Kukaan ei taida täällä sanoja osata niin taidokkaasti kieputtaa ja pyörittää, kääntää ja hyörittää kuin sinä. Se on tosi iso antamus, ihan parhaita.mikastus kirjoitti:Olen muuten juuri huomannut että en anna itsestäni mitään foorumilleppäin. Olen vain läpättävä jurpo. No mutta kukkapa ei ole? Ollaan kasvettu niin suureksi vissiin - siis en mä, vaan foorumi? Ei pysty antaan, kun aina tulee turpiin. Mikä on yhteisön maksimikoko? Mikä on yhteisö? Miten sitä hallitaan? Kukka/kekkä/mikkä jätetään ulkopuolelle, siis jos ket(k)kään jätetään? Kepale ja kökkäle.
Yleinen ihmettelyketju
-
Re: Yleinen ihmettelyketju
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
koppa5 kirjoitti:Katsokaa hintaa?!
70e huudettu jo nyt yhdestä mukista.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=89918788
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Höh mulla on kaapissa samalta ajalta pari muumilautasta myyntipakkauksessaan: kunto - mint condition
sekä mukeja. Mukit ei pakkauksessaan.
Niistähän sais rahaa....
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Hassua, minun ensimmäinen kirja tanpiona, jonka luin, tai siis tavasin oli Muumi ja pyrstötähti.sinitiainen kirjoitti:...vallankaan jos ei välitä muumeista. Kuten jostakin syystä minä. Tohtiiko suomalaisena noin oikein sanoakaan.
En minäkään varsinaisista muumeista, mutta Hattivatit on pop. Minulla on autossa pehmohattivatteja ja keittiöin ikkunasta kasoo 3 hattivattia ulos.
Ne on niin mainioita väkeä, kun olla saattaa: Hiljaisia kavereita jotka kulkevat metsässä parittomissa laumoissa eivätkä halua kellekään mitään pahaa. Mutta ukonilmalla sähköistyvät ja niistä voi saada pahan sähköiskun. Kukaan ei tiedä miten ne lisääntyvät, mutta epäillään että ne kasvaisivat siemenistä.
[lähde: Tove Jansson, Muumi kirjat]
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Mr. Hyde »
Nyt kun on omia lapsia ja nykyään lastenohjelmat on toinen toistaan idioottimaisempia pokemon-tiesmikä-taisteluohjelmia niin nuo muumit on todella paljon älykkäämpiä ja fiksumpia ohjelmia tenaville. Ja se Muumimaailma Naantalissa on oikeasti hyvä huvipuisto koko perheelle. Oma suosikkini on tietysti Mörkö.
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Olen siinä ihan samaa mieltä, että animaatioina moneen muuhun verrattuna ovat lapsille varmaan parhaasta päästä. Vaikka meillä on joitakin jaksoja aikoinaan ihan oikeasti pelätty.Muumeista vain on puuttunut jokin sellainen, joka olisi saanut ne kävelemään suoraan sydämeen niinkuin nuo Tenavat ja Puolen Hehtaarin Metsän väki. Jaska Jokunen, jota kohtaan tunnen ihan kohtalonyhteyttä, on ihan rakkaimpia, samoin Nalle Puhissa Kani, Tiikeri sekä itse Puh-karhu. Minulla on paljon rekvisiittaa, vaatteista alkaen, aikuisiällä itselle ostettua, jota en yhtään arastele ihmisten ilmoilla käyttää, noihin liittyviä, joita joskus tuntunut ihan vaikealta olla ostamatta, henkilöiden suloisuuden takia,vaikkei tarvitsisikaan. TämäntapaistaMr. Hyde kirjoitti:Itse olen aiemmin inhonnut noita mulliturpaisia muumeja. Niitä ei tainnut oikein olla silloin olemassa kun olin itse kohderyhmässä.
Nyt kun on omia lapsia ja nykyään lastenohjelmat on toinen toistaan idioottimaisempia pokemon-tiesmikä-taisteluohjelmia niin nuo muumit on todella paljon älykkäämpiä ja fiksumpia ohjelmia tenaville. Ja se Muumimaailma Naantalissa on oikeasti hyvä huvipuisto koko perheelle. Oma suosikkini on tietysti Mörkö.

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Foorumin automaattivastaaja tässä:mikastus kirjoitti:Olen muuten juuri huomannut että en anna itsestäni mitään foorumilleppäin. Olen vain läpättävä jurpo. No mutta kukkapa ei ole? Ollaan kasvettu niin suureksi vissiin - siis en mä, vaan foorumi? Ei pysty antaan, kun aina tulee turpiin. Mikä on yhteisön maksimikoko? Mikä on yhteisö? Miten sitä hallitaan? Kukka/kekkä/mikkä jätetään ulkopuolelle, siis jos ket(k)kään jätetään? Kepale ja kökkäle.
Arvoisa yhteisön läpästys.
Antamuksenne äärettömän suureksi kasvavalle foorumiyhteisölle, joka on täydellisesti ylläpidon hellässä huomassa ja hallinnassa, katsotaan varsin ansiokkaaksi jurpoilustanne huolimatta. Yksimielisen monimieliset mielenne mielikuvatukset miellämme mielessämme kuvittaen mielekkään moninaisiksi, siksi miksi kukaan edes haluaisikaan jäädä ulos, ulkopuolisia jätöksiäkään ei jälkeemme ole montaakaan jäänyt. Jään nyt olemaan annettu, vastauksesta.
Joten turpa rullalle ja rulla taskuun!
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
-
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Aloin tässä harkitsemaan samaaManiMicci kirjoitti:Tarttiskohan mennä takaisin koulun penkille opiskelemaan tätä uutta matematiikkaa?![]()
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
-
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
No saahan tuolta tampooneja, kuukautissiteitä ja reumaliiton materiaaleja ilmatteeks. *thumbs up*
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Ja roskapostiaThe raconteur kirjoitti:No saahan tuolta tampooneja, kuukautissiteitä ja reumaliiton materiaaleja ilmatteeks. *thumbs up*
- Salamijakk
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
/V
-
Viesti Kirjoittaja snkr »
ainakin coverflowlla näkyy mulla ne heijastukset normaalisti vieläkin.vinouma kirjoitti:En tiedä kuuluuko kysymykseni tänne, mutta menköön: miksi iTunesin levykuvien alla ei ole enää sellaista heijastusta?
/V
ettei olis jotku asetukset?
-
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Piti oikein tarkistaa - ja cover flow näkymällä heijastelut ovat tallella.snkr kirjoitti:ainakin coverflowlla näkyy mulla ne heijastukset normaalisti vieläkin.vinouma kirjoitti:En tiedä kuuluuko kysymykseni tänne, mutta menköön: miksi iTunesin levykuvien alla ei ole enää sellaista heijastusta?
/V
ettei olis jotku asetukset?
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
— mylman
! Myydään DJI Phantom 3 Advanced: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=88&t=250353 !
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
-
Näin kuvan tossa aiemmin tänään, nyt yllätti aika pahastivinouma kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/naiset/hyvaolo.asp?id=1608021
Ovatko he 29-vuotiaita?!!!![]()
![]()
/V

— mylman
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Miten niin? Normaaleja aikuisia naisia.vinouma kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/naiset/hyvaolo.asp?id=1608021
Ovatko he 29-vuotiaita?!!!![]()
![]()
/V
-
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ihmettelen kyllä määkin, että noin vanha olisit?!?darthmother kirjoitti:Olenko minä 44 vuotias ¡¡!!??¿¿![]()

-
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
No hyh!kuriton kirjoitti: kakku tulee perästä!

-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
kits...Noh tuasta synntäristä on jo 6 kk mutta kylläpäs kaakku (ja pipari) kelpaakuriton kirjoitti:Ihmettelen kyllä määkin, että noin vanha olisit?!?darthmother kirjoitti:Olenko minä 44 vuotias ¡¡!!??¿¿![]()
Onnittelut DM, kakku tulee perästä!
...ja kyllä se kaakku niinkuin kaikki muukin syäty tulee perästä ennemmin tai muyöhemmin
-
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Nii tuatas, riippuen tietty kurittoman leipurin lahjoista, voihan olla että se syäty kaakku ei koskaan sinne asti ehdi vaan se tupsahtaa päivänvaloon ihan muuta kautta...darthmother kirjoitti:...ja kyllä se kaakku niinkuin kaikki muukin syäty tulee perästä ennemmin tai muyöhemmin
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ihan kun täällä ois rivien välistä luettavissa, ettei meiti mukamas osaa leipoa!Teppo Tulppu kirjoitti:Nii tuatas, riippuen tietty kurittoman leipurin lahjoista, voihan olla että se syäty kaakku ei koskaan sinne asti ehdi vaan se tupsahtaa päivänvaloon ihan muuta kautta...darthmother kirjoitti:...ja kyllä se kaakku niinkuin kaikki muukin syäty tulee perästä ennemmin tai muyöhemmin

.. kyllä mikrolla voi tehrä kaikenlaisia maukkaita leivonnaisia.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka