![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
..jotain pientä meitin mussukalle !darthmother kirjoitti:...nautin kahvia
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Huomenta!Mikael K. kirjoitti:Täällä on kylmä kuin Siperiassa ja syanidi kirvelee vieläkin silmissä. Eiköhän tämä kahvilla parane.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Tais olla 15. Kiitoksia sydänmurusistakuriton kirjoitti: ..jotain pientä meitin mussukalle !![]()
[img]Tunnustuksia.jpg[img]
Edit: hmmm.. olikos tää nyt sitte jo viikko 14 vai 15?
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Huomenta! Nyt oikein tarkkaan mittaria luettuani ulkona on -7C°. Se vain tuntui kylmältä, kun kävin laittamassa autoon lämmityspiuhan kiinni. No, kohta sillä kaiketi uskaltaa lähteä liikkeelle.kuriton kirjoitti:Huomenta!Mikael K. kirjoitti:Täällä on kylmä kuin Siperiassa ja syanidi kirvelee vieläkin silmissä. Eiköhän tämä kahvilla parane.Onkos teillä miten paljon pakkasta? Täällä meillä on enää vaivaset 14, eilen oli aamulla 26.
Mää juonkin nyt vaan teetä!Lihapipo kirjoitti:Mitäs tämä tämmöinen seurustelu meinaa? Nyt piretään suu kiinni, ja juaraan kahvia! Huligaanit täällä vaan...Tullaan tänne tolla lailla melskaamaan...Isän kädestä...Ei silloin kun minä...Linnaan vaan...
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja filosofi »
Kumarrukkos vähän lähemmäks tätä klasia.. Siinä sulle hempeilystä!Lihapipo kirjoitti:Antaa nyt tämän kerran olla sitten tällainen vapaamielinen moraalittomuus, kun noin nätisti pyydetään useammaltakin taholta...Ei se silti...Laitimmainen...Armeijassakin...Käytöstavat...Hempeilyä...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Mikael K. kirjoitti:Ensiksi päiväkahvit ja sitten käväisin taidenäyttelyssä mukavassa seurassa. Olen aivan tajuttomana. Edelfeltin Virginie sai haukkomaan henkeä. Toivunko tästä koskaan?
Nyt on märkä olo mutta olen vieläkin toisaalla...amanita kirjoitti:Mikael K. kirjoitti:Ensiksi päiväkahvit ja sitten käväisin taidenäyttelyssä mukavassa seurassa. Olen aivan tajuttomana. Edelfeltin Virginie sai haukkomaan henkeä. Toivunko tästä koskaan?
Ensiapua:
Onhan tuo neito niin kutsuvan suloinen, että saattaa naisihminenkin tajuta reaktiosi. Saihan tuo kujeilija kai taiteilijankin tolaltaan.