Tulpun sisäinen valo häikäisee niin kovasti, että kaatosateessakin on pidettävä aurinkolaseja. Sitä paitsi pitää treenata tätä gansta-meininkiä että sitten ensi viikolla osaan. 8)amanita kirjoitti:Turussa ainakin on jo pimeä yö, Tulppulassa näemmä häikäisyä?? Soon Uudessa Seelannissa?
Hompun baari
-
Re: Hompun baari
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Monsieur, help yourself, please!masa kirjoitti:Mademoiselle-Black Velvet tänne silvous plait... hörps..
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Känniketjussa.ManiMicci kirjoitti:Mikäs baari tämä muka on olevinaan. Pikkusormi pystyssä siemailevia tissuttelijoita. Missäs kunnon juopot on?
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Kuplajuomaa nauttimassa paremassa seurassa?ManiMicci kirjoitti:Mikäs baari tämä muka on olevinaan. Pikkusormi pystyssä siemailevia tissuttelijoita. Missäs kunnon juopot on?
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Parempi seura on kuulemma juuttunut jonkun stailaajan kanssa johonkin punaiseen.kuriton kirjoitti:Kuplajuomaa nauttimassa paremassa seurassa?ManiMicci kirjoitti:Mikäs baari tämä muka on olevinaan. Pikkusormi pystyssä siemailevia tissuttelijoita. Missäs kunnon juopot on?
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Hauvan levossa, eli koiran unessa.ManiMicci kirjoitti:Mikäs baari tämä muka on olevinaan. Pikkusormi pystyssä siemailevia tissuttelijoita. Missäs kunnon juopot on?
-
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Ei kerkee joka paikkaan, harrastelijat ovat baareissa tähän aikaan. Me ammattilaiset vasta viikolla, ja koko viikon.ManiMicci kirjoitti:Mikäs baari tämä muka on olevinaan. Pikkusormi pystyssä siemailevia tissuttelijoita. Missäs kunnon juopot on?
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Kuuleppa kuriton, haluaisin nähdä sinut keinumassa korsettiyhdistelmän sukkanauha asussa (aseessa)kuriton kirjoitti:Minä juon nyt kuoharia .. vähän vaan.. ehkä.
Yllätän sun fantasian, tykkäät itsemurhaajista?
- Salamijakk
-
No niin, nyt alkaa jutut olemaan sitä luokkaa, että on nautittu muutakin kuin kansalaisluottamusta.Salamijakk kirjoitti:Kuuleppa kuriton, haluaisin nähdä sinut keinumassa korsettiyhdistelmän sukkanauha asussa (aseessa)kuriton kirjoitti:Minä juon nyt kuoharia .. vähän vaan.. ehkä.
Yllätän sun fantasian, tykkäät itsemurhaajista?
-
Mutta minä en!Salamijakk kirjoitti:Kuuleppa kuriton, haluaisin nähdä sinut keinumassa korsettiyhdistelmän sukkanauha asussa (aseessa)kuriton kirjoitti:Minä juon nyt kuoharia .. vähän vaan.. ehkä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Enkä mää oon juonut kaffetta vahvempaa tänään, enkä juo.
-
Nynnykuriton kirjoitti:Mutta minä en!Salamijakk kirjoitti:Kuuleppa kuriton, haluaisin nähdä sinut keinumassa korsettiyhdistelmän sukkanauha asussa (aseessa)kuriton kirjoitti:Minä juon nyt kuoharia .. vähän vaan.. ehkä.
-
Ite oot, mokomakin juoppo!ManiMicci kirjoitti:Nynnykuriton kirjoitti:Enkä mää oon juonut kaffetta vahvempaa tänään, enkä juo.
-
Tehdään sovinto. Ootte molemmat nynnyjä.kuriton kirjoitti:Ite oot, mokomakin juoppo!ManiMicci kirjoitti:Nynnykuriton kirjoitti:Enkä mää oon juonut kaffetta vahvempaa tänään, enkä juo.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Kas, ihan ite paremman seuran nynnyhän se siihen tuli!Teppo Tulppu kirjoitti:Tehdään sovinto. Ootte molemmat nynnyjä.kuriton kirjoitti:Ite oot, mokomakin juoppo!ManiMicci kirjoitti: Nynny
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Kysymys olikin vaan kysymyksestä? Jos sais jotain viteota, tms. tästä hommelista? Vai mennäänkö tälleen vaan aamulla Salamijakkin epämääräisiin yöreisuihin? Oisko se joku riippusteluliitin? Tai muuta mukavaa? No, ei passaa peräkamarinpojan kysellä. No, meilläpä on kaikkenlaisia perverssejä, kuten kumisaappaatkin!kuriton kirjoitti:Mutta minä en!Salamijakk kirjoitti:Kuuleppa kuriton, haluaisin nähdä sinut keinumassa korsettiyhdistelmän sukkanauha asussa (aseessa)kuriton kirjoitti:Minä juon nyt kuoharia .. vähän vaan.. ehkä.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Teillä oli niin eloisa keskustelu menossa etten malttanut jäädä siitä osattomaksi.kuriton kirjoitti:Kas, ihan ite paremman seuran nynnyhän se siihen tuli!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Tunnustus
- Salamijakk
-
Sulla pitää olla nyt tarpeeksi kumaraa tähän keskusteluun. Suosittelen nyt paikallisten Mustien (koirankasvattajien), etnisten vähemmistöjen, ja munkin on pakko mennä kuselle-jutustelijoiden jutttuihin.Teppo Tulppu kirjoitti:Teillä oli niin eloisa keskustelu menossa etten malttanut jäädä siitä osattomaksi.kuriton kirjoitti:Kas, ihan ite paremman seuran nynnyhän se siihen tuli!
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
- Salamijakk
-
On mulla. Kumarasta tulee hyvä soppa.Paapa kirjoitti:Sulla pitää olla nyt tarpeeksi kumaraa tähän keskusteluun. Suosittelen nyt paikallisten Mustien (koirankasvattajien), etnisten vähemmistöjen, ja munkin on pakko mennä kuselle-jutustelijoiden jutttuihin.Teppo Tulppu kirjoitti:Teillä oli niin eloisa keskustelu menossa etten malttanut jäädä siitä osattomaksi.kuriton kirjoitti:Kas, ihan ite paremman seuran nynnyhän se siihen tuli!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Just kun on opittu taas sun avattareen! Sulla se aivoriihi pelaa, mustavalkoisesta knallihatusta tähän taas. Susta ei ota Erkki selvää, eikä sen veli Sulokaan? OOT sie aika sälli!Salamijakk kirjoitti:päivänkakkara että keljuttaa ku ei paholainen pääse muuttamaan avattarta voi päivänkakkara että keljuttaa paholainen
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Kumara ei ole tuon väririnen! Oikeesti, se on harmaampi.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Tää onkin nuori kapinallinen kumara. Hähä!Paapa kirjoitti:Kumara ei ole tuon väririnen! Oikeesti, se on harmaampi.
-
No, minusta tuntui, etä oli sitä lyöty ja potkittu ja jopa maalattukin jotenkin. Olkoot, en nyt rupea valokuvauksesta kinaamaan,kun en siiitä ymmärrä. Kumara on kai hyvää, olen kai jossakin tavoin syönytkin. Itse tykkään tosin siitä espanjan baarissa tupakansavussa killuneesta kuivakinkusta. Ja ohuina viipaleina.Teppo Tulppu kirjoitti:Tää onkin nuori kapinallinen kumara. Hähä!Paapa kirjoitti:Kumara ei ole tuon väririnen! Oikeesti, se on harmaampi.
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka