Minä kyllä teen joskus erittäin pikaisia päätöksiä, ja mietin sitten erittäin pitkään ja hartaasti jälkeen päin, että menipä huolella taasen päin veetä.mikas kirjoitti: Töööt !! Väärin. Teen erittäin pikaisia päätöksiä, mutta vasta mietittyäni niitä erittäin pitkään, hartaasti, ja huolella.
Hehkutustopikki
-
kuriton
Viesti Kirjoittaja kuriton »
-
mikastus
Viesti Kirjoittaja mikastus »
kuriton kirjoitti:Minä kyllä teen joskus erittäin pikaisia päätöksiä, ja mietin sitten erittäin pitkään ja hartaasti jälkeen päin, että menipä huolella taasen päin veetä.mikas kirjoitti: Töööt !! Väärin. Teen erittäin pikaisia päätöksiä, mutta vasta mietittyäni niitä erittäin pitkään, hartaasti, ja huolella.
Joo, tota kautta on menty täälläkin, nyyh.. opitaan sitten kun opitaan.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mitäs haittaa niistä pikaisista päätöksistä on jollei niitäTOTEUTA!!!mikas kirjoitti:kuriton kirjoitti:Minä kyllä teen joskus erittäin pikaisia päätöksiä, ja mietin sitten erittäin pitkään ja hartaasti jälkeen päin, että menipä huolella taasen päin veetä.mikas kirjoitti: Töööt !! Väärin. Teen erittäin pikaisia päätöksiä, mutta vasta mietittyäni niitä erittäin pitkään, hartaasti, ja huolella.![]()
![]()
![]()
![]()
Ite oon päättänyt toteuttaa eläväni onnellisena Noksu N80:n kanssa vielä hyvän matkaa
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
mikastus
Byrlyrlyrlyrlyrrrh!!amanita kirjoitti:Mitäs haittaa niistä pikaisista päätöksistä on jollei niitäTOTEUTA!!!mikas kirjoitti:kuriton kirjoitti:Minä kyllä teen joskus erittäin pikaisia päätöksiä, ja mietin sitten erittäin pitkään ja hartaasti jälkeen päin, että menipä huolella taasen päin veetä.mikas kirjoitti: Töööt !! Väärin. Teen erittäin pikaisia päätöksiä, mutta vasta mietittyäni niitä erittäin pitkään, hartaasti, ja huolella.![]()
![]()
![]()
![]()
Ite oon päättänyt toteuttaa eläväni onnellisena Noksu N80:n kanssa vielä hyvän matkaa
Herää. Oot nähny iPhonen.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Oon myös lukenut siitä....jaksan odottaa seuraavaa iPuhelin-sukupolvea ja 3G.tä ja pikselisempää kameraa ja kokemuksia kaikista uutukaisen pikku vioista. No joo, onhan se aikamoinen luomus, mutta kattellaanmikas kirjoitti: Byrlyrlyrlyrlyrrrh!!
-
mikastus
Ymmärrän, tuo lienee viisautta.amanita kirjoitti:Oon myös lukenut siitä....jaksan odottaa seuraavaa iPuhelin-sukupolvea ja 3G.tä ja pikselisempää kameraa ja kokemuksia kaikista uutukaisen pikku vioista. No joo, onhan se aikamoinen luomus, mutta kattellaanmikas kirjoitti: Byrlyrlyrlyrlyrrrh!!
-
amanita
- Ylläpitäjä
Hyvä pohjoinen ystäväni (?), se ON viisautta 8)mikas kirjoitti:Ymmärrän, tuo lienee viisautta.amanita kirjoitti:Oon myös lukenut siitä....jaksan odottaa seuraavaa iPuhelin-sukupolvea ja 3G.tä ja pikselisempää kameraa ja kokemuksia kaikista uutukaisen pikku vioista. No joo, onhan se aikamoinen luomus, mutta kattellaanmikas kirjoitti: Byrlyrlyrlyrlyrrrh!!
-
mikastus
En nyt ala tässä määrittelemään viisautta. Itse pidän yleensä parempana sen jos joku muu määrittelee kommenttieni viisauden kuin että teen sen itse.amanita kirjoitti:Hyvä pohjoinen ystäväni, se ON viisautta 8)mikas kirjoitti:Ymmärrän, tuo lienee viisautta.amanita kirjoitti:Oon myös lukenut siitä....jaksan odottaa seuraavaa iPuhelin-sukupolvea ja 3G.tä ja pikselisempää kameraa ja kokemuksia kaikista uutukaisen pikku vioista. No joo, onhan se aikamoinen luomus, mutta kattellaanmikas kirjoitti: Byrlyrlyrlyrlyrrrh!!
-
amanita
- Ylläpitäjä
Ne väittää, että kukas sen kissan hännän nostaa jos ei katti ite. Minä oon siihen sitten uskonut!mikas kirjoitti: En nyt ala tässä määrittelemään viisautta. Itse pidän yleensä parempana sen jos joku muu määrittelee kommenttieni viisauden kuin että teen sen itse.
-
mikastus
Huomaan että et suuttunut. Sepä nostaakin viisautesi määrää entisestään. Älykkyydestä en uskalla edes puhuakaan. Teen nyt lyhyen kumarruksen suuntaasi silkasta kunnioituksesta, mutta nälviminen saattaa silti jatkua.amanita kirjoitti:Ne väittää, että kukas sen kissan hännän nostaa jos ei katti ite. Minä oon siihen sitten uskonut!mikas kirjoitti: En nyt ala tässä määrittelemään viisautta. Itse pidän yleensä parempana sen jos joku muu määrittelee kommenttieni viisauden kuin että teen sen itse.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Hui hai, mistäs olisin ymmärtänyt suuttua?mikas kirjoitti:Huomaan että et suuttunut. Sepä nostaakin viisautesi määrää entisestään. Älykkyydestä en uskalla edes puhuakaan. Teen nyt lyhyen kumarruksen suuntaasi silkasta kunnioituksesta, mutta nälviminen saattaa silti jatkua.
Nälvimisen jatkumosta pidetään tiukasti kiinni!
-
mikastus
Hienoa, että on ymmärrys, että ei ole ymmärrystä. Tämmöistä en ollut ymmärtänyt olevan olevankaan.amanita kirjoitti:Hui hai, mistäs olisin ymmärtänyt suuttua?mikas kirjoitti:Huomaan että et suuttunut. Sepä nostaakin viisautesi määrää entisestään. Älykkyydestä en uskalla edes puhuakaan. Teen nyt lyhyen kumarruksen suuntaasi silkasta kunnioituksesta, mutta nälviminen saattaa silti jatkua.![]()
Nälvimisen jatkumosta pidetään tiukasti kiinni!
-
amanita
- Ylläpitäjä
Ymmärryksen puutteen ymmärrys saattaa olla ymmärryksen ylimmäinen ymmärrys? 8)mikas kirjoitti: Hienoa, että on ymmärrys, että ei ole ymmärrystä. Tämmöistä en ollut ymmärtänyt olevan olevankaan.
-
mikastus
Saatto mennä multa vähän yli, mutta koska näin on, niin kai tajusin jotain. Siis jos ymmärsin mitään.amanita kirjoitti:Ymmärryksen puutteen ymmärrys saattaa olla ymmärryksen ylimmäinen ymmärrys? 8)mikas kirjoitti: Hienoa, että on ymmärrys, että ei ole ymmärrystä. Tämmöistä en ollut ymmärtänyt olevan olevankaan.
Anteeks, anteeks: lopetan kukkoiluni hetkeksi, joka on siis minuutti tai vuorokausi - ehkä parikin.
-
amanita
- Ylläpitäjä
Veikkaisin ensimmäistä vaihtoehtoa..... 8)mikas kirjoitti:Saatto mennä multa vähän yli, mutta koska näin on, niin kai tajusin jotain. Siis jos ymmärsin mitään.amanita kirjoitti:Ymmärryksen puutteen ymmärrys saattaa olla ymmärryksen ylimmäinen ymmärrys? 8)mikas kirjoitti: Hienoa, että on ymmärrys, että ei ole ymmärrystä. Tämmöistä en ollut ymmärtänyt olevan olevankaan.
Anteeks, anteeks: lopetan kukkoiluni hetkeksi, joka on siis minuutti tai vuorokausi - ehkä parikin.
-
kuriton
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Sulla onkin todella hyvä Noksu. Mulla muutamia vuosia huonompi kovia kokenut kans nokialainen, jossa netti jumii, ja joskus jää sitten kurittomana pyörimäänamanita kirjoitti: Ite oon päättänyt toteuttaa eläväni onnellisena Noksu N80:n kanssa vielä hyvän matkaa
Että katsotaan vuoden loppuun, päätöstä ei saatu vielä vietyä käytäntöön
Sittenhän nuo mahdolliset viatkin jo tiedossa ... mutta hyvälle näyttää 8)
-
disko
Viesti Kirjoittaja disko »
http://www.youtube.com/watch?v=Z4Y4keqTV6w
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Nauru on tarttuvaa.disko kirjoitti:Jokapäiväiset vatsalihasharjoitukset hoituvat tänään mainiosti seuraavan klipin tahdissa (hauskuus alkaa parin minsan kohdalla)...
http://www.youtube.com/watch?v=Z4Y4keqTV6w
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
(Nyt se tarttuu tietenkin huomenna ihan piruuttaan, kun menin omaa flunssattomuutta ylistämään)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
tsip
-
Aries
-
kuriton
-
Erño
-
aletheia
Gigan muisti!!
Viesti Kirjoittaja aletheia »
*hehkt, hehkt*
-
kuriton
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka