Thoth kirjoitti:Naisten alusvaateosastolta?tuomaril kirjoitti:Sain TET-paikan Sellon Seppälästä!
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Viesti Kirjoittaja Kain »
Thoth kirjoitti:Naisten alusvaateosastolta?tuomaril kirjoitti:Sain TET-paikan Sellon Seppälästä!
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Äitikö kysyi sitä sinulle sieltä?tuomaril kirjoitti:Sain TET-paikan Sellon Seppälästä!
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Hehe. Tuomaril asiantuntevasti kyselemässä vanhempien naisten kuppikokoja ja esittelemässä tuotteita.M.P.T kirjoitti:Thoth kirjoitti:Naisten alusvaateosastolta?tuomaril kirjoitti:Sain TET-paikan Sellon Seppälästä!Tuota minä juuri ajattelin.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
8) 8) 8)Thoth kirjoitti:Hehe. Tuomaril asiantuntevasti kyselemässä vanhempien naisten kuppikokoja ja esittelemässä tuotteita.M.P.T kirjoitti:Thoth kirjoitti:Naisten alusvaateosastolta?tuomaril kirjoitti:Sain TET-paikan Sellon Seppälästä!Tuota minä juuri ajattelin.
Muun muaasaa sieltä.Thoth kirjoitti:Naisten alusvaateosastolta?tuomaril kirjoitti:Sain TET-paikan Sellon Seppälästä!
Äiti oli sillä aikaa siskon kanssa ostamassa vaatteita siskolle Stadiumissa.hatey kirjoitti:Äitikö kysyi sitä sinulle sieltä?tuomaril kirjoitti:Sain TET-paikan Sellon Seppälästä!
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ja pukukopissa ilmainen mammografia.Thoth kirjoitti:Hehe. Tuomaril asiantuntevasti kyselemässä vanhempien naisten kuppikokoja ja esittelemässä tuotteita.M.P.T kirjoitti:Thoth kirjoitti:Naisten alusvaateosastolta?tuomaril kirjoitti:Sain TET-paikan Sellon Seppälästä!Tuota minä juuri ajattelin.
Äiti sanoi mulle, että jos saan sieltä jotain etuja niin hän on valmis käyttämään niitä.M.P.T kirjoitti:Thoth kirjoitti:Naisten alusvaateosastolta?tuomaril kirjoitti:Sain TET-paikan Sellon Seppälästä!Tuota minä juuri ajattelin. Itselläni oli aikoinaan toisessa TET paikassa ruokaetu. Eli sain syödä firman piikkiin. Mitäs seppälässä voisi olla? Saa rintaliivit kotiin viemisiksi
Mikäs siinä niihin ale tarroja liimaillessa.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Hän ei varmaankaan tarkoittanut naisasiakkaiden sinulle tarjoamia "etuja".tuomaril kirjoitti:Äiti sanoi mulle, että jos saan sieltä jotain etuja niin hän on valmis käyttämään niitä.M.P.T kirjoitti:Thoth kirjoitti:Naisten alusvaateosastolta?tuomaril kirjoitti:Sain TET-paikan Sellon Seppälästä!Tuota minä juuri ajattelin. Itselläni oli aikoinaan toisessa TET paikassa ruokaetu. Eli sain syödä firman piikkiin. Mitäs seppälässä voisi olla? Saa rintaliivit kotiin viemisiksi
Mikäs siinä niihin ale tarroja liimaillessa.
Ei voi tietää.Thoth kirjoitti:Hän ei varmaankaan tarkoittanut naisasiakkaiden sinulle tarjoamia "etuja".
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Hehe mulla voi olla kesäduuni malminkartanon varimportissatuomaril kirjoitti:Ei voi tietää.Thoth kirjoitti:Hän ei varmaankaan tarkoittanut naisasiakkaiden sinulle tarjoamia "etuja".Kävin muuten kysymässä myös Tectorista TET-paikkaa, mutta myymäläpäällikkö oli jo lähtenyt. Olisi ollut paljon kivempaa olla siellä.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja tuomas92 »
Mitä nää tämmöset parikokeet on, ei meillä koskaan ollu tälläsiä?Harkoosi kirjoitti:Nyt syömään paahtista a lukemaan aku ankkaa (y)
Terveystieto huomenna, se vähän ressaa mutta onnels on parikoe
Viesti Kirjoittaja hatey »
Valitaan pari, jonka kanssa koe tehdääntuomas92 kirjoitti:Mitä nää tämmöset parikokeet on, ei meillä koskaan ollu tälläsiä?Harkoosi kirjoitti:Nyt syömään paahtista a lukemaan aku ankkaa (y)
Terveystieto huomenna, se vähän ressaa mutta onnels on parikoe
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Eihän tuollaisessa systeemissä oli mitään järkeä. Siinähän voi käydä vaikka niin, että toinen tekee kaiken ja myös pari joka ei tee mitään tai tosi vähän saa myös hyvän numeron.Harkoosi kirjoitti:Valitaan pari, jonka kanssa koe tehdääntuomas92 kirjoitti:Mitä nää tämmöset parikokeet on, ei meillä koskaan ollu tälläsiä?Harkoosi kirjoitti:Nyt syömään paahtista a lukemaan aku ankkaa (y)
Terveystieto huomenna, se vähän ressaa mutta onnels on parikoemeil on täs jaksossa uskonnosta ja terveystiedosta parikoe. Aika kätevää. Mutta en silti kyl uskaltais olla lukematta vähempää koska ei voi olla varma lukeeko pari kunnolla ;D
Viesti Kirjoittaja iPadi »
No kyllä osaantuomaril kirjoitti:iPadi ei osaa käyttäytyä koulussa.
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Eikös sut just heitetty ulos luokasta?iPadi kirjoitti: No kyllä osaan