Kuka tuo on?Harkoosi kirjoitti: Elämä hymyilee
Hehkutustopic 3
-
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Eli roskiksessa on n. 3500 kuvaa?Tauvo kirjoitti:Reilu 3500 kuvatiedostoa oli sekaisin "pötköissä". Nyt ei ole enää ja turhat on roskissa.
-
Viesti Kirjoittaja arttula »

Kattellaan ja testaillaan...
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minä olen tajunnut sen sinun suhteen jo kauan aikaa sitten.Erño kirjoitti:Salilla kaverin kanssa hoksattiin taas että olemme meleko pöljiä.
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
Mun paketti lähti viime viikon keskiviikkoiltana, saapui Suomeen toissailtana (4 arkipäivää), ja löysi Ouluun ja ovelle äsken. Ihan ok odotteluaika mielestäni tässä tapauksessa.K_Kolja kirjoitti:Parcelforcen ongelmana on ilmeisesti Tanskan hubi, josta lähtee kuorma Suomeen noin kerran viikossa. Vähän tuurista kiinni, että kuinka jatkoyhteys sieltä onnistuu. Itsellä viimeisin paketti makasi Tanskassa neljä päivää. Sinne se oli tullut Briteistä yön yli ja Tanskasta Suomeen taas kesti kaks päivää. Nuo oli siis arkipäiviä, eli hieman hermostuksen puolelle meni odottelu.
Muoks: Lisähehkutusta vielä siitä, että vaikka nämä oli merkitty ex-demoksi, ovat Cuben paketissa oleva varaosasetti ja vain takakiekkoa on käytetty paikallaan. Mukana on vielä ylimääräinen tarrasetti varalle, niin saatan nyppiä nuo kiinni olevat pois että istuu paremmin mun pyörään.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Samassa veneessä - ketään nimeltä mainitsematta ja sormella osoittamatta! 8)Thoth kirjoitti:Minä olen tajunnut sen sinun suhteen jo kauan aikaa sitten.Erño kirjoitti:Salilla kaverin kanssa hoksattiin taas että olemme meleko pöljiä.
Lisätääs tämä - ehkä tämä jossain onkin jo ollut, mutta:
http://wonder-tonic.com/geocitiesizer/c ... 8a946c0927
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Nopeampi kuin meidän lankanetti.hatey kirjoitti:Olen kytkeytyneenä interwebbiin wifimokkulalla täällä korvessa.Ihme homma, täällä on 3G.

-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Eikö sitä saa nopeammaksi? Monellakin firmalla tarjous nyt, että maksimi nopeus 2v sopparilla 39,90 yms.tuomaril kirjoitti:Nopeampi kuin meidän lankanetti.hatey kirjoitti:Olen kytkeytyneenä interwebbiin wifimokkulalla täällä korvessa.Ihme homma, täällä on 3G.
-
Meillä on vielä kesään asti voimassa Saunalahden soppari 8/1 yhteydestä. Sen jälkeen voi ehkä harkita 4G-nettiä. Ainoa miinus on noissa se että noissa on yleensä jokin tiedonsiirto rajoitus. Minä haluan käyttää tiedonsiirtomäärältään rajatonta nettiä, koska välillä tulee ladattua montakin esim. iPhonen firmistä netistä. Nuo firmiksethän ovat n. 600 megaa per kappale.M.P.T kirjoitti:Eikö sitä saa nopeammaksi? Monellakin firmalla tarjous nyt, että maksimi nopeus 2v sopparilla 39,90 yms.tuomaril kirjoitti:Nopeampi kuin meidän lankanetti.hatey kirjoitti:Olen kytkeytyneenä interwebbiin wifimokkulalla täällä korvessa.Ihme homma, täällä on 3G.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Eli adsl liittymä maksiminopeudella. Minulla on 24 kun nopeampaa ei tarjota. Soneralla olen jatkanut tuota tarjousta aina kun tarjoavat. 39,90 voi olla kallis, mutta aina lanka voittaa jonkun mokkula kötöstyksen. Niiden nopeus ei todellakaan riitä täällä.tuomaril kirjoitti:Meillä on vielä kesään asti voimassa Saunalahden soppari 8/1 yhteydestä. Sen jälkeen voi ehkä harkita 4G-nettiä. Ainoa miinus on noissa se että noissa on yleensä jokin tiedonsiirto rajoitus. Minä haluan käyttää tiedonsiirtomäärältään rajatonta nettiä, koska välillä tulee ladattua montakin esim. iPhonen firmistä netistä. Nuo firmiksethän ovat n. 600 megaa per kappale.
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Älä ihmeessä hanki kotiin mokkulaa, jos lankanetti on saatavilla.tuomaril kirjoitti:Meillä on vielä kesään asti voimassa Saunalahden soppari 8/1 yhteydestä. Sen jälkeen voi ehkä harkita 4G-nettiä. Ainoa miinus on noissa se että noissa on yleensä jokin tiedonsiirto rajoitus. Minä haluan käyttää tiedonsiirtomäärältään rajatonta nettiä, koska välillä tulee ladattua montakin esim. iPhonen firmistä netistä. Nuo firmiksethän ovat n. 600 megaa per kappale.M.P.T kirjoitti:Eikö sitä saa nopeammaksi? Monellakin firmalla tarjous nyt, että maksimi nopeus 2v sopparilla 39,90 yms.tuomaril kirjoitti:Nopeampi kuin meidän lankanetti.hatey kirjoitti:Olen kytkeytyneenä interwebbiin wifimokkulalla täällä korvessa.Ihme homma, täällä on 3G.
-
Ainakin nopeampi tähän tilalle on pakko saada. Varsinkin kun pikkuveli nörää kokoajan PS3:lla jotain pelejä netissä, niin tuppaa netti hidastumaan.iPadi kirjoitti:Älä ihmeessä hanki kotiin mokkulaa, jos lankanetti on saatavilla.
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
No osta vaikka Elisa Viihde 100/5 nopeus 40€ kuussa. Nykyään ei edes pätki nettiyhteys. Nii ja siihin saa myös sen 5TB tilaa tallentaa tv:stä.tuomaril kirjoitti:Ainakin nopeampi tähän tilalle on pakko saada. Varsinkin kun pikkuveli nörää kokoajan PS3:lla jotain pelejä netissä, niin tuppaa netti hidastumaan.iPadi kirjoitti:Älä ihmeessä hanki kotiin mokkulaa, jos lankanetti on saatavilla.
-
Saa nähdä mitä isukki sanoo. Ei meillä kyllä ole tuolle Viihteelle käyttöä, koska löytyy kuitenkin teran tallentava digiboksi ja tuo Samsungin 3D-telkkari.iPadi kirjoitti:No osta vaikka Elisa Viihde 100/5 nopeus 40€ kuussa. Nykyään ei edes pätki nettiyhteys.tuomaril kirjoitti:Ainakin nopeampi tähän tilalle on pakko saada. Varsinkin kun pikkuveli nörää kokoajan PS3:lla jotain pelejä netissä, niin tuppaa netti hidastumaan.iPadi kirjoitti:Älä ihmeessä hanki kotiin mokkulaa, jos lankanetti on saatavilla.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Meillä Soneran 24/1, joka käytännössä on 13/0,75, eli tuo uploadilla vie kyllä voiton. Luulisi, että 24-megainen riittää, mutta kun laittaa Soneran oman koti-tv-boksin päälle, niin johan alkaa netti nykiä - eli käytännön 13 megaa ei riitä kunnolla. Siihen on kuitenkin tyytyminen, sillä tähän taloon ei Soneralta nopeampaa saa, ja muilta operaattoreilta ei sitäkään - kilpailua ei siis ole tässä kohtaa.M.P.T kirjoitti:Eikö sitä saa nopeammaksi? Monellakin firmalla tarjous nyt, että maksimi nopeus 2v sopparilla 39,90 yms.tuomaril kirjoitti:Nopeampi kuin meidän lankanetti.hatey kirjoitti:Olen kytkeytyneenä interwebbiin wifimokkulalla täällä korvessa.Ihme homma, täällä on 3G.
-
Viesti Kirjoittaja TId »
-
Viesti Kirjoittaja iDock »
Samaa ongelmaa on myös täällä.arisel kirjoitti:Meillä Soneran 24/1, joka käytännössä on 13/0,75, eli tuo uploadilla vie kyllä voiton. Luulisi, että 24-megainen riittää, mutta kun laittaa Soneran oman koti-tv-boksin päälle, niin johan alkaa netti nykiä - eli käytännön 13 megaa ei riitä kunnolla. Siihen on kuitenkin tyytyminen, sillä tähän taloon ei Soneralta nopeampaa saa, ja muilta operaattoreilta ei sitäkään - kilpailua ei siis ole tässä kohtaa.M.P.T kirjoitti:Eikö sitä saa nopeammaksi? Monellakin firmalla tarjous nyt, että maksimi nopeus 2v sopparilla 39,90 yms.tuomaril kirjoitti:Nopeampi kuin meidän lankanetti.hatey kirjoitti:Olen kytkeytyneenä interwebbiin wifimokkulalla täällä korvessa.Ihme homma, täällä on 3G.
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Viesti Kirjoittaja TR8 »

-
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Onnea. Tästä se elämä alkaa...TR8 kirjoitti:Kaipa sietää vähän hehkuttaa sitä, että ylioppilaskirjotukset ovat nyt ohiTänään voisi vähän juhlistaa sitä.

-
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Kiitostavinouma kirjoitti:Onnea. Tästä se elämä alkaa...TR8 kirjoitti:Kaipa sietää vähän hehkuttaa sitä, että ylioppilaskirjotukset ovat nyt ohiTänään voisi vähän juhlistaa sitä.

- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka