
Taitaa kotikylän "pekkalan silta" siinä tummana möllöttää alakulmastaan. Tämä viritys se osin muuten romahti 80-luvulla rakennusvaiheessa. Muistan kun ensikertaa ylitin siltaa niin mielessä kummitteli että kestääköhän tää? Kesti se, ja kestää edelleen. On kuulema saamassa rinnalle aikanaan uuden 3-kaistaisen sillan ruuhkia helpottamaan.
Taitaa kotikylän "pekkalan silta" siinä tummana möllöttää alakulmastaan. Tämä viritys se osin muuten romahti 80-luvulla rakennusvaiheessa. Muistan kun ensikertaa ylitin siltaa niin mielessä kummitteli että kestääköhän tää? Kesti se, ja kestää edelleen. On kuulema saamassa rinnalle aikanaan uuden 3-kaistaisen sillan ruuhkia helpottamaan.
Ihan oikein pongattu
Tosta koiran kans useamman kerran viikossa kuljen..
Onhan sinä aina mukavat ruuhkat joten helpotusta toisi se kolmikaistainen.
Olisin veikannut Suvantosiltaa takana näkyvien valojen määrän takia. Mutta Pekkalan silta romahti ja oltiin edellisenä iltana juopottelemassa ja kun aamulla mentiin taas kirkolle, säikähettiin kamalasti, että mitä on illalla tehty!
Työkaveri muuten hyppäsi korkeimmalta kohdalta alas ja jätti vaatteensa sinne ylös. Sai nuhteet palokunnalta ja ambulanssimiehiltä, kun meni vaatteitaan hakemaan. Oli joku hälyttänyt ne apuun.