Sitä on varmaan syytä kysyä noilta omputtarilta, jahka ilmaantuvat paikalle.Salamijakk kirjoitti:Enks mä sitte muka oo kaunis, tä? ja Pox
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Salamijakk kirjoitti:Enks mä sitte muka oo kaunis, tä? ja Pox
Viesti Kirjoittaja sipulinaama »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Tyypit, joiden voi olettaa pystyvän suojelemaan perhettään vihollisilta, ovat olleet evoluution lisääntymistaistelussa vahvoilla — saaneet ns. pesää ja päässeet ns. pukille. Tuon kuvan hepulla on selvästi valmiudet kunnossa.Sarjatuli kirjoitti:Pakkohan teitä on kuvalla kiusata. Käyttäkää vaikka lasten peloittelemiseen..![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Jotenkin tuossa kuvassa sun kädet näyttää luonnottoman suurilta muuhun kroppaan nähdenSarjatuli kirjoitti:Pakkohan teitä on kuvalla kiusata. Käyttäkää vaikka lasten peloittelemiseen..![]()
KUVA
Viesti Kirjoittaja Alix »
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Evoluution aikajanan mukaan eihän tässä kovinkaan pitkä aika ole kuin isoisoisoisäni tippu puusta..Erño kirjoitti:Jotenkin tuossa kuvassa sun kädet näyttää luonnottoman suurilta muuhun kroppaan nähdenSarjatuli kirjoitti:Pakkohan teitä on kuvalla kiusata. Käyttäkää vaikka lasten peloittelemiseen..![]()
KUVA![]()
Eli tavallaan pelottava, juu-u.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Aika hienoja kuvia sulla tuollaAlix kirjoitti:Siinä on silmillenne kärsittävää:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=- ... d=76190952
Viesti Kirjoittaja Alix »
Kiitti!Anniel kirjoitti:Aika hienoja kuvia sulla tuollaAlix kirjoitti:Siinä on silmillenne kärsittävää:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=- ... d=76190952
Arvaan et tykkäät kissoista ja lentokoneista
Viesti Kirjoittaja J4n1 »
Viesti Kirjoittaja Erño »
No ole onellinen että olet gorilla. Minä sain gibbonin kropanSarjatuli kirjoitti:Evoluution aikajanan mukaan eihän tässä kovinkaan pitkä aika ole kuin isoisoisoisäni tippu puusta..Erño kirjoitti:Jotenkin tuossa kuvassa sun kädet näyttää luonnottoman suurilta muuhun kroppaan nähdenSarjatuli kirjoitti:Pakkohan teitä on kuvalla kiusata. Käyttäkää vaikka lasten peloittelemiseen..![]()
KUVA![]()
Eli tavallaan pelottava, juu-u.![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Akseli Kartaani »
Kateeksi käy..Erño kirjoitti:No ole onellinen että olet gorilla. Minä sain gibbonin kropanSarjatuli kirjoitti:Evoluution aikajanan mukaan eihän tässä kovinkaan pitkä aika ole kuin isoisoisoisäni tippu puusta..![]()
![]()
![]()
Tai olishan voinu huonompikin tuuri käydä ja saada nenäapinan piirteitä
Viesti Kirjoittaja Lare »
Itse uskon päinvastaiseen teoriaan: Kun maanviljelys keksittiin, tosimiehet läksivät kuitenkin vuorille metsästämään, jyväjussit jäivät kylille naisten keskeen. Kun keväällä metsästäjät palasivat, oli paljon pyöreävatsaisia neitosia kylällä. Siksi meissä on niin vähän raadollisuutta. Samaa tapahtunee nytkin. YK-miestenkin vaimoista tiedän pari tarinaa - mies Golanin kukkoloilla, naapurin mies onnen kukkuloilla. Uskoni on niin vahva teoriani, että aloin harjoittelemaan balettia. Olen muutenkin hieman varoivaista sorttia ja luonnostaan varpaillani. 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Tyypit, joiden voi olettaa pystyvän suojelemaan perhettään vihollisilta, ovat olleet evoluution lisääntymistaistelussa vahvoilla — saaneet ns. pesää ja päässeet ns. pukille. Tuon kuvan hepulla on selvästi valmiudet kunnossa.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Gibbonin kroppa se vasta harmittaisikin. Jos pitäisi saada apinan kroppa niin olisi edes laji, jolla on häntä.Erño kirjoitti:No ole onellinen että olet gorilla. Minä sain gibbonin kropan![]()
Viesti Kirjoittaja Lare »
Hmmm. Salaisissa haaveissani olen punap*rsepaviaani. Naaras. Ja uroot juoksee perässä, minä hehkuen karkuun. "Ei punaisia päin" olisi mielilauseeni.Teppo Tulppu kirjoitti:Gibbonin kroppa se vasta harmittaisikin. Jos pitäisi saada apinan kroppa niin olisi edes laji, jolla on häntä.Erño kirjoitti:No ole onellinen että olet gorilla. Minä sain gibbonin kropan![]()
Viesti Kirjoittaja dogmulder »