Ei vaan Kovalainen:Macco kirjoitti:Häkkinen: sä ajat siihen mutkaan...
Räikkönen: me ajetaan siihen mutkaan...
Kovalainen: mä ajan siihen mutkaan...
Mä ajan siihen ekaan mutkaan ja sä tartut siihen etuspoileriin.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Ei vaan Kovalainen:Macco kirjoitti:Häkkinen: sä ajat siihen mutkaan...
Viesti Kirjoittaja hatey »
"Roud vas veri slipperi, pat reis vas guud"Lare kirjoitti:Ei vaan Kovalainen:Macco kirjoitti:Häkkinen: sä ajat siihen mutkaan...
Viesti Kirjoittaja Macco »
Älytöntähän se on, mutta tutkimusten mukaan prosenttien lyöminen ruutuun kasvattaa uskottavuutta ja mainoksen tehoa huomattavasti. Siksi niitä siihen laitetaan.hatey kirjoitti:Onko mainostajien mielestä ihmiset idiootteja? Ainakin meikkimainokset on kohdennettu aivottomille, enkä saata uskoa että jokainen nainen (ja jokku rokkihemmot) olisi idiootteja.
Shampoot sisältää hiussementtiä, joka korjaa vaurioituneen hiussementin ja saa hiukset näyttämään 30% kiiltävimmiltä ja ripsiväri tuuheuttaa ripsiä 75% ja pidentää niitä 40%
AAAAGH!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kun töissä joutuu pääsääntöisesti käyttämään yksinkertaista englantia, niin satunnaisen suomalaisen haastattelijan edessä ne sanat vain menevät samaa rataa, vaikka kieli vaihtuu...amanita kirjoitti:Olen niin todella ärsyyntynyt yleisesti käytettyyn ilmaisuun "jos sä teet niin ja niin...." ! Varsinkin urheilijat käyttävät tuota mainitsemaani ilmaisua. Minä vänkään aina mielessäni, että en varmana tee niin.![]()
Minne on kadonnut "jos tehdään niin ja näin" ?(Olikos toi passiivin preesens? )
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hah, mitä tuo nyt on? Osta näitä pillereitä ja laihdut kaksi kiloa viikossa! Ja käytä tätä kultaakin kalliimpaa ryppyrasvaa, niin näytät aina teini-ikäiseltä! Syö näitä tohtori tölösen pillereitä ja kaikki sairaudet paranevat. Jos tällaisesta mainonnasta voi mitään päätellä, näitä "idiootteja" on miljoonittain. Mikähän siinä muuten on, että maailman lihavin kansa syö eniten laihdutuspillereitä ja lihoo aina vaan?hatey kirjoitti:Onko mainostajien mielestä ihmiset idiootteja? Ainakin meikkimainokset on kohdennettu aivottomille, enkä saata uskoa että jokainen nainen (ja jokku rokkihemmot) olisi idiootteja.
Shampoot sisältää hiussementtiä, joka korjaa vaurioituneen hiussementin ja saa hiukset näyttämään 30% kiiltävimmiltä ja ripsiväri tuuheuttaa ripsiä 75% ja pidentää niitä 40%
AAAAGH!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Uskoisin että mainostajien mielestä riittävän suuri osa ihmisistä on idiootteja - kaikillehan ei tarvitse myydä, riittää että myyntiä pystytään lisäämään mainoksen tilanneen yrityksen toivomalla tavalla.Macco kirjoitti:Älytöntähän se on, mutta tutkimusten mukaan prosenttien lyöminen ruutuun kasvattaa uskottavuutta ja mainoksen tehoa huomattavasti. Siksi niitä siihen laitetaan.hatey kirjoitti:Onko mainostajien mielestä ihmiset idiootteja? Ainakin meikkimainokset on kohdennettu aivottomille, enkä saata uskoa että jokainen nainen (ja jokku rokkihemmot) olisi idiootteja.
AAAAGH!
Näissähän on se vaara, että toimi ne pillerit tai ei, niin monelle ne ovat lupa jättää oikea työ oman kropan hoidossa sikseen, kun luotetaan siihen, että pillerit hoitavat homman.KunkkuJ kirjoitti:Mikähän siinä muuten on, että maailman lihavin kansa syö eniten laihdutuspillereitä ja lihoo aina vaan?
Näin se taitaa olla. "Parhaita" nämä "30% enemmän tehoa/sisältöä/...". Verrattuna mihin?Macco kirjoitti:Älytöntähän se on, mutta tutkimusten mukaan prosenttien lyöminen ruutuun kasvattaa uskottavuutta ja mainoksen tehoa huomattavasti. Siksi niitä siihen laitetaan.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Aries »
"samting keim ap tu te timos ääs"hatey kirjoitti:"Roud vas veri slipperi, pat reis vas guud"Lare kirjoitti:Ei vaan Kovalainen:Macco kirjoitti:Häkkinen: sä ajat siihen mutkaan...
Ei se ollut julkinen performanse, pelkästään koiralle. Palaute oli sen verran selkeää, etten tällä konseptilla etene, keksin kyllä muuta. Kyllä mustakin vielä julkkis tulee. Ehkäpä BB-talon eka Mäkisti?hatey kirjoitti:^ kannattaisiko hillitä julkisia performansseja?
Ei onnistu, siellä on jo ollut sellaisia...Lare kirjoitti:Kyllä mustakin vielä julkkis tulee. Ehkäpä BB-talon eka Mäkisti?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kerro lisää!Macco kirjoitti:Ei onnistu, siellä on jo ollut sellaisia...Lare kirjoitti:Kyllä mustakin vielä julkkis tulee. Ehkäpä BB-talon eka Mäkisti?
No nää jotka tiedetään, Kovalaisen Jenni ja Grönblomin Andreas. Ainaski. Tosin Andreaksesta en ole satavarma, mutta näin muistan lukeneeni.amanita kirjoitti:Kerro lisää!Macco kirjoitti:Ei onnistu, siellä on jo ollut sellaisia...Lare kirjoitti:Kyllä mustakin vielä julkkis tulee. Ehkäpä BB-talon eka Mäkisti?
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kaikki laitteet on tietysti olemassa ennestään karaokemikseriä lukuun ottamatta.KunkkuJ kirjoitti:Mitä järkeä noin hyvien laitteiden hankinnassa oli, vai aiotteko ystäväpiiristänne poiketen käyttää niitä ilman voimakasta humalatilaa?