Osaan kyllä "Hätzii-ohjeen", jotta puukolla purkki auki, lusikkahaarukka yhdistelmä käteen ja lapiomaan purkin sisältöä. Kuksasta punkkua palan painikkeeksi.
Josko löytyisi hieman monipuolisempi vinkki, saisi se olla vähän vaikeampikin.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Ja tuon minä tahtoisin nähdä!amanita kirjoitti:Osaan kyllä "Hätzii-ohjeen", jotta puukolla purkki auki,--.
Osaan OHJEEN, en sanonutkaan osaavani puukottaa purkkia. Pöllö!Jamac kirjoitti:Ja tuon minä tahtoisin nähdä!amanita kirjoitti:Osaan kyllä "Hätzii-ohjeen", jotta puukolla purkki auki,--.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Minäkin osaan rakentaa kuuraketin!amanita kirjoitti:Osaan OHJEEN, en sanonutkaan osaavani puukottaa purkkia. Pöllö!Jamac kirjoitti:Ja tuon minä tahtoisin nähdä!amanita kirjoitti:Osaan kyllä "Hätzii-ohjeen", jotta puukolla purkki auki,--.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Menikö emäntä sen Volvon mukana, vai mikä laittaa itse paistamaan?Carde kirjoitti:Pottumuusia ja paistoin kalaa kaveriksi sille.
Viesti Kirjoittaja Carde »
Voi kun olisikin mennyt samalla vainokin, vaikka kaupantekiäisinä, olisin voinut laskea volvon hintaakin tuosta hyvästä. Mutta ei onnistunut.KunkkuJ kirjoitti:Menikö emäntä sen Volvon mukana, vai mikä laittaa itse paistamaan?Carde kirjoitti:Pottumuusia ja paistoin kalaa kaveriksi sille.