Anniel kirjoitti:Niin mietin vaan että miten se niiden toistensa seuraaminen käytönnössä tapahtuu ja missä vaiheessa ne huomais että tässä puuhassa on jotain kalaisaa?
No eiköhän ne sen honaa viimeistään silloin kun postaavat toisiaan silimät puukonpäätä pitkällä.
Mutta mitä se on tuo kalaisa puuha?
Anniel kirjoitti:Niin mietin vaan että miten se niiden toistensa seuraaminen käytönnössä tapahtuu ja missä vaiheessa ne huomais että tässä puuhassa on jotain kalaisaa?
No eiköhän ne sen honaa viimeistään silloin kun postaavat toisiaan silimät puukonpäätä pitkällä.
Mutta mitä se on tuo kalaisa puuha?
Kesä-/talviaika, missähän ajassa tämän foorumin kello mahtaa olla kun kaikki uusimmat viestit näyttäisivät kirjoitetun tunnin päästä tulevaisuudessa, vai olisiko täällä pohjoisessa kello eri ajassa? Kello on nyt Oulussa 16:42
Viimeksi muokannut PenaM, 1.11.2010 klo 16.42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PenaM kirjoitti:Kesä-/talviaika, missähän ajassa tämän foorumin kello mahtaa olla kun kaikki uusimmat viestit näyttäisivät kirjoitetun tunnin päästä tulevaisuudessa, vai olisiko täällä pohjoisessa kello eri ajassa?
Homppu on aina aikaansa edellä Käy kurkkaamassa omista asetuksistasi kesäaika pois päältä..
PenaM kirjoitti:Kesä-/talviaika, missähän ajassa tämän foorumin kello mahtaa olla kun kaikki uusimmat viestit näyttäisivät kirjoitetun tunnin päästä tulevaisuudessa, vai olisiko täällä pohjoisessa kello eri ajassa? Kello on nyt Oulussa 16:42
Mistä saisi nosto-oven autotalliin alle 1000€ ? Halvin tarjous on ollut 999€ Tuntuu, että yleensä hinnat pyörii 1500-2000€ hinnoissa, vaikka hakisin oven itse? käytettyjäkään ei juuri ole tarjolla missään, mutta pidän silmät auki.
Täälläkin olevista kysymyksistä lähes kaikkiin saa vastauksen Googlella. Siis onhan tässä se pointti, että asioita voidaan pohtia tietoa laajentavasti ja eri näkökohdista.
Olen ollut Tarja Halosen vieressä ja nähnyt, kuinka lyhyt Tarja on (tätä ei löydy Googlesta). Prinsessa Victoria oli Tarjan vieressä vain hieman pitempi, kuin Tarja (maikkarin uutisissa). Yleinen käsitys johtajistahan on, että he ovat pitkiä, mutta tämä ei taida pitääkään paikkaansa? Ja vaikuttaako television kuva jotenkin tähän pituusasiaan?
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
Salamijakk kirjoitti:No perttana, eikö mikään tieto ole enää Googlen tavoittamattomissa?
On. Kookle ei kerro mitään Salamijakkista. Valitettavasti.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Onko normaalia, että numeronsiirrossa Elisalta Saunalahdelle menee kuukausi? Kävin viime viikolla Sellossa isäni kanssa sopimassa hänelle Saunalahden kytkypaketin (Nokia N8 ja Norppa+ sekä 1 MB mobiililaajakaista). Puhelimia ei tuolloin ollut fyysisesti saatavilla, myyjä sanoi parisen viikkoa menevän ennen uutta N8 erää. No, isäni allekirjoitti sopimuksen (minkä minä tarkistin tietenkin. Vähän epäilyttää että osaako vanhus huipputeknistä kosketusnäyttöluuria käyttää mutta omapa on valintansa ). Tänään isäni sitten sai Saunalahdelta tekstiviestin, missä kerrottiin numeron siirtyvän ja liittymän avautuvan Saunalahdelle 3.12. Voiko tässä mennä oikeasti kuukausi? Johtuuko se N8 saatavuudesta kenties, itse en muuta syytä keksi
Early 2015 Macbook Pro 13" (2.9 gHz Intel Core i5, 512gb, 8gb ram), macOS 11.6 Big Sur. iPhone 12 Mini (128 gb) & Apple Watch S7 (41mm SG).
Työkaveri osti joskus reilusti yli kuukausi sitten iPhone nelosen Soneran kytkyllä, ja tuossa muutamia päiviä sitten avautui liittymä. Tiedä oikein mikä siinä maksaa.
Anniel kirjoitti:Mikä mättää Youtubessa kun en pysty luomaan tiliä? Kun klikkaan tuosta hyväksy ehdot napista niin mitään ei tapahtu. http://www.youtube.com/create_account?next=
Ne selvästi vihaa sua siellä
Hengissäpysyminen on helppoa, vain eläminen on vaikeaa...
Anniel kirjoitti:Mikä mättää Youtubessa kun en pysty luomaan tiliä? Kun klikkaan tuosta hyväksy ehdot napista niin mitään ei tapahtu. http://www.youtube.com/create_account?next=
Ne selvästi vihaa sua siellä
Tai sitten asiakasta jolle toi tili pitäis saada tehtyä, kauheen kiva...
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
Salamijakk kirjoitti:Täälläkin olevista kysymyksistä lähes kaikkiin saa vastauksen Googlella. Siis onhan tässä se pointti, että asioita voidaan pohtia tietoa laajentavasti ja eri näkökohdista.
Ei google kerro juuri mitään, jos kyse on hintatiedoista ja monta muutakin kysymystä täällä on moni esittänyt mitä googlella ei löydy. Itse olen hakenut omassa kysymyksessäni jokaisen löytämäni oviliikkeen osoitteet ja laittanut tarjouspyynnöt. Kun ei irtoa alle tonnin niin ei irtoa, mutta moni on ostanut näitä ovia naurettavan halvalla. Kiinalaisia ovia on, mutta kukaan ei suostu niitä minulle tarjoamaan saati hintaa kertomaan.
Viimeksi muokannut M.P.T, 2.11.2010 klo 16.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.