kuriton kirjoitti:darthmother kirjoitti:OT: Omistaja on ruåtsissa, koiransa kotona, olin töissä, saavuin kotiin,

tuhottu niin päivänkakkaran kaikki että sain ihan mielipuolisen raivarin ja huusin niin..
OT: No voih! Mutta yritä ymmärtää, maksatat laskun sitten niitten omistajalla, mutta elä pura kiukkuas kuitenkaan niihin koiriin enää, ethän?
Jäikös sulla nyt tatskat mitenkin pahasti siellä kesken?
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
OT: Se oli primitiivireaktio eli refleksi ja primaalikarjuntaa, mitkä olen kyennyt jo hillitsemään. Juitsu on nyt kuitenkin siinä että tuo tuhovimma on saatava loppumaan.
Kaikesta EI selviä rahalla, Esim äitini lapsuudenkodista perinnöksi saatu kipsipatsas, millä oli tunnearvoa ja mihin liittyi myös liikuttava tarina on syömälä syöty, eikä tule koskaan takaisin.
digijärkkäri on pureskeltu irvokkaan näköiseksi, puukoristeita kaluttu, nahkatakki revitty, saapasrasvat syöty kierrekorkkisesta purkista (siististi avattu)

YM. Tällaista pitäisi vaan ymmärtää? ja hyväksyä aivottomien olentojen kolttoset? Olen pyytänyt notta siippa kouluttaisi herranterttunsa, mutta tässä se taas nähtiin
Kissat on kivoja ja terveellisiä ihmiselle, kaikissa kodeissa pitäisi olla kissa, kissat kehrää ja nukkuu ja syä ja paskantaa ja ovat muutenkin ihmisiksi

Edit: Ja tatuoinnit on aina kesken